12 Temmuz 2016 Salı

İki Kutu Güzellik

Kütüphanemin yeni dostları
Hu huuuu kimse var mı?
Selam dostlar,
Bugün yine iki kutu dolusu güzelliklerle geldim. Evet evet bir değil iki kutu.
Dün öğlen kapı da iki kere çalınınca hah dedim bu kesin postacıdır.
Yanıltmadı beni baktım elinde iki kocaman kutu, ay onlar benim diye nasıl da sevindim .
Bilenler bilir nisan ayında ikinci Kütüphanemi Bilecik Kınık'ta açmıştım. Bir de Kitap Kampanyası başlatmıştım.
Duyarlı Dostlarım sağolsunlar gerekli desteği göstermişlerdi.
İşte bu iki kutu da kütüphanem için biridi İzmir'den,diğeri de Osmaniye'den gelmiş. Kütüphanemdeki kitapların İzmir ve Osmaniye'deki akrabaları hoş gelmişler sefalar getirmişler. En kısa zamanda yerlerine kavuşacaklar.
Gelelim bu güzellikleri kimlerin gönderdiğine.
İzmir'den geleni, sevgili Zehra Ertuğru evet evet KurabiyeciMiss canım göndermiş. Onca telaşı , onca üzüntüleri arasında benim kütüphaneme katkıda bulunmak için günlerce nasıl da çırpındı durdu. Çok mutlu etti beni . Biliyorum ki o kitapları eline alan her çocuk da benimle aynı mutluluğu yaşayacaktır.
Gelelim ikinci kutuya. Hatırlayanlarınız vardır Sevgili Berika Berikanın Günlüğü bir kitap çekilişi düzenlemişti. Ben de doğal olarak katıldım. Katılanlar arasında öyle güzel yürekler vardı ki çekilişe benim şansıma katıldıklarını söylediler.
Bu güzel yürek sevgili Derya Derya Soygül dü. Ne ben ne de Derya çekilişi kazandı.
Berika sonuçları açıkladı ve bana bir mesaj gönderdi. Kitapları kazanan arkadaşımız sizin kütüphanenize göndermemi rica etti diye . Nasıl mutlu oldum anlatamam.
Bu güzel yüreğin sahibi de sevgili Gamze Umutlu Ev Kadını
Düşünüyorum da böyle güzel yürekler var olduğu sürece geleceğe dair umutlarım hiç sönmeyecek .
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim . Emanetlerinizi en kısa zamnda yerine ulaştıracağım.
Diğer blog dostlarımı da bu güzel yürekleri daha yakından tanımaları için mutlaka bloglarını ziyaret etmeye davet ediyorum . Sevgiyle 

39 yorum:

  1. Ne güzel bir girişimin ne güzel destek sağlayıcıları. Sizleri tanıdığım için çok mutluyum... Çoooookkkk sevgiler. Hüdaydalısından da Harmandallısından da selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok mutluyum güzel yürekli dostlarımın varlığından sevgiyle

      Sil
  2. Kütüphane gittikçe genişliyor, hayırlı olsun. Destek olan arkadaşlara bir tebrik de benden olsun. :) Çok sevindim sizin adınıza. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin destekleriniz sayesinde çok mutluyum çok

      Sil
  3. Güzel birşeye vesile olduğum için çok çok çok mutlu oldum yaa :) Kutunun içinde kocaman sevgi ve bol öpücük vardı umarım almışsınızdır ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almam mı sevgini taaa yüreğimde hissettim , ne güzel bir şey yaptın biliyor musun ?
      Bu arada kırmızı fincan seni hatırlatacak en güzel hediye olarak hep evimde benimle birlikte olacak . Sevgiyle

      Sil
  4. Ah Zehram canım Zehram, kalbi koskocaman Zehrammm... Diğer kalbi kocamana kitap yollamış yakışmış :)))

    Sevgili Gamze, bir kocaman tebrik ve teşekkür de sana! Hepimiz adına.

    Gönderemeyen, katılamayan tüm arkadaşlar adına önce kütüphaneyi açana, sonra güzel yüreklilere... Kocaman teşekkür ve sevgiler!

    İnşallah güzel çocuklar da bu güzel insanların sevgisiyle daha da keyifli okurlar :)

    Harikasınız!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmm sen de harikasınnnn iyi ki bizim dostumuzsun, güzel destekleriniz için hepinize çok çok teşekkür ederim ❤️❤️

      Sil
    2. Dağınığımmm böyle düşündüğün için çok teşekkür ederim. Utandım, mahçup oldum. Azıcık ta şımardım =) ♥. Asıl o güzel yürek sizlerde var bende kenarından kıyısından ilişmeye çalışıyorum işte, çok teşekkür ederim =) ♥♥ Seviyorum sizleri.

      Sil
  5. Tigriiiiiis Fırsat bulduğumda mutlaka ben de göndereceğim zaten bu kütüphane duyurusunu ilk yaptığında düşünmüştüm bunu. Şimdi gidip adrese bakıyırum.
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beni çok çok çok mutlu ettin

      Sil
  6. Canımm Tigrisimmm, öncelikle böyle güzel bir olaya dahil olmama vesile olduğun için asıl ben sana çok teşekkür ederim :)♥ umut zaten hiç bitmemeli, yaşadığımız sürece umudumuz da bizimle beraber yaşamalı diye düşünüyorum ben 11 yaşımda Polyanna'yla tanıştığımdan beri =) Kendileri küçük yürekleri kocaman çocuklarımıza faydalı kitaplar olurlar inşallah :). Çocuklarımız okuyup mutlu olurlar dilerim =). Keşke daha çok ama daha çok kitap gönderebilseydim. Ama seni ve geleceğimizin aydınlık neferlerini mutlu edebildiysem o zaman bana da ne mutlu. Sevgiyle, istekle okusunlar inşallah =) Koskocaman sevgilerimle ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm inanıyorum ki her bir kitabın bir çıcuğun ufkunda güneşler doğduracaktır. Sevgiyle

      Sil
  7. Girişimin hası olmuş. Tebrikler de tebrikler...

    YanıtlaSil
  8. Dünyayı sizin gibi güzel yürekli, duyarlı insanlar güzelleştirecek. Bu güzel hareket için gönülden teşekkürler. Kucak dolusu sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Tebrik ediyorum duyarli arkadaslarimizi saolsunlar varolsunlar Ablacim sen bi harikasin harikasin😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım kardeşim Tufan sen de harikasın

      Sil
  10. İnsanın destekleyeni olması çok güzel bir duygu olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  11. Ben taşınacağım ağırlık olmasınlar, illa cam kapaklı kütüphane olsun toz almaktan bıkıp buradaki kitapçıya verdim öyle pişman oldum ki, şimdi senin yazını görünce:( ne kadar iyi işe yararlardı :( eline sağlık canım...kutluyorum seni..çok güzel bir şey yapmışsın başımıza ne gelirse cehaletten geliyor okusunlar ki, kafaları değişsin...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönülden desteğiniz için çok teşekkür ederim. Bence de okusunlar okusunlar ki ufuklarındaki sis kalksın sevgiyle

      Sil
  12. Gönderen tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum ben de. O kadar hayırlı bir işe imza attılar ki. Güle güle okusunlar faydalansınlar inşallah. Ah Tigriscim bi ayarlayamadım kitapları ben senin kütüphane için. İnşallah zamanla ayarlarım hep aklımda inan. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kütüphane herzaman desteğinize açık ne zaman isterseniz gönderebilirsiniz

      Sil
  13. Tebrik ederim emeği geçen herkesi.

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar.
    Enerjisi, vakti ve her şeyden önce böyle güzel yüreği olan bloggerleri, blog sayfanız nezdinde tebrik ediyorum.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokçok teşekkür ederim, dualarınız bizimle olsun sevgiyle

      Sil
  15. Her zaman ki gibi çok düşüncelisin ablam *-* O güzel yüreğin hep mutluluk saçsın hayatına *-*

    YanıtlaSil
  16. Bu kadar güzel bir girişimin desteklenmemesi mümkün mü.....Kitaplar güzeldir, kitapların çocuklarla buluşturulması daha da güzel. Ben çocuklarımın artık okumadığı kitapların bir kısmını tanıdıklarıma bir kısmını da Mutlu Olalım Derneği'ne vermiştim. Malesef şu anda elimde kitap yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık olsun siz de çok yararlı bir işe katkıda bulunmuşsunuz bütün çocuklar bizim değil mi ki zaten

      Sil
  17. hayatta ne güzel şeyler oluyooooo :)

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel çok çok artsın devamı gelsin.

    YanıtlaSil
  19. Sirf bu yüzden kazanmak istemistim ama gamzecim yetismis. Ben ese dosta yaziyorum umarim destek çikan olur.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris