16 Mayıs 2016 Pazartesi

Nostaljik Pazartesi: 22 Minik Yürek

Vakit geçen sene bu sıralardı. Masalmış gibi geçti gitti yine zaman. Derin'im sen de büyüdün birinci sınıfı bile bitirir oldun. Bahçede  sıklıkla karşılaşıyoruz ve sen yine koşarak yanıma geliyorsun ve sımsıkı sarılıyorsun. Özlüyorum seni güzellik.

Bazen öyle anlar olur ki ; sonsuz bir sevginin sarmaladığı güzellikte küçük bir yürek , sizi mutlu etmek için hayal dünyasının hazinelerini size sunar . Tıpkı Cuma günü yaşadığım gibi. Meleklerimden Derin , bana çay yerine sanki yüreğinin sevgi pırıltılarını sunuyordu.gözlerimdeki hüznü , neşeyi her an okuyabilen minik yüreğim , seni ve tüm meleklerimi çok seviyorum .

16 yorum:

  1. Çaydanlık ve bardak boş olsa da hiç önemli değil. Bir yudum mutluluk, yürek dolusu sevgi ile birlikte sunuluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh o yüreklerden sunulan zehir olsa abı hayat gelir insana

      Sil
  2. Çocuklarin saf sevgisi hiç bir seyde yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte o sevgi hiçbir şeyle değişemez güzellikte

      Sil
  3. Güzel bir hafta dileklerimle Tigris'im.Kim bilir ne değişik, ne güzel duygular yaşıyorsun o meleklerle.Çok kutsal bir mesleğin var ve hep onların anılarında değerini koruyacaksın.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhhh ah amma velakin çok veballi meslek çokkkkk.

      Sil
  4. Cocukken o mahsuscuktan ictigimiz iceceklerin, mahsuscuktan yedigimiz seylerin tadini hic birseyde bulamiyorum maalesef....:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü herşey apaçık bütün güzelliğiyle sunuluyordu.

      Sil
  5. Ne tatlı canım benim ya..:) Hepsi birer melektir çocukların..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların dünyası bambaşka güzellikler sunuyor ruhuma

      Sil
  6. O güzel ellerden çay içmek ne keyiflidir. Sohbeti de tatlıdır :)

    YanıtlaSil
  7. Ahh o ne güzeldir hayal dünyasının kpısını çocuğun aralaması ve içine sizi alıvermesi. Büyük sevgi işte canım benim ne güzel ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl güzel bir dünya o, girdin mi çıkmak iste eyeçeğiniz güzellikte

      Sil
  8. nasıl da lezzetlidir hayali bile olsa öperim o minik ellerini.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris