23 Haziran 2016 Perşembe

Hal-i Pür Melalim

Çiçeğim

Selam Blog dostlarım.
Ramazan bir yandan, sıcaklar bir yandan bloglardaki yayınlarda ciddi oranda azalma var. 
Tigris millete diyorsun da sen de son günlerde sıcağın rehavetiyle bloğundaki yayınlarını aksat mıyor musun sanki?
Tigris, bu aralar yoğun tempoda. Babası yeni bir kitap çıkardı onun telaşı ve heyecanı içinde . Ha bir de #PinarLabneli
Pınar Labne
sayesinde Sahrap Soysal'ın kitabını kazandı. Sonracıma okulda seminer çalışmaları devam ediyor. Okullar tatil olmuş olabilir.  Öğrencilerden beter konu hazırlayıp, dersimize çalışıp, sunum yapıyoruz. Of ki ne of .Milletin tatilimizle kafayı bozmasına ben de çok bozuluyorum. Onların sandığı gibi öğretmenler üç ay tatil yapmıyorlar. 1 temmuz- 1 eylül arası tatilimiz.
Haftasonu gelincik toplama fırsatım oldu ben de sonund gelincik şerbetini yaptım. Bir de reyhan şerbeti. Mis gibi oldu. Kahveye gelin de size de ikram edeyim. Ha bir de çiçekleim açmaya başladı. Her sabah yeni bir tanesinin açması nasıl da mutlu ediyor beni.
 Bugünlerde kısaca benim hal-i pür melalim budur. Sizde durumlar nasıl?
Yoklama yapıyorum bakalım kimler burada? Yorum yazmayanların devamsızlıklarını gerekli yerlere bildireceğim ona göre.
Not: Bazıları fazla özletmeye başladı ama .

48 yorum:

  1. Ramazan davetleri ve sıcaklar yüzünden bloglara bakamaz hale geldim. Ama en çok sıcaklar etkiliyor, insanın bir şey yapası gelmiyor. :)
    Babanızın kitabı hayırlı olsun, çekiliş için de tebrik ederim. :)
    Yakınlarım arasında öğretmen olanlar var, dışarıdan görüldüğü gibi değil gerçekten tatil olayları, haksızlık ediliyor o konuda sizlere. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef, mesleğimiz gün geçtikçe itibarını kaybediyor.
      Yaz sıcak demeyin arada bir ses verin. Sessizlik sıkıcı gelmeye başladı

      Sil
  2. BURADA! Hocam kolay gelsin ya bu seminerler zor tabi 😉
    Serbetlere bak oh oh kahve yanına mi, ben alabilir miyim? Tigris cim bak bana yapacaklarının listesi artıyor söyleyeyim 😂😂😂
    Babanı tebrik ediyorum, ne heyecanlidır simdi!,,
    Sahrap Soysaldan tarifler görecek miyiz acaba 😕
    Baba evinde keyfim yerinde ama blog gezmeleri ve yayın hazırlama durumları sekteye uğruyor maalesef 😯
    Öptüm canım 😘😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şekercim sen iste yeter ki en güzel ikramlarım senin.
      Kitap gelsin hele bir , tariflerini yaptıkça burada da yayınlarım ki 😉❤️
      Buraları boş bırakmayın. Kendimi nöbetçi bırakılmış kadar yalnız ve mutsuz hissediyorum.

      Sil
    2. Nöbetçi blogger tigris, alemsin, yalnız bırakmayız, yetişiriz inş 😘😘😘😘

      Sil
  3. Haklisin bu aralar bir isteksizlik var, benimki sicaktan degil cünkü Almanya bugün 30lari gördü henüz, ben de aksattim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman aksatmak yok, hemen hemen hemen klavyeye dokunun o kendiliğinden yazar zaten. Sevgiyle

      Sil
  4. İşler çok yoğun be Tigris blog o yüzden boş bende.
    Okulda çalışmış, öğretmenin halinden anlayan biri olaraktan boşverin yahu dinlemeyin milleti. Seminer diye bela çıkardılar başınıza gereksiz geliyor seminerler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimseyi dinlemiyorum ama kendimi de tutamıyorum. Mesleğimizin gün geçtikçe itibarsızlaştırılmasına bu gönül dayanamıyor

      Sil
  5. Merhaba, ben yeni katıldım bu blog alemine. Bir dahaki yoklamalara katılacağım muhakkak :) Kitap içinse hayırlı olsun diyor ve tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşgeldiniz sefalar getirdiniz. Görceğiz bakalım. Blog adresinizi yazarsanız sizi takip etme şansımız da olur

      Sil
  6. Sen Çok Basarılı vs Düsünceli Birisisin Ablacığım.. Babanı Ederım Harikaaa .. Sıcaklar Çarptı Mileti. Ramazanla birlikte Galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can kardeşim benim. Sen de o kadar iyi yüreklisin ki.

      Sil
  7. Allah kolaylık versin sevgili Tigris. Yinede maşallah diyorum her işe yetişiyorsun. Sen hasta olma yeterki. Gerisi bir şekilde hallolur ;)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canım çok teşekkür ederim sevgiyle ❤️❤️

      Sil
  8. Babanızı canı gönülden tebrik ediyorum. Bu arada Pınar Labneyi çok severim. İhmal etmeyin gene de yazılarınızı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim mümkün olduğunca buradayım , sizleri çok özlüyorum ki

      Sil
  9. Duydum, yettimmm :))) Sıcak feci buralarda. Allahtan rutubet yok bir de onunla baş edeceğimiz.

    Babanı kutlarım. Ne güzel telaşlar. Gelincik şurubu telaşı da tabii. Etraf gelincikle doluydu. Hep istedim; ama istemekle yetindim bu yılda :)))
    Kitap hayırlı olsun, şerbetler afiyetle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efendim kimler gelmiş kimlerrr , nasıl da mutlu oldum .
      Şerbeti yaptım sonunda süper bir şey.
      İkram etmek isterdim . Sevgiyle

      Sil
  10. Merhaba Tigris'im.Bugün 12 saat bir arabada iki kedimizle yolculuk yaptım. Bitkinim ama kızımın postunu cevaplamadan uyumak yok.İnşallah yarın hikayemin bir bölümü daha geç de olsa geçeceğim.Babanı kutlarım.Sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece Ablammmm özlettin kendini. Yazınızı merakla bekliyorum . Sevgiyle ❤️❤️

      Sil
  11. Babanızı tebrik ederim. Eşim öğretmenliğinin ilk yılındaki olayı anlatır yeri geldiğinde. Veli toplantısında çocuğunun ders çalışmamasından şikayetçi bir anne, "Hocanım, biz fazla okusun istemiyoruz, sizin gibi bir öğretmen olsun yeter" demiş. Bazılarının bakış açısı bu. Ancak herkes bu mesleği hakkını vererek yapamaz. Bir öğrencinizin yıllar sonra karşınıza çıkıp size hocam demesi ne büyük mutluluk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babam adına çok teşekkür ederim .
      Mesleğimizin en güzel yanı öğrencilerimizi büyümüş, iş güç sahibi olmuş olarak görmek

      Sil
  12. Yazılacak çok yazı var fakat yazacak istek yok :(( Ne olacak bu aralar bu tembellik bilemiyorum. Reyhan şerbetini ben de mi yapsam ? Duyunca merak ettim şimdi :)) Babanızı tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babam adına teşekkür ederim . Reyhan şerbetinin tarifini şerbet içelim mi adlı yazımda vermiştim tavsiye ederim çok ferahlatıcı oluyor. Sevgiyle

      Sil
  13. Bahar ayından beri hepimizin içinde bir isteksizlik, bitkinlik var. Bende ne zamandır uğrayamıyorum bloglara. :/ Babanın kitabı hayırlı olsun Tigris abla, o heyecanı umarım bir gün bende tadarım. :)) Mesleğinizin zorluklarını öğretmen akrabalarımdan, komşumdan biliyorum. Allah kolaylık versin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım . Umarım gönlündeki güzellikler gerçek olur.

      Sil
  14. Öncelikle babanı kutlarım, dilerim okuyanı bol olur. Sıcaklar fena.. değil yorum yazmak, iki laf edemez oldum kendi adıma. Buarada annem öğretmen olduğu için çok iyi biliyorum hiçte sanıldığı gibi kolay bir meslek değil. O seminerler yüzünden hep yarım kalan tatillerimiz olurdu.. Fedakar öğretmenlerimiz benim canımdır..Yok yazmayın öğretmenim, buradayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Tamam yok yazmıyorum 😉❤️

      Sil
  15. Ben geldim. Durumum malum. :) hala bekliyorum. Ama arkadaşlarımı bi ziyaret etmeden de duramıyorum. Babanızın kitabını tebrik ediyorum. Bununla ilgili bir yazı da gelir diye umut ediyorum. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz , imza kampanyası düzenleyeceğim ama olmuyor böyle. Özletiyorsunuz kendinizi.
      Babam adına teşekkür ederim en kısa zamanda kitapla ilgili bir yazı hazırlayacağım sevgiyle

      Sil
  16. tebrikler, babacığının kitabı da hayırlı olsun kuzum.
    O genel kanı eskiden çok konuşulurdu ama karneyi alıp giden çocuklarla veliler için o uzunnnn tatil. Allah yardımcınız olsun ben de kızımdan(Büyük oğlumun eşi Kimya öğretmeni) biliyorum yıl içi performansları inanılmaz yoğun artı okullar açılana kadar toplam da bir ay bile evinde olamayacak maalesef.
    Neyse boş ver,herkes kendi kalbiyle ödüllendirilsin deyip geçelim:)
    İşini hakkıyla yapan ve çocuklarına aydınlık bir geleceğin yolunu açan öğretmenlerimin her daim ellerini öperim ben.Kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy canım yaaa ben de sizin ellerinizden öpüyorummm

      Sil
  17. babanızın kitabını okumayı istedim bir an , imrendim :D kolay gelsin

    YanıtlaSil
  18. Cok tebrik ediyorum babanizin kitabini, harika!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım yorumlarını özlemişimmmm

      Sil
  19. Tigrisçim bizde de 8 temmuzda okullar tatile giriyor. Son okul haftalari çok kosturmacali. Iyi tatiller canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Koşuşturmadan öte angarya işler sıkıyor

      Sil
  20. Derse geç gelen öğrenci gibi hissettim bir an kendimi. Burdayım, burdayım bak parmağımı havaya kaldırdım =) Babanın kitabımı var? Hiç haberim yoktu! Ayyy nasıl heyecan verici ellerinden öpüyorum. Adı ne kitabın almak isterim. İnşallah bir gün gelmek nasip olur da içeriz gelincik şerbetini =). Gönül çiçeklerin hiç bir zaman solmasın Tigrisimmm. Bu aralar neden ortalarda pek görünmediğimi biliyorsun canım benim.Bu arada son satırı üzerime alındım =) yani alınmak istedim :) sanırım özlenmek hoşuma gidecek ondan =) Kocaman sevgilerimle ♥ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam yok yazıyordum geldin çok şükür . Bir daha geç kalırsan geç kağıdı isterim ona göre 😝
      Evet babamın nur topu gibi bir kitabı var. Kitap İnsancıl yayınevinin internet sayfasında varmış. Abim ilgilendiği için ben pek bilmiyorum.
      İnşallah ikram ederim gelincik şerbeti ve kahve offf süper olur .
      Evet evet özleniyorsun ona göreeeee 😘😘

      Sil
  21. ben dersin ortasına ancak yetiştim 😔🙄 oruç bayram tatil iki çocuk çoookk mazeretin var hocam😋 bide şerbet istiyorum bide kitap istiyorum 🤓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe geçerli mazeretler hoca ne yapsın 😉
      Şerbet artık bir dahaki bayrama bitti çünkü kalmadı 😞

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris