12 Mayıs 2016 Perşembe

Senden Önce Ben


Selam blog dostlarım.
Tigris bu sıralar kitaplarla yatıp kitaplarla kalkıyor. Okuduğum son kitap ,sayısını unuttuğum kere başlanıp ,bir türlü bitirilememişti. Kitabın bunda hiçbir kabahati yok a dostlar Tigris'e bazen kal geliyor ve kitabı bırakıyor. Ya da maymun iştahlılığı tutuyor başka kitaba başlıyor.
 Bir süredir rahatsızlığım nedeniyle okumaya da  ara vermiştim. Baharın gelmesiyle bende bir coşku bir heyecan. Bugünlerde gece gündüz demeden kitap okuyorum, bitirmeden de gözüme uyku girmiyor. O kadar çok kitap birikti ki sırayla yazayım artık. 
 Bugün tanıtacağım kitap :
Adı: Senden Önce Ben
Yazarı: Jojo Moyes
 2013 yılında aldığım fakat kaç defa okuyup bıraktığımı benim de unuttuğum, hem çok heyecanlanıp bir an önce bitireyim dediğim , hem de nasıl olduysa, her seferinde yarım bırakıp üstüne bir sürü kitap bitirdiğim muhteşem eser.
Bu sefer iki günde okudum. Bazen kitapları okumanın zamanı olduğunu düşünüyorum. Her ne kadar akıcı bir dile de sahip olsa, zamanı değilse o kitap bitmiyor bitemiyor. Başka kitaplarda da yaşadım bunu .
Bir kaza sonucu tekerlekli sandalyeye mahkum olan Will ve onunla yolları kesişen Lou'nun muhteşem ve bir o kadar da acıklı hikayesini konu alan kitapta, özellikle son bölümleri okurken ,gözyaşlarınız da duygularınıza eşlik ediyor. 
Eh bir parça tadımlık yazdım. Merak edin ve hemen okuyun. Sevgiyle

28 yorum:

  1. Neyse ki okumaya fırsat buluyorsun Tigris. Onu bulamayan da var (bkz. Talha). Kaç gündür blogda yazmıyorum diye içim paramparça. Kaldı ki kitap okuyayım... Neyse sana iyi okumalar ve yazmalar...
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım vakit bulursun. Üzüldüm ama bak şimdi 😞😞

      Sil
  2. Anladığım kadarıyla yoğun bir koşturmaca içindesiniz. Ancak okumak her zaman uğraşıların en güzeli.Bir zamandır yazılarınız benim okuma paneline düşmüyordu.
    Tanıtılan kitabı okumak isterim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sıralar biraz öyle 😉 Aaa neden acaba
      Mutlaka okuyun sevgiyle

      Sil
  3. Merhaba;
    Gerçekten de bazen beklesin diyorsun şimdi değil ... Geçen sene doğumgünümde gelen hediyem Audrey Hepburn o zamandan beri yatak başucumda diğer kitapların altına saklarım gizli gizli ... Hani en sevdiğiniz yiyeceği yemek için en sona bırakırsınız ya ağızdaki lezzet için , bu kitap o mesela ....
    Diğerlerinin de ayrı hikayesi kendine has :)
    Bu kitabı çok görüp bir türlü okusam mı alsam mı kararını verememiştim ... Hikaye hoşuma gitti ... Teşekkürler ...
    Akşam keyfiniz ve huzurunuz yerinde olsun ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba şekerim.
      Valla aynen öyle o lezzet var ya o lezzet. Günlerdir etkisindeyim. Ben teşekkür ederim. Sevgiyle.
      Mutlu bir sahaba uyanmak dileğiyle❤️

      Sil
  4. Senden önce ben kitabını yaklaşık 2 sene önce okumuştum ama hala etkisindeyim.. Öyle şahane bir kitap. Başucu kitabımdır hatta. Çok güzel anlatmışsınız sizde, bu anlatıma gidip bir kere daha okumak istedim şimdi :)
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhahhaa süper😉❤️ Tekrar okumak gerek çok haklısınız.
      Teşekkür ederim sevgiyle ❤️

      Sil
  5. Benim için hiç okuma hevesi uyandırmayan bir kitap bu :(

    YanıtlaSil
  6. Bir çırpıda okumuştum bu kitabı. Yeşil çam klasiği gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle yeşilçam filmlerini aratmıyor

      Sil
  7. bu yazarı çok merak ediyorum evet bazı ktaplar gerçekten akıcıda olsa zamanı geldiğinde okunuyor keyifli okumalar

    YanıtlaSil
  8. Benimde en kısa sürede okumak istediğim bir kitap:) Paylaşım için teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  9. anlatımın güzel ilğimi çekti özellikle duygularla gözyaşlarının birleştiği yerlerin beni etkileyeceğini düşünüyorum sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , en kısa zamanda okuyun

      Sil
  10. Kitap güzeldir. Ruha hitap eden kitap ruhun gıdasıdır adeta. Güzel bir tavsiye olmuş. Teşekkürler.
    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
  11. Bu kitap çok karşıma çıkmaya başladı alıp okumalıı. :)
    Yorumunuza sağlık

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş olsun. Zaman izin verirse her şey kolayca ilerliyor. Başlayıp da bitmeyi bekleyen kitaplar son zamanların beylik düşündürücülerinden. Yazmaktan fırsat buldukça okuyabiliyorum artık. İlk fırsatta bu kitabı da elime almak isterim. Çok selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , keyifli okumalar . Sevgiyle

      Sil
  13. Çok duydum ismini. Merak da ediyordum. Sıcak yorumun için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim . En kısa zamanda okuman dileğiyle

      Sil
  14. Aaa.. okumuştum ben bu kitabı.. Ve çok etkilenmiştim... şimdi tekrar okumak istedim.. Hikaye direkt olarak insanı içine çekiyor...

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris