9 Mayıs 2016 Pazartesi

Nostaljik Pazartesi: 21 Hayata Merhaba


Geçen haftaki nostaljik yazımda Pencere Önü Sakinleri ni anlatmıştım.. Bu hafta da dünyaya merhaba dedikleri yazıyı paylaşmak istedim. Aradan tam bir yıl geçmiş


Çok değil bundan bir kaç hafta önce , bahsetmiştim penceremin yeni sakinlerinden . Pazar günü minik yavruları görünce nasıl sevindim nasıl...Hayata merhaba diyen iki minik kalp.Hayattan bezmiş ,herşeyi kendine dert eden , küçük şeyleri abartıp adeta rahat batan , dünyanın  anlamsız ritminde kaybolup yapmak istediklerini yarına erteleyen , hep birşeylere geç kalıp küçük mutluluk paylarından kendini mahrum eden yüreklere örnek olası yaşamanın çok güzel olduğunun kanıtı .Benim minik güvercinlerim büyüyüp yeni yavrular dünyaya getirecekler .Yaşamak için hep bir amaçları ve güçleri olacak.Ne duruyorsunuz, o atmakta zorlandığınız ve geç kaldığınız  küçük adımla başlayacak bütün güzellikler.

36 yorum:

  1. Çok tatlılar:)))))bizim mahalledeki komşu da keşke senin gibi olsaydı, balkonunun içindeki o 5 yavru kediye bir şey demeseydi, bir aya kalmaz anneleri zaten onları taşırdı :(
    sana uğur getireceklerine eminim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanların kalpleri taşlaşmış yazık ki yazık 😞
      Ay uğurum olsunlar hep ❤️❤️

      Sil
  2. Ve zamanı gelince kanatlanıp uçacaklar yeni dünyalarına... Başka arayışlar içinde olacaklar.
    Yolları açık olsun. Barışı getirsinler dünyaya.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Dilerim güzel bir hayatları olur. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. oh ne güzel enerji aldım şimdi. güne güzel başlayacağız sayende. minikler sağlıkla büyüsünler, sevgiyle çoğlsınlar inşallah ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enerji almanıza çok sevindimmmm. Mutluluğunuz daim olsun. Sevgiyle❤️❤️

      Sil
  5. Bir kaç sene önce evimizin pencere boşluğuna da yuva yapmışlardı. Bütün gelişmelerini takip etmiştik ailece. Çok keyifli güzel bir duygu. Ne mutlu size.

    YanıtlaSil
  6. :) yeni umutlar güzeldir her zaman :)

    YanıtlaSil
  7. Sağlıkla büyürler inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyüdüler büyüdüler, yavruları bile oldu 😉

      Sil
  8. Ne harika yaşamak için böyle güzel amaçlar.. kocaman olsunlar o minnaklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın mutlu olması için öyle çok büyük şeylere gerek yok ki, yeter ki görmeyi bilsin

      Sil
  9. Oooy maaşallah subhanallah ne güzeller.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehhhehhhhehhee bebek güvencinlerim 🙈🙈

      Sil
  10. Görünce oyyyyy dedim :) Şanslı olurlar inşallah ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O şanslarından bana da bırakıp gitmişlerdir umarım 😉

      Sil
  11. Bırakmışlardır Tigris'im.Dünyaya olumlu bakışın, güzellikleri görmen ve unutanlara hatırlatman o kadar değerli ki.Uğurları daim olsun canım.Güzel bir hafta dilerim kızım.Sevgiler sana.Tatlı şeyler, maşallah onlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece ablam, mutluluk ve güzelliklerle dolu bir hafta dileklerimle❤️

      Sil
  12. Çok şirinler:) bir ara bizim canım önünde de yuva yapmışlardı. Her gün büyüdüklerini görmek çok eğlenceli:))

    YanıtlaSil
  13. Çok tatlılar gerçekten de.. Adeta yaşam enerjisi verdi de biraz zamansız okudum sanırım. Sabah okusaydım güne enerjik başlamama sebep olacaktı da tam yatmak üzereyken bu enerjiyle uyunmazda şimdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha sabah bir daha bakın enerjiniz depolansın

      Sil
  14. Çok şirinler. Yaşarlar umarım usutmemek gerekiyor. Yazacaktım ki yavruları bile olduğunu öğrendim;)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba,

    Ah o ilk adım... Hayata böyle bakabilince aslında küçük şeylerin büyük şeylere nasıl dönüştüğünü anlamak kolaylaşıyor ve hayata karşı içimizde daha fazla "güç" hissediyoruz. İşte bazen böyle minik yavrular bu farkındalığı yaratıyor :)

    Renkli günler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz
      Kesinlikle , insanın mutlu olması o kadar da zor değil. Doğanın mucizelerini görmk yeter.

      Sil
  16. Çok tatlılar, nasıl da sokulmuşlar öyle. Biraz kırgın, biraz çekingen. Şansları yaver gitsin, tutunsunlar hayata.

    YanıtlaSil
  17. ne kadar güzel şeyler görmüş gözleriniz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu konuda gerçekten çok şanslıyım 😉🍀

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris