30 Haziran 2016 Perşembe

Takım Arkadaşlarım

Takım Arkadaşlarım

Eylül 2015'te başladığımız yoğun tempolu    Yolculuğumuza bugün itibariyle mola verdik.
Hani derler ya acısıyla tatlısıyla bir yıl geçirdik. 
Yeni minik meleklerimizle birlikte biz de büyüdük. Küçücük yüreklere kocaman dünyaları sığdırdık.
15 gün önce güzel duygularla uğurladık çocukları.  Ama bizlerin çalışma temposu hız kesmeden devam etti.
Eğitimin bir ekip işi olduğuna inanıyorum . Öğretmen, çocuk ve aile işbirliği kadar takım arkadaşlığı da başarılı olmak için gerekli. Bir okulu okul yapan   gerek okul müdürü, gerek öğretmenler ve gerekse hizmet elemanlarının uyumlu çalışmasının sonucudur. Kendimi bu konuda çok şanslı hissediyorum . 
Biliyorum ki en az benim kadar duyarlı takım arkadaşlarına sahibim. İnanıyorum ki daha nice yıllar çalışma aşkıyla çarpacak yüreklerimiz . Sevgiyle
Not:  Bu birbirinden güzel yürekli öğretmenler bir maşallahı hakediyorlar .
Kızlar sizi özleyeceğim .

40 yorum:

  1. Sizin gibi duyarlı insanları görmek çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Öğretmenler arasında uyumlu bir çalışma varsa bu, çocukların eğitimine de yansıyor. Çocuklar gerçekten çok duyarlılar.
    Olumsuzlukları hemen hissediyorlar. Ekibi kutluyorum. İyi tatiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız . Herşeyi hissediyor çocuklar. Teşekkür ederim . Sevgiyle

      Sil
  3. istisan ve itiraz kabuletmeden en değerli en önemli meslek öğretmenlik bence.. sizler çocuklarımızı iyi yetiştirmekte bize öncülük edeceksiniz ki gelecek nesillerimiz şimdikinden iyi olsun.. inşallah.. i hope so.. umarım.. sustum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle , kutsiyetine sonuna kadar inandığım mesleğe sahibim. Geleceği ellerimizde şekillendirmek öyle kolay iş değil veballi meslek vesselam

      Sil
  4. Başarılarınızın devamını diliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Elleri öpülesi güzellikler tatiliniz sevgi ve huzur dolu olsun inş.sizler sayesin de geleceğe olan umutlarımı köreltmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhhh çok teşekkür ederim , umutlarımı minik yüreklere sakladım , günü geldiğinde bir bir ortaya çıkacaklar . Sevgiyle

      Sil
  6. Harika bir meslek öğretmenlik...okurken de yaptığımı sayarsak 4 senelik bir öğretmenlik serüvenim olmuştu.Şu anda kısmet olmadı ama hala o günleri özlüyorum.

    Her öğretmenime hayranlıkla baktım minnetle hala anarım ilkokul öğretmenimden ,beraber çalıştığım öğretmenlere kadar apayrı sevgi duymuşumdur hepsine...

    Tatilde bol dinlenip yeni yıla heycanlı dopdolu başlayın öğretmenim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ki o hazza ulaşmışsınız . Aynı pencereden dünyaya baktığımıza göre siz de bizim takımdansınız . Sevgiyle

      Sil
  7. Hep yazarım Tigris'im.Görevin en kutsal olanlardan.Dilerim yeni senede yine bu takım ruhuyla çocukları hayata ve kendine güveni tam bireyler olarak topluma kazandırmaya devam edersiniz.Sevgilerimle güzel dinlenmeler diliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh canımm Ece Ablam.
      Nasıl ihtiyacım var tatile ruhumçok yoruldu. Bu sene yaşadıklarımız ülkemizin son günlerdeki hali beni çok yordu. Umuyorum ki acılar son bulsun. Çocuklarımıza güvenli bir gelecek hazırlayabilelim. Sevgiyle

      Sil
  8. Masallah oncelıkle :D

    Sonrasında senın sayendfe tum ogrtetmenlerıme tekrardan bır tesekkur borcluyum sanırım. Onlar olsa sımdıkı ben olmazdı... İyi ki varsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğretmenler adına ben teşekkür ederim . Kıymetimizi bilenlerin olması çok güzel

      Sil
  9. Bende kocaman bir Maşallah diyorum Tigrisim =) En çok da sana. Yüreğinin güzelliği yüzüne vurmuş can arkadaşım ♥ İyi tatiller sana çok iyi dinlen ki yeni eğitim döneminde aydınlık yarınlarımızın aydınlık miniklerini yetiştirtirmek için daha bir enerjiyle dön. Bu uzun yaz tatili boyunca inşallah yolun İzmir'e düşer =) Dört gözle bekliyorum. Koskocaman sevgilerimle ♥ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy canım benimmm . İnşallah yolum düşecek İzmir'e kızlarağadı beni bekler 😉❤️

      Sil
  10. Bende kocaman bir Maşallah diyorum Tigrisim =) En çok da sana. Yüreğinin güzelliği yüzüne vurmuş can arkadaşım ♥ İyi tatiller sana çok iyi dinlen ki yeni eğitim döneminde aydınlık yarınlarımızın aydınlık miniklerini yetiştirtirmek için daha bir enerjiyle dön. Bu uzun yaz tatili boyunca inşallah yolun İzmir'e düşer =) Dört gözle bekliyorum. Koskocaman sevgilerimle ♥ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok seviliyorsun şekercim ❤️❤️

      Sil
  11. Kocaman bir MAŞALLAH diyorum bu ekibe ve sevgilerimi sunuyorum ♥♥♥♥ :)

    YanıtlaSil
  12. Maşallah'lar benden olsun efendim. Ne mutlu insanın iş arkadaşlarının aynı zamanda yol arkadaşı, dostu olması. Daim olsun bu güzellikler.
    Şimdiden iyi bayramlar Tigris Hanım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hanımcım , çok çok öpüyorum sevgiyle 😘😘❤️❤️

      Sil
  13. Sağlıkla,güzelliklerle dolu mutlu bayramlar diliyorum.Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , sevgiyle hepbirlikte nice güzel günlere erişelim.

      Sil
  14. Şimdi güzel bir dinlenme ve yenilenme vakti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle , zihnim çok yorgun bedenim de artık yaşlanıyorsun sinyalleri veriyor . Ama ruhummmmmmm büyümüyor büyümeyecekkk 😉❤️❤️

      Sil
  15. Sevdiklerinizle birlikte sağlıkla, huzurla dolu geçireceğiniz bir bayram ve dinleneceğiniz bir tatil diliyorum..esenlikle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hepbirlikte nice güzel günlere erişelim , sağlık mutluluk barış içinde

      Sil
  16. Tigris cim, süpersin!,, başarıların daim olsun, öğretmenlerimizi seviyoruz, sorumluluğunuz büyük, aynı aşkla nice senelere!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm çok teşekkür ederimmmm 🙈🙈🙈❤️❤️

      Sil
  17. Öğrenci olasım geldi böyle öğretmen ve anlatım karşısında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ama ben çok ıtandım şimdiiii 🙈🙈🙈🙈

      Sil
  18. Öğretmenler mutlu çocuklar mutlu :) İyi dinlenmeler

    YanıtlaSil
  19. çok sağlam bir takım olmuş. Böyle dört bayan kırk erkekten daha güçlü kanaatimce :)

    YanıtlaSil
  20. Öğretmenlik çok saygı değer ve zor bir meslek gözümde. Bu anlamda kesinlikle içtenlikle ve severek yapılabilir diye düşünüyorum. Gördüğüm kadarıyla sizde de durum böyle, tebrik ederim. İnsanın işini ve çalıştığı insanları sevmesi, onlarla iyi anlaşması çok güzel bir şey, Allah bozmasın. :)
    İyi tatiller dilerim. :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris