6 Temmuz 2016 Çarşamba

Şeker Gibiyim

Tigris Şeker Bayramı 2016

Merhaba dostlar.
Tigris kendini kaybetmiş , görenlerin ve bulanların Cafe'ye müraccat etmeleri rica olunur. 
Bizimki günlerdir, bir koşulturma içindeki sormayın. 
Tatlısı, tuzlusu, şerbeti, temizliği derken bayram misafirlerini koluna takıp da geldi. 
Abiler, gelinler,torunlar, maşallah maşallah. 
-Hala çorabım nerdeee
-hala tokamı bulamıyorum 
-su getir 
-acıktımmmm
-hala  kahve yap 
Nidaları evimizin duvarlarında çınım çınım çınlıyor. 
Aman hep güzel günler için toplanalım. Tatlı telaşelerde buluşalım. 
Tek sıkıntı yazılaeınıza kedinin ciğere baktığı gibi bakıyorum , yorum bile yazamıyorum . 
Umarım bayramınız güzelliklerle doludur.
Ben şeker gibiyim şeker 
Bayramımız kutlu olsun.

22 yorum:

  1. Tam bayram keyfi, en sevdiğimden.

    YanıtlaSil
  2. Biz de bayramınızı tebrik ederiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Mutlu bayramlarınız olsun

      Sil
  3. Canım, her şeye yetişiyorsun.Daha ne yapacaksın şekerim?Misafirler var, hizmetler var.Bayramın kutlu olsun canım.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablacımmmm mutlu bayramlarımız olsun 😘😘

      Sil
  4. İyi bayramlar. Fotoğraf çok cici :)

    YanıtlaSil
  5. Cıvıl cıvılsınız. Bayramın nasıl geçtiğini anlamayacaksınız bile :) İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklarla tadı çıkıyor . Sonrasında çok özlüyorum onları

      Sil
  6. İçinizi neşesi yazınıza nasılda yansımış...
    İyi bayramlar🎁🎂🍧🍬🍬🍜🍰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe mutluluk rüzgarlarından nasibi aldım da ondan 😉❤️

      Sil
  7. Tigrisimm sen zaten şekersin 💕 ne de güzel çıkmışsın. Bayramın kutlu olsun 😊 Ne güzel bütün sevdiklerin yanında. En kötü günün bayram tadında olsun. Kocaman sevgilerimle öpüyorum seni 😙💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm çok teşekkğr ederimmm 🙈🙈 mutlu bayramlarımız olsun . Sevgiyle

      Sil
  8. Bayramlarda tatlı telaşlarla" bayram şekeri" gibi olmak yorucu ama güzeldir. Bu günler de geçip gidecek.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geride Bir hoş seda bırakıp gidersek ne mutlu bize

      Sil
  9. Hayırlı bayramlar, bence herkes benzer bir koşturmacanın, telaşın içinde, biraz ara vermiş olduk hepimiz, bende yeni bakabiliyorum ki sizlerin işleri daha zor gerçekten. :)

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten seker gibiisin :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris