26 Ağustos 2016 Cuma

Tesekkurler Dostlarim


Tigris Döndü
Merhaba yeni günden, can dostlarıma.
Günlerdir içine düştüğüm ve bir türlü çıkamadığım buhranımda ayırmaksızın hepinizin uzanan dostluk eliyle biraz olsun düze çıktım. Çok şükür yaşıyorum, buraya gelecek gücü sayenizde buldum. Bana ulaşmak için, teknolojinin  ve iletişim araçlarının hemen hepsini kullandınız. Sizleri gerçekten çok seviyorum. Gerçek dostluğun ne olduğunu bana bir kere daha öğrettiniz.
Canım dediğim, gözümü kırpmadan canımı vermeye hazır olduğum insanlar, bilerek isteyerek canımı yaktıkça, sizler yaralarımı sardınız. Canıma can oldunuz
.Tufan'nın yazısı ve  Tigris yazısına bıraktığınız bütün yorumları okurken gözyaşlarım bana eşlik etti.
Amerikalı bir dostumun dediği gibi " akraba olmamız için illaki kan bağımızın olmasına gerek yok"
Sizi hep yakınımda hissettim.
Beni yeniden hayata döndürdüğünüz için hepinize çok ama çok teşekkür ederim.
Umuyorum ki Tigris bir daha yıkılmayacak, kardeşime verdiğim sözüm var.
Siz dostlarımla burada olmaktan çok mutluyum, Türkiye'nin ve dünyanın  dört bir yanında benim için kaygıyla atan kalpleri görmek beni her geçen gün daha da güçlendiriyor.
 Sevgiyle ve güzel günlere.
                                                                                                              Tigris.

50 yorum:

  1. Tigris cim, biz de seni seviyoruz, karşılıklı enerji alışverişi ile yıkılmayacağız =))) Öpüyorum çok, kendine dikkat et, hepimiz edelim, sağlık önemli! ;)

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldiniz tekrardan çok şükür iyisiniz :)

    YanıtlaSil
  3. Tigris'cim yaşını bilmiyorum ama sanıyorum genç hem de çok gençsin (en azından benimle kıyaslarsam:))böyle gençlere bunalımı, depresyonu filan yakıştırmıyorum ben. Tamam ukalalık ediyorum kusura bakma ama gençlik enerjidir, güçtür, DİRENmektir, hayat kısa kimse için depresyona girmeye değmez.
    Atlatmana çok sevindim. Güç seninle olsun kız..:)) Mey di fors bi vit yu:)))
    obi van bücürük:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhhahhahhahhaa alemsiniz.
      Tigris kolay kolay yıkılmaz ama canı çok yandı bu sefer ama biliyorum ki daha güçlü olacağım.

      Sil
  4. geçmiş olsun, umarım ennn kısa zamanda eski enerjinize kavuşursunuz :)

    YanıtlaSil
  5. Okumaktan hiç bıkmayacağız. Seni çok seviyoruz :) Kendine iyi bak, sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaaa çok çok teşekkür ederim siz okudukça ben daha bir şevkle yazacağım söz 😉❤️❤️

      Sil
  6. Çok hoş geldin sevgili Tigris. Sevgimiz karşılıklı. Bizleri bir arada tutan da bu sevgi zaten. İyi olduğuna çok sevindim. İnşallah daha da iyi olacaksın. Fotoğrafı görünce de çok sevindim. Çünkü tamda şu an bende kahve içiyorum çikolata eşliğinde :)) Gönlümüzde birmiş bak :)

    Kucak dolusu sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Sademmmmmm kalbimiz hep bir bunu çok iyi biliyorum, seni çok seviyorum çok

      Sil
  7. Cok gecmis olsun ve hosgeldiniz, ayrica sadece Türkiye´nin 4 bir yanindan degil Almanya´dan da takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh canım çok özür dilerim haklısın , hemen bunu yazıya not düşüyorum.

      Sil
  8. Yokluğunda aranan , özlenen insanlar vardır. Özellikle onların zaten giderek azalan sevgiyi, vefayı, dostluğu paylaşmak için hep var olmaları lazım. Onlara ihtiyacımız var...
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yüreğiniz hep bizimle olsun, sevgiyle

      Sil
  9. Geldim geldim Umudum oldunuz ben de geldim

    YanıtlaSil
  10. Eminim kısa zamanda eskisinden bile daha güçlü olacaksınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin bu güzel desteklerinizle dimdik duracağım

      Sil
  11. CAnim ablam benim iyki varsın Seviliyorsun .Cafemiz yazılarla ve Yorumlarla daha uzun yıllar Bizimle . Bunları görmek harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can kardeşim sayende , bana unutturulmak istenen güzellikleri hatırlartığın için çok ama çok teşekkür ederim

      Sil
  12. Tigris'im.Ne güzel bir yazıdır bu.Dilerim iyice iyileşmişsindir ve öyle de devam eder. Sorma yavrum.Bloğuma kapandım, Dağınık kızımın daveti kitap mimini yapmaya çalıştım.Seni mimleyecektim, bilemedim döndüğünü.Dileyen yapsın dedim.Milas çoook sıcak.Zorlanıyorum.Dönüşün beni çok mutlu etti.Sevgiyle kucaklıyor öpüyorum kızımı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece Ablam ben sizinle ayaktayım. Yavaş yavaş toparlıyorum kendimi.
      Ben de çok çok öpüyorum o güzel ellerinizden ve yanaklarınızdan 😘❤️❤️❤️

      Sil
  13. oyy oyy varya süper olacaksın hep bu Tufan'dan ötürü:)
    Ben kendi adıma hayıflanıyorum hiç birimiz yapmadık tufanın yaptığını bir nereye gidiyorsun o kadar kolaymı bile demedik üzgünüm düşünmedik ,düşünemedik. artık buradasın ve yanındayız daha güçlü olabilirsin. gelin kızlar hemen tigrisi uç uç yapıyoruz kol altlarından tutup:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel Kuğummmmmm 🙈🙈
      Hepiniz yanımdasınız zaten bunu çok iyi hissediyorum .
      ❤️❤️❤️

      Sil
  14. Tigris'e kavuştuk. Şükürler olsun :)

    YanıtlaSil
  15. Ne oldu ki,yok bişey şaka şaka....şaka değil mi ?

    "Deli kız sinin geliyor ,
    haniye niye gelmedi,haniye niye gelmedi ?
    geldi de geri döndüler,geldi de geri döndüler.
    Ne kusurumu gördüler,ne kusurumu gördüler?
    Ne kusuru bacım,ağlın var gözelliğn var kültürün var senden korgdiler.
    Kusuru-eksiği kendilerin de gördüler...itir olup gittiler...
    Erzurumli bacım böyle deyır valag ben demirem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhhahhahhahhhahhaa canımsınızzzzz
      😉😘❤️🙈🙈🙈
      Napalım beğenmeyen küçük oğluna almasın

      Sil
  16. Ne oldu ki,yok bişey şaka şaka....şaka değil mi ?

    "Deli kız sinin geliyor ,
    haniye niye gelmedi,haniye niye gelmedi ?
    geldi de geri döndüler,geldi de geri döndüler.
    Ne kusurumu gördüler,ne kusurumu gördüler?
    Ne kusuru bacım,ağlın var gözelliğn var kültürün var senden korgdiler.
    Kusuru-eksiği kendilerin de gördüler...itir olup gittiler...
    Erzurumli bacım böyle deyır valag ben demirem..

    YanıtlaSil
  17. Oh çok şükür iyisiniz. Hoş geldiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür sizinle burada olmak beni daha da iyi edecek sevgili Zülal 😉❤️

      Sil
  18. Aramıza tekrar hoşgeldin canım. ..
    İyiki de geldin.😊🌹🌹🌻🌻🌹🌷🌷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmm çok çok teşekkür ederim 😍❤️😘

      Sil
  19. Merhaba,

    Koca dünyada bile dengeden söz edilemezken insanın iç dengesi olur muymuş hiç? Dünyada depremler olurken insan ruhunda biraz sarsıntının olmasına şaşırmamak lazım. Ama geçiyor işte, ne iyi! Hiç bir araya gelmediğimiz insanlarla bazı şeyleri paylaşmak tuhaf ama çok güzel. Ve gariptir ki bir şekilde bir "dayanışma" haline giriveriyoruz ve mutluluk paylaşıyoruz. Hakikaten farklı bir ortam burası :) Yeniden merhaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , ne hoş geldin ılık bir meltem estirdin buralarda.
      Sizlerle paylaşmak çok güzel sevincimi de hüznümü de sevgiyle

      Sil
  20. Daha iyi olmanıza sevindim.İstediğiniz her zaman yanınızdayım :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, bazen ruhumdaki fırtınalara karşı hazırlıksız yakalanıyorum ve hemen pes ediyorum, çok şükür geçti geçti.

      Sil
  21. Çok geçmiş olsun canım. Umarım her ne yaşadıysan geçip gitmiştir artık.

    Sağlık huzur mutluluk dileklerimle, Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , sizin desteğiniz beni çabuk iyi eder ki 🙈😘❤️

      Sil
  22. gidene hışçakal diyemiyorum, gerçekten içim acıyor. dönecek dedi, içimden bir ses. döndün diye inanılmaz mutlu oldum. hoşgeldin tekrardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hoşbuldum. Sayenizde döndüm, o iç sesin başka neler diyor hele bir söyle 😉❤️

      Sil
  23. Tigrisçim geçmis olsun canim ben çok uzak kaldim bloglardan yeni görüyorum. Sen bize lazimsin canim arkadasim gitme bir yerlere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Deryammmm geldi geçti bir estirdi işte , gitmiyorum hiçbir yere

      Sil
  24. Tigrisimmmm ben de nasıl geç kalmışım 😔. Ama yoktum ki ben de buralar da. Bağışla beni emi görmediğim için bu yazıları. Sen olmazsan olmaz ki buralar. Hele ben hiç olmam ki. Sen buraların tadı, tuzu, şekeri, kırk yıllık hatırısın. Sakın gitme bir yerlere tamam mı. Hep burda ol biz çokk seviyoruz seni 😍💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmmmmm
      Tigris'in zor günlerinde hep yanındaydın
      Geçti gitti inşallah sizler varken ben gidemem ki

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris