11 Şubat 2016 Perşembe

Blogger Dostlarıma Sevgiyle

   

Sevgili blogger dostlarım , gerek dün gerekse bugün, doğum günümü kutladığınız birbirinden güzel yorumlarınız için hepinize sonsuz teşekkürlerimi sunarım.
   Mesajların yoğunluğundan yetişmekte zorlansam da. Her yorumda yüzümde kocaman bir gülümseme  belirdi, kalbimde mutluluk kelebeklerinin uçuşmasını sağladı. Birbirmizi görmesek de pozitif enerjinizi hissettiğim siz sevgili dostlarım. Bakıyorum da burada bir aile gibi olduk. Kim o gün yayın yapmasa ya da yorum yazmasa gözüm hemen onu arar oldu.
   İlk zamanlar kendimle konuştuğumu düşünürdüm. Şimdilerde  cümlelerimdeki bir noktaya bile duyarlı dostlarımın hep benimle olduğunu görüyorum. Sizleri çok çok seviyorum. Daha uzun yıllar burada gün geçtikçe çoğalan, yeni dostlarımızın da katıldığı günlere erişmek dileğiyle. Sevgiyle..... Tigris

37 yorum:

  1. Bizim gözlerimiz de seni arıyoR TİGRİS CANIM.heğimiz birlikteve iyiye güzele imşalah) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece Ablacığım sizin gibi değerli bir insanı tanımaktan mutluluk duyuyorum. Hep bizimle ol . Çok çok öpüyorum;))

      Sil
  2. Yeni yaşınızda yepyeni güzellikleri tadmanızı dilerim.. Mutlu yaşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için ;)))

      Sil
  3. Dostluklar ne güzel Tigris... <3
    Nice dostlarla daha nice yıllara...

    YanıtlaSil
  4. Nice guzel gunlere :)
    Blogumda kesif etkinliginizi yayinlicaktim ama fotograf olarak sizinkini mi yoksa baska bir fotograf mi paylasmami istersiniz? Sormadan yapmak istemedim siz nasil isterseniz oyle yayinlicam :)

    YanıtlaSil
  5. İyi ki doğdunuz yaşasın Kovalar diyorum, yarın da benim doğum günüm yeni yaş güzel günler getirsin hepimize <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzelll sizin de doğum gününüz kutlu oldun nice nice güzel yıllara ;))

      Sil
    2. Kovalarla iyi anlaşırım ben İkizlerim :D

      Sil
  6. Doğumgününüz kutlu olsun. Sağlıklı,huzurlu, mutlu yıllar sizinle olsun. Sanirim hemseriyiz. Vaktiniz oldukca bende beklerim bloguma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim mutlaka gelirim :))

      Sil
    2. Ben hiç çıkmıyorum senin blogtan Kitapçım ;)

      Sil
    3. beklerim her zaman :)
      Dağınık çıkma seni demirbaş listesine koydum. yangında ilk kurtarılacak :)

      Sil
    4. Hehe :D Koy en kıymetliler listesine ;)))

      Sil
  7. Nice nice sağlıklı sıhhatli ve sevdiklerinizle olduğunuz huzur dolu yıllarınız olsun.Yeni yaşınızda karşınıza çıkacak sıkıntılar olmasın tabii belki ama olduğu zaman ''ya bu da neymiş ben üstesinden gelirim pehh '' diyerek alt etmenizi dilerim.. Herşey gönlünüzce olsun..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dileklerdir bunlar , kendimi çok mutlu ve çok şanslı hissediyorum ;))

      Sil
  8. mutlu seneler diliyorum :-))

    YanıtlaSil
  9. Yine ben :D

    Yeniden yeniden mutlu mutlu yaşlar :) Böyle her noktanızın tam analizini yapan güzel dostluklarla çepçevre inşallah!!!! :)

    YanıtlaSil
  10. mrb blogunu yeni keşfettim blog keşif etkinliği sayesinde geçmiş doğum günün kutlu olsun :) benim bloguma da beklerim:P:p havantopu.blogspot.com adresim davetlisiniz arkadaşlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz hoşluklar getirdiniz . Listeye sizi de ekliyorum ;))

      Sil
  11. bende bir kovayım :) nice senelere TİGRİS, mutlulukla, sağlıkla, huzurla...

    YanıtlaSil
  12. İyiki doğum gününü kutlayan insanlar var ;-)

    YanıtlaSil
  13. Hep birlikte, blog dostlarımızla daha uzun yıllar görebilme dileklerine ben de can-ı gönülden katılıyorum...
    Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnnnn ;))) hepbirlikte uzun uzun yıllara

      Sil
  14. Nıce güzel seneler gorusunuz ıns. Dogum gunu postunu gormemısım ;( bır de blog kesıf etkınlıgı varmış bız de tatilden yenı donduk herseyı yenı goruyorum ;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh ne güzel her gün bir dostum doğum günümü kutluyor. Ben halimden çok memnunum ;))

      Sil
  15. Nice güzel, mutlu, huzurlu yaşların olsun canım :) Sevgiler..

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris