29 Kasım 2018 Perşembe

KOMİK ANILAR

Resim yazısı ekle

Dün sosyal medya hesaplarımda dolanırken bir toplulukta, öğretmenle ilgili ilginç bir anınızı paylaşır mısınız diye bir yazıya rast geldim.
Aklıma komik ve bir o kadar da yaratıcı cevaplı bir anım geldi.
O hafta konumuz uzay ve dünyamız. ve ben bir gün çocuklara uzayı anlattım. Peki çocuklar uzayda yaşayan canlılara ne denir acaba , çocuklar uzaylı diye cevabı yapıştırdılar.
Uzay konusundan sonra tümden gelim metoduna uygun olarak dünyamız konusuna geçtim. Ertesi gün dünyadaki kıtalar bölgeler, derken ertesi gün buzulları anlatıyorum.
Bu arada her gün bir önceki öğrendiklerimizi de pekiştiriyoruz.
Peki çocuklar buzullarda yaşayan insanlara ne denir.
Ben eskimooooo diye bağıracaklarını düşündüm. hahahhhaa Tigris sen daha çok beklersin :))
bir öğrencimden gelen cevap BUZAYLI
Hahahhhaaa ben bu cevap karşısında önce gülmekten kendime gelemedim, sonrasında da yaratıcı cevabı karşısındaki hayranlığımı her fırsatta en güzel anılarım olarak çevremdeki insanlara anlatır oldum.
 Ah çocuklar , güzel yüreklerim, benim yaşam kaynaklarım.

38 yorum:

  1. Hahahahah çok yaratıcı doğrusu ve mantıklı. Düz mantık sonuçta :)

    YanıtlaSil
  2. Mantık harika :)) Buzaylı bende çok güldüm canım okuyunca :))))

    YanıtlaSil
  3. 😂😂😂cocuklar ne tatli seyler.

    YanıtlaSil
  4. Harika cevap olmuş. Sınıfınızdaki öğrencilerde çok şanslı bu arada....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha
      Çok teşekkür ederim böyle düşünmeniz beni mutlu etti

      Sil
  5. Buzaylılar var mı gerçekten..:)

    YanıtlaSil
  6. Ay çok güzel cevap, bayildim🤣🤣

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bulmuş, bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bıcırıklar varya ahhh başıma gelebilecek en güzel şeyler

      Sil
  8. süpermiş yaaa,bayılıyorum bu yeni nesilin mantığına:))))

    YanıtlaSil
  9. yaşa yavrum ya ne güzel cevap öyle:))

    YanıtlaSil
  10. Çocuk doğru mantık yürütmüş aslında :) Harikaydı, paylaştığınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Çocukların algısı çok hoş oluyor gerçekten. Buzaylı çok iyiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayranım onlara keşke hep öyle kalabilseler

      Sil
  12. Süper 👍🏻 Buzayli 💞💞

    YanıtlaSil
  13. Çocuklar ne kadar yaratıcı, saf zekaya sahipler. Buzaylı cidden iyiymiş:)

    YanıtlaSil
  14. BUZAYlı oldukça ilginç ve komik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence eskimodan daha hoş geliyor kulağa 🤣

      Sil
  15. Çok komik insanın hiç aklına gelmez. Ah çocuklar 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıklar geçti ama hiç unutamadım böyle güzel bir cevabı

      Sil
  16. hahahaaaha cevap süpermiş.
    Benim oğlanda durmadan bizde uzaylıyız diye dolaşıyor. Onun açısından bakınca haklıda yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklılar
      Onlarda daha neler var aklıma geldikçe kaleme alıyorum 😉

      Sil
  17. Çocuklar çok yaratıcılar 😂

    YanıtlaSil
  18. Hala gülüyorum, çocuk haklı öğretmenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe yıllar sonra Buzaylı efsanesi ortaya çıkacağı hiç aklıma gelmezdi

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris