24 Ağustos 2016 Çarşamba

CaNim Ablam a

Hayat bazen o kadar bomboş ki , Ne en yakınların ne dostun ne en sevdiğin nede en değer verdiklerin için değmez ..Sen sanırsın ki onlar benim herşeyim Ama başına birşey gelse eminimki kimseler olmaz menzilinde ... Ben bunu bu hayatta çok yaşadım . O yüzden herzaman herşeye karşı tek yürek olmayı yaşamım boyuncada bütün olaylara gülüp geçmeyi tercih olarak seçtim çünkü önce Ben Ben Ben .. Kimse için bu kalbimi boşuna acıtamam anne 1 eş coluk çocuk 2 gerisi bomboş .Hele abi kardeş akraba bunlar yeri geldiğinde umrunda bile olmaz .
   Benim Canım ablam Tigris Ben bu blogta  uzun zamandır yöneticiyim kendi bloğum gibide yazılarımı yazabilirim ... 😂 Bugün senle konuştum , senden bundan sonraki döneme dair de söz aldım .. Beni sevip saydığın için Teşekür ederim . Bloğunda bloğumuzda o müstesna o mühteşem o harika yazılarının devamını bütün okuyucular için bekliyoruz .Sensiz bir blog Alemi Olabilirmi ? Sen Biz Blogcuların Cafesisin sen bizim vazgeçilmezimizsin .. Hastalık dediğin nedir ya elinin kiri yıkadınmı geçip gidiyor . Sende o gülümseyen yüzünle o muhteşem kalbinle kirleri yıkayıp arındıracaksın herşey normale dönecek. Zaten bana abla sözü verdin. Ondan dolayı da can kardeşini üzmeyeceksin. O yüzden ilk yorumu senden bekliyorum . Ve Bloğunun başında seni çekemeyenlere seni kıskananlara inat dimdik durmanı umuyorum deil bunu yapacağını biliyorum.Hastalık mastalık ayrılık mayrılık anlamam ben . Burası Tigris Cafe Buranında patronu sensin . Ben bu bloğu inşa ederken hastalık yüzünden çekip gitmen için değil bu bloğu en iyi yerlere getirmen için emekler verdim .
   Haydi o zaman Hayat boş Tigris Cafe yazıları ile Coş ..          
   BlogYazarki

33 yorum:

  1. Ahhhh Can kardeşim benimmmm. İnanki bugün bana ilaç oldun ilaç .
    Sana verdiğim sözün arkasındayım herşeye inat dimdik ayakta olacağım .
    Sen nasıl güzel bir yüreksin sana tekrar tekrar teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok Teşekürler .. Eskisinden daha sağlıklı ve daha dinç bir şekilde Cafemizde daha çok eğlenicez. Yüzüm şimdi güldü işte 😂

      Sil
    2. Yazının altında yorumunuzu gördüğüme çok sevindim. Eminim ki çok güzel günler sizi bekliyordur.

      Sil
    3. Can kardeşimmmm Amerikalı bir dostum bana bir gün demişti ki "seninle akraba olmamız için illaki kan bağımızın olmasına gerek yok . "Ne doğru bir söz sen de benim can kardeşimsin sayende bugün burdayım

      Sil
    4. Ahhhh canımmm çok teşekkür ederim

      Sil
  2. Dostluk ne kadar kolay ne kadarda zor bir meslek değil mi?
    hayırlısı ile bir an önce aramıza gel tigrisçiğim. Blog Yazarki harika motivasyonun için tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. BlogYazarki teşekkür ederim sana. Tigris'i ikna ettiğin için. Ve Tigrisciğim, damdan düşenin halinden damdan düşen anlar. Bak bende de var aynı sorun. Bazen derdinden kurtulmanın bir diğer çaresi de kendinden kötüsünü görmektir. Hani derdini gördüm, derdimden iğrendim diye bir hikaye vardır ya o hesap. İster hiçbirşey olmamış gibi yapalım, istersen ortak sıkıntılarda buluşup hep beraber atlatalım. Sen nasıl istersen. Gel de öyle yapalım. Seni çok ama çok iyi anlıyor ve sevgiyle kucaklıyorum. Hadi al sırtına getir dök ortaya. Atalım ferahlayalım. Seni seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmm ben de seni çok seviyorum zorlubir süreçten geçtim ve aynı şeyleri tekrar yaşamak nedir sen daha iyi bilirsin ama bu sevginiz var ya işte beni ayakta tutan tek şey

      Sil
  4. Tigrissim canım benim ; sensiz olmaz gerçekten.Blog yazarına da teşekkür ederim tigrissim için yazdıklarında son derece haklı.
    Tigrissim seviliyorsun hem de çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Banummmmmm güzellikleri benim yerime bir kere koklayarak öp ben o zaman iyi olurum

      Sil
    2. Tigrissim; güzelliklerimin de sana kokulu öpücükleri var hemde en masumundan :))) Canımsın.Sevgilerimle.

      Sil
  5. bende seviyorum tigrissimi :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınnnnn ya Tigrisim derken nasıl da içten söylüyorsunuz bunu yüreğim öyle derşnden hissediyor ki anlatamam

      Sil
  6. Geçmiş olsun Tigrisim. Biz seni hep aramızda görmek isteriz.
    Hoşgeldiiin...
    Haydi bakalım kahveler benden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın Şenaycımmmm zaten elim ayağıma dolanıyor kahve yapamazdım 🙈🙈

      Sil
  7. İki yaşımda boğmaca olmuşum. Ben öksürürken annemin ödü koparmış. Bittiğinde anneme dönüp "deçti deçti" dermişim. Bu bizim sihirli sözümüz. Annem bir yerine bir şey olsa beni arar geçti geçti demem için.

    Sevgili Tigris. Deçti deçti... Hele ki sen, hiç de öyle pes edecek bir kişi gibi görünmüyorsun bana, öpüyorum seni kocaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlahi ne hoşmuş , sevdim bunu evet umarım ki deçti deçti ben de sizi çok çok öpüyorum

      Sil
  8. Amaan, sağol Tufan sen bizim toparlayıcımız, değerli oğlumsun, teşekkürleeer. Seni seviyoruz.
    Şimdiii.Canım Tigris'im.Ben bu günlerde ne yazabildim, ne de içimden yazmak gelmedi.Ben o kadar üzüldüm ki anlatamam.Ama dilerim bir an önce yazını göreyim.YONCALI ŞALIN SİHRİ EYLÜL'de .15 inden itibaren devam.Seni seviyorum Tigris'im.Artık yaş iyice ilerledi.Üzüntülerimi daha yoğun yaşar oldum, sevinçli haberlerde ise neredeyse uçacak gibi hissediyorum.İkinize de sevgiler canlarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece Ablammmm sizi üzdüğüm için ben de çok üzgünüm ancak gerçekten zorlu bir süreçten geçiyorum .
      Umuyorum ki sizlerin sayesinde çabuk toparlanacağım sizi çok seviyorummm.
      Evet eylülde Yoncalı şalın devamını merakla bekliyor olacağım

      Sil
    2. Tigris'im.Bazı durumların sessiz zamanlara gereksinimi olur.Kendini en kısa sürede iyi hissetmen dileklerimle, gözlerinden öpüyorum canım.Sevgiler ve dualarımla ...

      Sil
    3. Canım Ece ablam bugün biraz daha iyiyim şükür

      Sil
  9. Ama siz olmadan olmaz. Ben şiirimin altinda bana enerjik yorumlar yazan ablamı görmezsem olmaz ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaaaa gelecem gelecem biraz daha toparlanayım

      Sil
  10. Sevgili güzel yürekli Tigris. Sevgiye sıkı sıkı tutun. Çünkü burada çok seviliyorsun :) Ellerini kalbine koy o güzel kalbinden öperim seni :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
  11. Blog yazarki, iyi ki varsınız teşekkürler.
    Güzellik , cafenin kapısında ki tabelanın iki tarafında da açık yazdık haberin olsun:)) öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınızzzzzzz 🙈😘❤️ Cafe herzaman açık gele gönül kapım sonuna kadar size açık sevgiyle

      Sil
  12. Çok güzel yazmissin. Tigris bizim biricik asil prensesimiz gidemez bir yerlere.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris