10 Ağustos 2016 Çarşamba

Vazgeçilmezim Loccitane


Tigris, bitki çayı ve huzur


Merhaba dostlar,
Buralarda yaz yazlığını yapıyor da tam karasal iklimi de yaşatıyor . Gündüz çok sıcak gece desen oldukça serin. Tigris mümkün olduğunca kıpırdamadan duruyor. Kitaplara gömülmüş güneşin uykuya dalmasını bekliyor. 
Ama bir akşam oldu mu işte o zaman kendime geliyorum.
Gündüz mümkün olduğunca burnumu dışarı çıkarmıyorum akşam üstü serinliğinde işlerimi hallediyorum . 
Dün mecburi  olarak öğlen dışarı çıkmak zorunda kaldım. Döktüğüm terin, içtiğim suyun hesabını varıın siz yapın. 
Diyeceğim o ki Allah bu günlerde hepimizin yardımcısı olsun. 
Gelelim dün neden dışardaydıma. 
Benim gibi allerjik bünyesi olan biri öyle her istediği parfümü her istediği kozmetik ürününü kullanamadığı için, yıllar önce Loccitane ile bir tesadüfle yolumun kesişmesi üzerine artık vazgeçilmezim oldu. 
 Gelgelelim ben tam alışmışken buradaki  mağazanın kapanması beni her gittiğim yerde ,yurtiçi yurtdışı ,fellik fellik Loccitane aramama sebep oluyordu. Diyeceksiniz ki internet mağazası yok mu, var olmaz mı ama o büyülü kapıdan içeri girince kendimi çok iyi hissediyorum . Hoş dizatnı ve kokuları beni içine çekiyor. Yeni çıkan ürünlerini deneme şansım oluyor .
Sonunda burada  yeniden mağaza açtılar. Ve ben de en sadık müşterileri olarak uğramadan geçer miyim hiç? 
Loccitane'nın burdaki şubesinde öyle tatlı bir güzellik uzmanı var ki ayda bir beni cilt bakımı için çağırır oldu. Dün de arayınca sıcak mıcak dinlemedim koştum gittim. 
 Ayça aman efendim nasıl tatlı , nasıl ilgili ve bir o kadar da bilgili. 
Hangi ürüne ihtiyacım olduğunu söylüyor benim meraklı sorularıma bıkmadan cevap veriyor. Bitki
Loccitane'da değmeyin keyfime
çayımla birlikte başlıyor maskelere el masajlarına ohhh değmeyin keyfime. 
Loccitane'nın o büyülü dünyasında  hoş kokular içinde ben ne hayaller kuruyorum sormayın ? 
Bilmem kullananınız var mı ama gerçekten bu konuda tek geçeceğim ürünlere sahip. 
Kalitesi verilen parayı fazlasıyla hak ediyor. 
Bulunduğunuz yerde bir Loccitane varsa mutlaka uğrayın eminim memnun kalacaksınız. 
Bir de kullandığınız ürünlerin kutularını getirdiğinizde %10 indirim yapıyorlarmış . Nasıl sevindim . Atmaya kıyamadığım parfüm şişelerimi götüreceğim bir dahaki sefere.
İnternet  mağazasına göz atmak isterseniz 
Loccitane

Sevgiyle 

24 yorum:

  1. Hoş karşılaşma. Hoş tesadüf. Bir zamanlar bir aylık dergi alırdım. Orada Fransa ya da İngiltere'deki kır evlerini anlattığı bölüm olurdu. Bir keresinde kır evlerine meraklı bir çiftin aldığı evin öyküsünden çok etkilenmiştim. Evi alıyorlar. Bu gayet normal. Sonra ot bürümüş,i on yıllardır el değmemiş bahçesini temizliyorlar. Bahçede bir sürü şişe buluyorlar. Kimi parfüm şişesi kimisi başka amaçlı. Şişeler asırlık. Hepsini temizliyorlar. Ve dekor ögesi olarak yeşil, kahverengi, siyah koyu yeşil farklı boyda ve biçimde şişeleri mutfaktan her yere diziyorlar.

    Fotoğraflarda çok yakışmışlardı konuldukları yere. Ama dahası, oldukça eski oldukları belliydi. Evin öyküsünü, geçmişini anlatıyorlardı sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah işte burası da aynısı valla , o şişeleri beni benden alıyor .

      Sil
  2. bende cevrem de bakayım bir var mı diye ? sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Bir zaman kullandıklarımı hep saklamıştım ilginç şişelere hayranımdır ama nasıl muhafaza edemeyeceğimi bilemedim ve maalesef attım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O şile hastalığı bende de var ama artık eskisi kadar düşkünlüğüm yok

      Sil
  4. Ah, kendini şımartmak ne güzel :)

    YanıtlaSil
  5. ay ne kadar güzel ben de bayılırım böyle bakımlara :-))

    YanıtlaSil
  6. Alerji aman aman zor ya . Ama çok sevindim böyle bir kolaylıkla sonuçlanmasina :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma sorma yine de çok temkinliyim belli de olmuyor güneş ışığı bile etkileyebiliyor

      Sil
  7. Geçmişler olsun canım benim. Sıcaklar gerçekten felaket. Ama kış gelince bu sıcakları ararmıyız bilmiyorum. Loccitane daha önce duymadığım bir marka ve malesef ki buralarda da hiç rastlamadım. Sevgiler canım 😙💖💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ararız ararız şekercimmm
      İzmir Alsancak'ta var bir mağazası.
      Oradakilerle de ahbap olmuştum 🙈🙈

      Sil
  8. Sizin sayenizde bende denedim ortamı,sıcak davranmaları ve ürünlerin muhteşem olması teşekkürler♡♡♡

    YanıtlaSil
  9. Bu paylaşımdan sonra bir araştırma yapmak farz oldu. Çünkü o kadar güzel anlatmışsın ki sevgili Tigris. Kayıtsız kalamam bu markaya. Mağazayı ziyaretinden keyif aldığın belli, aksi olsaydı güzel enerjin bu derece geçmezdi bizlere. Keyif almana çok sevindim. İyiki bizlerle de paylaştın. Teşekkürler.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm mutlaka denemelisin o halde. Sevgiyle 😘❤️

      Sil
  10. Ben de şimdi bilmediğim halde o hoş koku sayesinde terapi olmuş gibi hissettim kendimi.. O kadar güzel tanımlamışsınız ki, merak ettim doğrusu.. Güzel günlerde kullanın.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim uğurummmm, keşke sizinle de gidebilsek buraya

      Sil
  11. Pek özendim su an ne güzelmis...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh sorma sorma benim de bir daha gidesim var

      Sil
  12. Canım kızım.Sıcaklar beynime durgunluk getirdi.Yanımda sürekli bir olsa, vakti de olsa ve bana okusa, söylediklerimi yazsa diye dileyeceğim neredeyse.El masajına imrendim.Kediciklerimiz beni yoruyor.Canları sağolsun.Dediğin markaya bakacağım. Çok şeker bir sohbet yazısıydı.Sevgiler Tigris'im.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm Ece Ablammm lütfen kendinize çok iyi bakınnnnn

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris