11 Mayıs 2016 Çarşamba

Cafe Tigris'e Hoşgeldiniz


Merhaba blog dünyasının güzel insanları. Yine keyifli bir güne uyandım. Haftanın bloğu seçilince yüzümde açan binbir renk gülleri görmeniz lazım. Bu hafta  da sevgili Derya haftanın bloğu Cafe Tigris demiş Deli kızın bohçası . Asıl beni sevindiren şey kütüphanem için başlattığım kitap kampanyasını duyurması ve bunun için diğer blogger arkadaşlarım gibi bin bir çaba göstererek kitap kampanyasına destek olması.
  Bu hafta bir değişiklik yapıyorum. Haftanın bloğu yerine  hem gelen misafirlerimi bir hafta ağırlamak hem de  kitap kampanyası hakkında bilgi vermek adına hoşgeldiniz  yayınımı paylaşmak istiyorum.
   Öncelikle cafeme hoşgeldiniz. Başımın üstündedir yeriniz. Genellikle , güllü lokumla birlikte Türk kahvesi içilir burda ama siz ne istersiniz? 
Bizde gelen misafirlere iade- i ziyarette bulunmak adettendir. Yeni gelen dostlarımız blog adreslerini yorum kısmına yazarlarsa seve seve gelirim. 
Umuyorum ki kendinize dair bir resim , bir yazı, bir şiir bulacağınız Cafemde dostlukların en güzel temeli atılacaktır. Sohbetimiz sevgi üzerine ve bütün güzelliklere dair olsun.
 Bu arada kitap kampanyasına katılan dostlarımdan geri dönüşler alamadım. Merakla bekliyorum. Katılan arkadaşlar kitapları göndermeye başladılar mı acaba.?
Kampanya hakkında detaylı bilgi için Tık tık

46 yorum:

  1. Çok hoş buldum. Ben de beklerim sadedinle.blogspot.com sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Ben lokumlu kahveye hayir demem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi fincanını çevir fal da bakalım❤️😉

      Sil
  3. Keyfiniz daim olsun inşallah.. :)

    YanıtlaSil
  4. çok iyi demiiiiş :) madem bi baksana son yazımaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koşarak geliyorum şekerimmmmmmm 💃🏻💃🏻 oynaya oynaya hem de 🙈🙈

      Sil
  5. Çok güzel hatta herşey harika:)) tigris kitap kamapnyasında haberim yoktu. Bir süredir burada yoktum. Eğer devam eden bir kampanya ise ben de elimden geldiğince yardımcı olmak isterim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Kampanya devam ediyor. Çok mutlu olurum.❤️

      Sil
  6. Her zamanki gibi yine şahane olmuş :)
    Keyfiniz ve mutluluğunuz daim olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaaa çok çok teşekkür ederim ❤️❤️

      Sil
  7. Lokumla kahveye ben de hayır demem. Bu sıcak karşılama iyi geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efendimmmm , başımın üstündedir yeriniz. ❤️❤️

      Sil
  8. Ben geldim...
    Sevgilerimi bıraktım ve kaçtım sevgili Tigris

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şekerim. Bunu saymıyorum kahvemi içmeden kaçmışsın 😉

      Sil
  9. ne güzel ve içten bir yazı olmuş sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim , mutlu oldummm 😍😍

      Sil
  10. Kutluyorum kızımı.Sevgiler Tigris'im.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki varsın canım Ece Ablammm❤️❤️

      Sil
  11. Çok eğlenceli görünüyor.

    YanıtlaSil
  12. Ben de geldim. Bana da bir kahveniz lokumunuz vardır inşallah!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz , olmaz mı hiçç. Hemen 😉❤️☕️🍫

      Sil
  13. oo bir fincan kahvenin hatrı çoktur , hep geliriz ki :D

    YanıtlaSil
  14. Kutlarım Cafe Tigris. Zaman bulup gelmeyi hep istiyorum. Buldukça da uğruyorum.

    Haftanın blogu olman kadar doğru bşr karar olamaz. Ne güzel fikir kütüphane. Neredesin bilmiyorum;ama yolum düşer umarım kafene. Elim kolum kitap dolu. Çok sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın . Ben Eskişehir'deyşm ama kütüphanem Bilecik Kınık köyünde .
      Yolun düşmese de beklerim ve çok mutlu olurum

      Sil
  15. amanınn benim yorum gene sekteye uğramış çıkmamış google kavga edeceğim:)))
    demiştim ki o fincanları görüp koştum geldim bayıldım güzelliklerine.
    Kahveye hayır diyemem dilim lal olur sonra:))).sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy kıyamammm.
      Tamam nasıl olsun kahveniz, başımın üstündedir yeriniz ❤️☕️😉

      Sil
  16. Kitap seveni ben de severim, hele kahve ikram edene sık sık giderim :) Bloğunuza ilk defa geliyorum, samimi ve sıcak bir havası var sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz ne iyi ettiniz 😉❤️❤️☕️

      Sil
  17. Kahve mi?? Bende alırım, ortaşekerli olsun zahmet olmazsa :))

    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  18. İyi demiş Derya çok güzel demiş :D Derya akıllı kadındır :P :)))

    YanıtlaSil
  19. Merhaba, Deli Kızdan geliyorum. Yukarıda bahsi geçtiği için yazıyorum, Çehov yola çıktı! (Kıbrıs/Ayşe tatile çıktı gibi oldu) Sevgiler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz. Nasıl teşekkür etsem azdır. Harikasınız 😉❤️

      Sil
  20. hmm şimdi bloğumu yazıcam ama yeni değilim o kadar. hem zaten bloggerlıkte kaplumbağadan yavaşım artık. ahh toplayacağım kendimi, yakındır.
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalımmmm üstünden at şu ölü toprağını

      Sil
  21. Ya ben blogu çok mu çok sevdim ki amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy çok çok teşekkür ederim ben de çok mutlu oldum amaaa 😉❤️

      Sil
  22. yine çok içten bi yazı😍 lokumu kahve ne güzel gider şimdi☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Sana gerçekten ikram etmek isterdim

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris