13 Haziran 2016 Pazartesi

Nostaljik Pazartesi: 26 Hakkımda Bilmediğiniz 11 şey

Geçen seneki mim etkinliğini yeniden gündeme getirmek istedim. Ben soruları cevapladım sıra sizde
Sevgili blog dostlarım , yine keyifli bir mim etkinliğinde değerli dostum ve aynı zamanda bana çok uğurlu gelen sevgili Nahide Zerayak beni mimlemiş. O ister de ben hiç cevaplamaz mıyım ?
Hakkımda Bilmediğiniz 11 şey neymiş bakalım ?
1- Elinizde sihirli bir değneğiniz olsa neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
  Ah nerde o değnek , bir elime geçirsem bakın bakalım dünya tersine döner mi dönmez mi? Bütün kötülere dokunup sevgi ile cezalandırırdım. İnsanların çocukların gözünden dünyaya bakmaları için değneğimi şöyle bir sallardım. Saf ve temiz duygulu insanlar olmalarını sağlardım.

2- Mesleğinizi değiştirseydiniz hangi meslek dalını seçerdiniz Veya ne olmak isterdiniz? 
  Mesleğime aşık bir olarak kolay kolay değiştirmek istemem ancak bütün hayalim edebiyat üzerine olduğu için köklü bir lisede edebiyat öğretmeni olup öğrencilerimi edebi sanatın engin denizinde yüzdürmek isterdim.

3-Bir gün boyunca aç kaldınız ( Ramazan'da olduğu gibi ) ilk ne yemek isterdiniz?
Önce su diyorum da başka bir şey demiyorum. Yemeğe gelince o günkü payımıza ne düşerse şükredip yerim.

4-Bir dalga olsaydınız nereye vururdunuz? 
 Küçük bir kıyı kasabasında yaşlı balıkçının teknesini yalar geçerdim.
5-Issız bir adada yanınıza alacağınız 3 kişi?
Bir eşim olsun iki çocuk da yeter ki bana
6-En çok görmek istediğiniz şehir veya ülke ? 
Türkiye'de en çok Mardin'i görmek isterim . Dünya'da artık imkanlar dahilinde her yeri görmek mümkün. Ben düşler ülkesinin güzelliklerini her zaman görmek isterim.
7-Asla giymem dediğiniz renk hangisidir? Neden?
 Beni tanıyanlar çok iyi bilir ki kahverengi asla ve asla giyemeyeceğim, başkalarına da hiç yakıştıramadığım ruhumu daraltan bir renk. Kahverengi en çok doğaya , kahveye ve çikolataya yakışıyor .
8- Bayramda ne yapacaksınız? 
Bu sene bayramda İzmir'de büyük abimlerde toplandık. İzmir'in , yeğenlerimin ailemle birlikte olmanın tadına varacağım .
9- Ölmeden önce yapılacaklar listesine ekleyeceğiniz 3 şey?
Son yıllarda uzun vadeli planlar yapmayı hiç sevmiyorum. Günlük ne yaşarsam kar sayıyorum. Her gün bir iyilikte bulunmak listemde daima var .
10-Bir uçurumun kenarındasınız tam atlayacaksınız O an aklınıza bir şey geldi o gelen şey nedir ?
 Şeytan yine soğuk şakalarından birini yapıyorsun , sana uymayacağım .
11-Yerde 50 TL bulsanız ne yaparsınız? 
  Yerde bırakmam alırım , gerçekten ihtiyacı olan birini bulup veririm ya da çocuklara bir şeyler alıp dağıtırım.
   Sorularımız bu kadar . Gelelim cevaplarını beklediğim dostlarıma
Kips Kipskips
Didemika
Yazarki


37 yorum:

  1. Allah Tigris yazmış bakayım dedim :)
    Bir de ne göreyim :) Mim .... Teşekkürler canım benim ...
    Elimde bekleyen iki mim var .. Uyku düzenim bozuk olduğundan net kafamı toplayamıyorum . En kısa sürede cevaplayacağım keyifle :)
    Sevgiyle kal güzel insan ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm merakla bekleyeceğim ki ben de 😉😘❤️

      Sil
  2. Bu mimi ben de yapmıştım çok eğlenceli! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle nostaljik pazartesi yazımda yeniden gündeme getirmek istedim. Geçen sene yapmıştım ben de

      Sil
  3. güzel bir paylaşım olmuş... sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ben de sevmem hiç kahverengi :D Toprak rengi falan severim ama kahverengi ııh.

    YanıtlaSil
  5. Tigris ablacığımmmmmmmm.Çok çok çok çok teşekkür ederim.Hemen cevapladım.İyi ki tanıdım seni *-*

    YanıtlaSil
  6. Tigrisçim senin pamuk seker gibi bir insan oldugunu herkes biliyor 😊😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ama ama çok utanırım ki bennnn 🙈🙈🙈

      Sil
  7. Yazanların, cevap vermesi bayağı güzel bir okuma anı çıkarıyor ortaya. Çok güzeldi Tigris. Çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Mim soruları gerçekten güzel. Siz de son derece mütevazı ve samimi cevaplar vermişsiniz. Güzel, keyifli bir mim yazısı çıkmış ortaya. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, okuyanlar da güzel yürekleriyle sorularımın cevaplarını beğenmişler bundan daha büyük mutluluk mu olur

      Sil
  9. Çok hoşuma giden bir mim oldu.Zevkle yaptım.Sağol Tigris'im.İyi yayınlar dileklerim ve sevgilerimle canım.Cevapların çook güzeldi ayrıca :)

    YanıtlaSil
  10. Hani derler ya içinin güzelliği yüzüne vurmuş.
    Sizinde yazılara vurmuş.
    Güzel ve biraz eğlenceli hoş bir yazı olmuş. ..
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ama ben çok utandım şimdiii 🙈🙈

      Sil
  11. Daha Sabahtandır Konulara Göz atamamıştım Bugün .. Acil istekler Dahilinde telefonuma Gelenlerle ilqilenebiliyordum. Konuyla alakalı aksamda bi düzeltme de yaptim ama okuyamamıştım Acil islerimdenden dolayı.😁Bu Yorumu altta adim Geçtiği için Yaptim. Valla ben bu mim olayindan anLamıyorum. Ama Bu Sorulara Cevap vercem Tabiki. Tigris ablam sana Gelince Gerçekten Düşündüğümden Daha harika bir kişiliksin. Ve Sunu açik net Söylüyorum. Bir ablam Olma di bu hayatta Keske benim gerçek ablam olsaydın. Zatende artik öylesin. Etkinlik için Tesekur Ederim. Beni dahil ettiğin için daha çok Teşekürler. Ilk mim oLayı bu 😊Bakalım .. Hayırlısı .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki de ablanım artık. Sen de benim erkek kardeşimsin. Hep abilerim olmuştu erkek kardeş de çok iyi oldu. Artık herşeyden öte kardeşimsin

      Sil
  12. Seni daha da yakından tanıdığımız eğlenceli bir mim olmuş.

    YanıtlaSil
  13. bende kahverengiyi hiç sevmem☺️ seni daha iyi tanıdığıma memnun oldum ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bırakalım kahveyi ağaçlar giyinsin 😉

      Sil
  14. Tigriscim, iyimser insan... tekneyi bile yalamış geçmiş ben olsam alt üst ederdim yani... cevaplar çok iyi özellikle şeytana meydan okuman =)))

    YanıtlaSil
  15. Çok sevdiğim ve keyif aldığım mimlerden bir tanesiydi bu. Yeniden görmek hoşuma gitti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel mimleri yeniden yaşatmakta fayda var 😉

      Sil
  16. Sevgili Zehra Ertuğru ve Sevgili Ayşe( EQ) çok özür dilerim yorumlarınız yanlışlıkla silindi. Lütfen beni bağışlayın 😞😞

    YanıtlaSil
  17. Merhaba,

    Cevaplarınızı sevdim :) "Dünyaya çocukların gözünden bakmak" ve "her gün bir iyilikte bulunmak" cevaplarınızı ayrıca sevdim :)

    Renkli günler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Hoşgeldin sefalar getirdin. Ama bu sözler beni mahçup eder🙈🙈

      Sil
  18. Çok güzel olmuş cevaplar çok hoşuma gitti elinize sağlık

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris