31 Ağustos 2016 Çarşamba

Haydi BloggerLer YarışıYor : Yazarki



Yazarki Yarışma düzenliyor

Selam blog alemi
Hani benim can kardeşim varya Tufan ya Tufan hah o öyle güzel bir etkinlik başlattı ki katılmayan çok üzülür. O zaman ne yapıyormuşuz , şartları öğrenmek için bir koşu Yazarki ye gidiyormuşuz.
İlk 10'a giren blogları seçmek için sevdiğiniz okumaya değer gördüğünüz üç blog ismini belirtmemiz gerekiyormuş, bunu da Tufan'ın mailine ya da Facebook veya Twitter adresine göndermemiz gerekiyor.
Birinciye törenle kırmızı kurdeli çeyrek altın takılacakmış . Valla şaka yapmıyorum
 Vay ben duymadım vay ben görmedim demeyin .
Bak hala yazıyı okumakla uğraşıyorsunuz tıklayın yazarkiye yahuuuu

20 yorum:

  1. Yazarki her zamanki dinamizmiyle durağanlıktan etkinliğe... Tebrikler.

    YanıtlaSil
  2. Vallahi katılmak isterim de beni yazmazlar hiç o yüzden yeltenmiyorum başarılar diliyorum herkese :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emreeee neden peşin fikirlisin senin şiirlerini bilmesek offf sevmedim bu halini

      Sil
  3. Aynen beni kimsenin seçeceğini pek sanmıyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ay çok heyecanlı.

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim fikri,yarışma değil de blog tanıtım etkinliği gibi düzenlemiş Tufan,bu fikri daha da beğendim.Beni kimse yazmaz ki diyen arkadaşlara demek istiyorum ki;yazılmak önemli değil ki,okumayı sevdiğiniz blogun adı duyulsa hoş olmaz mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok doğru bir ifade kullanmışsınız

      Sil
  6. Aaa en güzel etkinlikmiş böyle hemen dahil oluyorum

    YanıtlaSil
  7. seçileceğimi hiç düşünmesemde sevdiğim blogların ismini tufan beye ileteceğim :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Tigris çok güzel bir etkinlik bu. Paylaşarak çoğalmak adına harika bir düşünce olmuş aynı zamanda.
    Teşekkürler güzel yürek :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tufanımız sağolsun Sadecimmmmm
      Çok çok öptummmm

      Sil
  9. Bende katıldım ki :) Beni yazıp yazmamaları mesele değil. Okunmaya değer üç arkadaşımı söylemiş olmanın mutluluğu yeter...Sonuçları çok merak ediyorum gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın Berikacımmnm
      Ben de çok çok merak ediyorum

      Sil
  10. Kim tutkum.blogspot.com yazar ki. İnsanlar neden sırf konuları yüzünden isminin bile anılmasından şikayetçi onuda anlamadım. Neyse fazla uzattım galiba:). Kısaca tek oyla(BEN) katılacağıma grurluca ben yokum:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediğinizden hiçbir şey anlamadım üzgünüm 😞

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris