3 Mayıs 2016 Salı

Haftanın Bloğu: İstanbul İstanbul Olalı


Mayıs ayının ilk salısı ve haftanın bloğu etkinliğimiz  hız kesmeden yoluna devam ediyor. İstanbul'a gelmişken bir hafta daha soluklanalım istedim. İstanbul'u da bize en iyi kim anlatır ,tabiki de sevgili blogger bolat anlatır. Şehir araştırmacısı bloggerimiz, bir bakmışsınız ki çocukluğunun İstanbul'unda merdiven başındaki komşu sohbetleriyle karşımıza çıkmış ya da radyoda İstanbul'un efsanelerinden dem vurmuş. Bir bakmışsınız İstanbul'a yazılan şarkıların sözlerinde en güzel anları yakalayıp önümüze sermiş. Ve yahut İstanbul'un kanayan yaralarına çareler aramak için neyi var neyi yok dökmüş ortaya. İstanbul'un uğurlu kapılarının ipini çekmiş de ser verip sır vermemiş. En iyisi mi siz gidin  misafiri olun, boğaza karşı iki de çay söyleyin. Sohbetiniz sevgi üstüne en çok da İstanbul'a dair olsun.

İstanbul İstanbul Olalı.

18 yorum:

  1. ne güzel değişik bir blog canım. teşekkür ederim gittim baktım hemen. şimdi takibe alacağım sevgiler ❤

    YanıtlaSil
  2. Blogger Bolat, kıdemli ve değerli bir blogger'dır.Seçim harika Tigris'im.Çok faal olduğu için dilerim yerinde buluruz.Sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhahhaaa biz de gide gele kapısını aşındırırız ❤️❤️❤️ Çok öptümmm canım ablammm

      Sil
  3. Daha öncede gördüğüm bir blogger ama sen yazınca hemen gittim. :))

    YanıtlaSil
  4. Efenim takipteyiz, teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  5. Hemen takibe aldım ...
    İstanbul şehrim anlatılır da ....
    :) egzosuna trafiğine kurban hehehheeehhhe
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Eline sağlık. Ben bu etkinliğe ara verdim malesef...ama devam ettircem inşallah. Bu bloğada bakalımm hemen;)

    YanıtlaSil
  7. Çok sevdigim bir blog. Istanbul yazilarini keyifle okuyorum.

    YanıtlaSil
  8. Sevgiyle takip ederim kendilerini, idollerimdendir.
    Güzel seçim Tigris hanımcığım. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Çok çok teşekkür ediyorum, çok naziksiniz, çok kıymetlisiniz, cansınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Bugün misafirliğiniz bitse de her zaman başımızın üstündedir yeriniz.

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris