3 Ağustos 2016 Çarşamba

Tarçın Kokusunda Zaman

Cevizli Tarçınlı Kek

Günün kızıllığından bir parça çalmış ,kuyruğuna ebem kuşağı bağlamış kırlangıçlar çığlık çığlığa.
 Gülkurusu yüzünü güneşle yıkamış huzurun saatinde küçük ev.
Kürdilihicazkardan dem vurmuş bestekar  tarçın kokusuna karışmış kemanın büyülü sesi.
 Komşunun ağlayan bebeği ile yavru kedinin sesi yarışı başa baş götürüyor. Akşamın huzuru saklanmış ,dalından yeni kopmuş limonun sıcaklığına.
Nedendir sevmelerim bu saatleri ?
Güneşin koynunda ısınmış kahve en güzel rahiyalarını salmış,kek kıvamında yumuşacık zaman. 
İpekten gömleğini geçirmiş sırtına, bir dilim huzur sunuyor  Akşam.
O'nun kokusu karanfilin en kızılında yakıyor, yakıyor.


36 yorum:

  1. Ne güzel anlara ne güzel yazı. Bir de tarçın kokusu... Ohhh... Nefis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şekercim . Kekten bir parça ikram etmek isterdim , evin içini tarçın kokusu sardı offfff buna can mı dayanır ?

      Sil
  2. Mis gibi bir yazı mis gibi bir fotoğraf... Yüreğinize sağlık güzel bayan :)

    YanıtlaSil
  3. Geri dönüş muhteşem oldu. Arka arkaya en güzel biçimde yayınlar geliyor.
    Akşamın o saatlerini ben de çok severim. Biraz hüzünlü olsa da güzeldir. Hele tarçınlı kek akşam çayına yetişmişse...
    Hayal etmek de çok güzeldi.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederimmmm , beğenmenize çok sevindim .
      Bu akşam üstlerinde nasıl bir büyü var her seferinde farklı çarpıyor beni

      Sil
  4. Kalemine ve eline saglik , oh mis :)

    YanıtlaSil
  5. Canım Tigris'im.Hayal ederek okudum.Sen çok değerli bir evlatsın.Tüm güzelliklerin sana kavuşması dileklerimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin gibi çok çok özel bir insanı tanımaktan çok mutluyum. Canım Ece Ablammm

      Sil
    2. Çok teşekkür ediyorum biricik Tigris'im.

      Sil
  6. Tigrisimmm o kekin kokusu tam da buraya düştü şimdi. Offf ne de güzel giderdi vallahi bir fincan kahveyle. Ama dur biz ışınlancaz sana fenommla o zaman yine yaparsın bize değilmi? Ya da dur sen en iyisi bir dilim ayır bize garanti olsun =). Bu arada akşam saatleri tam da güneş batarken İzmir bir başka güzel oluyor. İnşallah birgün beraber izleriz. Kocaman sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehehe ışınlanma başıöa dert olacak sanırım gelmeden haber verin de saçımı başımı düzelteyim cici kıyafetler giyeyim .
      Şaka bir yana biliyorum ki bir gün en güzel sohbetlerin içinde olacağız .
      Geleceğim İzmir'e geleceğim . Bekleyin beni
      Sevgiyle 😘❤️

      Sil
  7. Tigrisim kokular mis gibi yayıldı etrafa :)) Ne içten bir yazı :))

    YanıtlaSil
  8. Tarçın kokusu.....gidip tarçın koklayasım geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severim hatta kalao kullandığım tariflere bir tutam da tarçın koyarım çok yakışıyor tavsiye ederim

      Sil
  9. Akşamları bende severim. Hatta akşam üzerine yazmisligim da vardır. Kısa bir yazıda çok iyi anlatmışsınız o güzel anlari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yeşekkür ederim beğenmeniz beni çok mutlu etti

      Sil
  10. Offf sevgili Tigris. Can evimden vuruldum bu paylaşımınla. Ne yaptın sen :) İyi yaptın iyi. Okurken kendimi de buldum bu yazıda. Hem mis kokulu, hem keyifli oldu. Çok güzel oldu.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm ben teşekkür ederim ne güzel yüreğin var senin 😘❤️❤️

      Sil
  11. Vay be tigris cim görüntü kalem of off şahane,instagramda içim gitmişti zaten 😍😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehhehhehhe Fenom borçlarım birikti köpüklü filtre kahve de yaparım yanına ❤️❤️

      Sil
    2. Tigris cim, biraraya gelelim de birlikte de yaparız ne olacak 😙😙😙

      Sil
  12. Bir dilim kekin ardından dökülen bu güzel sözlerle mest oldum. Afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo kimler gelmişşş sevgili uğurum özlemişim.
      Beğenmeniz beni çok mutlu etti sevgiyle ❤️❤️

      Sil
  13. kek bayılırıım yanında rast olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam deepcim seni mi kıracağım Rast da güzel olur

      Sil
  14. misss, çok da nefis görünüyor:) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Tigris arada yapıyor işte 🙈🙈

      Sil
  15. Ben biraz AŞK kokusu mu aldım ne ...?

    YanıtlaSil
  16. Bir de nem olmasa diye bitiresim geldi:)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris