2 Ağustos 2016 Salı

Nereye Kayboldun Tigris?

Selam Millettttttt,
Ay herkesi bir telaştır meraktır almış nerde bu Tigris diye ? 
Yine hastalandı mı diyenler? 
Buraları terk etti mi diyenler ? 
Merak etmeyin çok iyiyim , ilaçlarımı alıp doktor kontrolünde olduğum sürece bana hiçbir şey olmaz. 
Hem Allah da koruyor beni.
Şimdi mutlu olma zamanı üzülmek yok artık üzenler de yok. 
Sizleri hiç terk eder miyim . Buradaki güzel insanlar benim yaşama sevincim. 
Peki nerdeydim kaç gündür ayyyy sormayın amaaa vallahi anlatmam. 
Şşşşşşş uğuru kaçar sonra 
Belki sonra bahsederim . 
Çok iyi olduğumu bilin şimdilik yeter. 
Fırsat buldukça yazmaya devam edeceğim. 
Öyle gitmek var mı , korkmayın korkmayın gitmiyorum bir yere . 
Bu arada telefon, sms,viber, whatsapp, wowapp, instagram, hangouts ,mail ve google plustan ulaşarak bana yazdığınız , merak dolu mesajlarınız için hepinize çok teşekkür ederim . 
Meğer sevenlerim sarmış tüm Türkiye'yi
Şimdilik sevgiyle kalın . 
Şuraya sevgiyle yapılmış bir kahve bırakıp kaçıyorum kırk yıllık hatırlar adına .
Bu kahve çok özel

34 yorum:

  1. Hoşgeldin Tigrisim :)) Ne güzel bir giriş yapmışsın.Kahveni alıyorum teşekkür ederim :)) Kırk yıl hatrı olsun, senin ikramın olsun, arkadaşlığımız daim olsun.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum şekercim , ayy ne güzel Tigrisim diyorsunuz siz öyle . Ama ben hep mutlu olurum ki 😘❤️❤️

      Sil
  2. Ne guzel insanın sevenlerinin olması mesela beni hiç merak eden olmaz :) kahve için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur olmaz mı hiç herkesin sevenleri var . Ben teşekkür ederim sevgiyle

      Sil
  3. Valla Tigrisim bende seni tanımaktan ötürü mutluyum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen ne tatlısın öyle şimaracam ama 😘😘

      Sil
  4. Tatlişkom, ben de iki gündür kazıma işleriyle meşguldüm :) Meğer sen de yokmuşsun.Hoşgeldin ve hoşgeldim o zaman.Dilerim sürekli olur o her neyse, ama içim bir hooop dedi yani.Sevgiler Tigris'im.Sağlık, mutluluk ve huzur dileklerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehehe Canım Ece Ablam sizi çok seviyorummmm 😘😘
      Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz 😘 Sevgiyle

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Hehehehe geldim şekercim geldim 😘😘❤️❤️

      Sil
  6. Arada sırada insanın çok sevdiği çevrelerden bile uzaklaşarak dinlenmesi iyi oluyor. Yeniden oksijen depolamak gibi.
    Eminim dinlenmek iyi gelmiştir.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bu sefer güzel sebepler beni buradan ayırdı kısa süre de olsa bana bir ay geçmiş gibi geldi özlemişim sizleri

      Sil
  7. Uzun yoldan dönüp koltuğa kendimi şimdi atmışken bu kahve çok iyi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin hoşluklar getirdin şekerim 😘😘

      Sil
  8. gidip gidip gelmekte güzel şey.

    YanıtlaSil
  9. Hoşgeldiinn hep iyi oll ! :)

    YanıtlaSil
  10. Ohh ne güzel, "hayırlı haber müjdesi varrr" ile geldin hoş geldin Tigriscim =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Fenocummmm
      Şşşşş kimsecikler duymasın 🙈🙈😘

      Sil
  11. bu aralar bende yoktum biliyorsunuz. unutmadım ama, hep aklımda herkes, siz de. hasta mı oldunuz siz.. geçmiş olsun. en kısa zamanda iyileşmeniz dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım benim gayet iyiyim , teşekkür ederim 😘😘

      Sil
  12. Tigrisimmm ben bir telaş seni arayınca buraya yorum yazmayı atlamışım ya =). Yazdım sanıyordum. Neyse iyi haberlerini aldım çok mutlu oldum ya o da yetti. Hadi hayırlısı inşallah =). :*). Kocaman Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehehe canımsın seennnn .
      😘❤️❤️❤️

      Sil
  13. kahve için teşekkürler tigris özlettirme kendini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben teşekkür ederim , yamam özletmem 🙈🙈

      Sil
  14. Herşey gönlünce olsun, mutluluğun daim olsun dilerim. Güzel paylaşımlarını her zaman bekliyoruz :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn seninde gönlündeki bütün güzellikler gerçek olsun sevgiyle ❤️❤️

      Sil
  15. Aldım ben de kahveden bir yudum. Hep güzellikler olsun inşallah.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim sevgili uğurum sizler varken kötülük bu semte uğrayamaz ki

      Sil
  16. kahvenin tadını bilmem ama sunumu çok güzel :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris