28 Ağustos 2016 Pazar

SatırArasiMİM #1

Tigris Mimlendi

Hanımlar, Beyler
Nasılsınız bakalım?
Ben iyiyim iyi iyi. Sıkıysa iyi olmayayım Cafe'yi basarsınız, korktum valla.
Şaka bir yana, Sevgili Emre Bektaş Satır Arası beni mimlemişti ama bir türlü mim görevimi yerine getirememiştim.
 Benden başka da mimi yapmayan kalmadı sanırım. Ha gayret diyeyim ve başlayayım bakalım.

1- Nasıl blog yazmaya başladınız?
  Tigris nasıl blog yazmaya başladı?
 İnternetle tanıştığım günden beri bloglara olan ilgim çoktu. Ama nedense ben yapamazmışım gibi geliyordu. 2013 1 ocak günü  bir anda neden benim de bir bloğum olmasın ki ? Dedim ve kolları sıvadım. 
Branşım gereği öğrencilerimle geçirdiğim günleri kaleme almaya karar verdim. Böylece "Minik Meleklerim" sınıfımın güncesi doğmuş oldu. 
Buradaki amacım velilerimi bilgilendirmek, minik meleklerimle  yaptığımız etkinlikleri bir günlük havasında 
bloğumda yayınlamaktı. Maalesef ki velilerimden yeterli ilgiyi ve desteği göremedim. Zar zor 39 kişinin takip ettiği hatta  yorumların gelmediği bir blog canımı sıkmaya başladı.. Velilerin buna hazır olmadığını  anladım
Ve tam o dönemde, yeni yeni bloglar keşfetmeye başlamştım ki,  RENKLİ PASTA SEPETİ  Bloğunun tatlı sahibesi Nahide ZERAYAK ( Sevgili Uğurum) karşıma çıktı. o günden sonra da bloğumun kaderi de ismi de içeriği de değişti.
2105 şubatından bu yana, an itibariyle 493 dostumla, "Cafe Tigris"  hayatımın güncesi olarak yoluma devam etmekteyim.

2-Bloğunda daha önceden yazmadığın bir tarzda yazacak olsan bu ne olurdu?
  Birinci soruda da belirttiğim gibi burası benim hayatımın güncesinden kesitlere yer verdiğim, yaşamımın vazgeçilmez parçası. Bir şiir , bir fotograf karesi, bir anı , küçük bir obje. Hayat denizine attığım oltama o gün ne vurursa artık.
Hemen hemen her tarzda yazdığım için değişik bir şey hiç aklıma gelmiyor. Aklıma da gelirse zaten o tarza da yer veririm.

3-Bloglarda okumayı en çok sevdiğin  konular nelerdir?
 Blog dostlarımın hepsini çok seviyorum, hele ki yaşanmışlıklarını paylaşmaya değer görüp küçük dünyalarının kapılarını aralayan dostlarımın yazılarını okumak beni çok mutlu ediyor.
Bir de fotograflarla yazılarını şenlendirenler var ki ah işte tadından yenmez oluyorlar.

4- Hayatta en çok yapmak istediğin üç şey nedir?
  Uzun vadeli planlar yapmayı bırakalı epey bir zaman oldu. İlla da şu bu diyemiyorum. Gün ve zaman neyi gösteririse o.
Ama yeni yerler keşfetmek isterim.
Kitap çıkarmak bu sıralar rafa kaldırdığım bir isteğim olsa da gün gelecek ve ben bunu yapacağım biliyorum.
Ha dur dur aklıma geeldi.Cafe Tigris neden birgün gerçek olmasın?
Şimdilik bu kadar tabiki önce sağlıklı ve huzurlu olmak şartıyla.

Kısa ve keyifli bir mimdi. Teşekkür ederim Emre

Şu sıralar sizleri yeterince takip edemediğim için kimler yaptı bu mimi pek bilgim olmadı.
Bu sefer kimseyi mimleyemiyorum Tigris'i mazur görürsünüz değil mi ?
Ama yapmayanlar varsa onlar zorunlu mimlendiler benden demesi.
sevgiyle

40 yorum:

  1. Benim bile haberim olmamış çoğu mimden mesela yayılmış birkaç bloggera daha rast geldiğimde öğrendim :)) çok güzel cevaplar. İyi ki de buradasınız. He inşallah bir gün Cafetigris gerçek olur da bizi de ağırlarsınız . Cok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Emre o kafeyi açacam 😉 Hepiniz de geleceksiniz

      Sil
    2. İnşallah ya çok isterim :))

      Sil
  2. Cafe Tigris mi? Topluca orada olursak herkes kimin kim olduğunu bilmece oyununu oynasın. En kolay ben, bileceklerine eminim :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel mim olmuş kalemine sağlık Tigris abla :)

    YanıtlaSil
  4. Daha tanismamisken bir kafeniz olabileceğini düşünüyordum. Olmadığını sonradan anladım ama olsaydi güzel olurdu degil mi?

    YanıtlaSil
  5. Yok Tigris'im, bu mim bana ancak geldi, özenmiştim vallahi.Uğur Kaya kardeşim mimledi.Okumaya doyamadım mimi.Kısmetse yapacağım.
    Çok güzel yazmışsın canım.Bugün biraz tatil yaptım.Şimdi gördüm.Ben tam olarak iyi misin bilemedim, ondan mimlememiştim seni kitap miminde.Yoksa senden güzel yapacak olmaz, olsa da şurada layıkıyla tanıdıklarım sayılıdır.Kutluyorum ve heeep iyi olmanı diliyorum.Sevgilerimle yavrum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece Ablammmmmmm nasıl güzel bir yüreğiniz var hepimizisarıp sarmalıyor. Çokçok öpüyorum ellerinizden tatlı yanaklarınızdan 😘❤️❤️

      Sil
    2. Ben de seni canımmmm :) Seni alaimisemanın tüm renkleri gibi seviyorum.Anlamlarıyla :)

      Sil
  6. Cafe Tigris'i bu mimle biraz daha tanıdım :)
    Mimlerin en güzel yanı da bu zaten değil mi :)
    Eline Sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Tanımış oldum senin de :) Saygılarımla..

    YanıtlaSil
  8. İyi ki velileri bırakıp bize gelmişsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyde bir hayır vadır iyiki gelmişim 😉❤️

      Sil
  9. Bende yapmıştım bu mimi. Cevaplar güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir koşu baktım da geldim , keyifli olmuş. Yemek tarifi de isterükkkkk 😝😝

      Sil
    2. Tamam bakam sözüm olsun yemek-tatlı tariflerini de ekliycem bundan sonra. Yalnız bende cafeyi açmanı bekliyorum. Bakarsın beni de mutfak işleri için alırsın :)

      Sil
    3. Hahahaha umarım gerçek olur iyi bir aşçıya ihtiyacım olacak

      Sil
  10. Aaaa cafe yokmuydu. :/ ben hep var saniyordum. Neyse artik acilisageliriz.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki ne kadar gerçekçiymiş hayallerim işte bu iyiye işaret bir gün açılacak o cafe ☺️

      Sil
  11. harika bir mim daha :)

    YanıtlaSil
  12. Tigrissim; gönlümde yer alan canım dostum yine samimi cevaplar.ve okurken keyif alan ben.Emeğine sağlık can dostum.Kucak dolusu öpücükler.

    Hayallerinin gerçekleşmesi dileğimle. Cafe açılışına ilk davetlin ben olmak isterim :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm Banummmmm
      Ne çok isterim gönül dostumu Cafemde görmek 😍😘❤️

      Sil
  13. Tigrisimm en güzel mesleklerden birini yapıyorsun tebrik ederim. Cici mim harika olmuş . Dahada başarılı okursun inşallah. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm Kuğummmmmm teşekkür ederim 😍😘❤️

      Sil
  14. Cafe Tigris ne hoş olurdu.....

    YanıtlaSil
  15. Cafemin sahibini çok seviyorum Nahide'ye sevgiler yollarımızın kesişmesine vesile olduğu için de teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ama ama ben de sizi çok çok çok seviyorum kiiiiii 😘❤️❤️❤️

      Sil
  16. Cafemin sahibini çok seviyorum Nahide'ye sevgiler yollarımızın kesişmesine vesile olduğu için de teşekkürler.

    YanıtlaSil
  17. Mim ve cevapları okuması keyifliydi ama benim gözümde Cafe Tigris gerçek ki, ben var diye biliyorum =)))

    YanıtlaSil
  18. Ne harika olurdu hakikaten elinden çıkmış bir kitabı okumak, eminim çok da başarılı olursun bu işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh canım mahçup ediyorsun beni ☺️☺️❤️❤️

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris