2 Haziran 2016 Perşembe

Bir Yıl Daha...




Selam blog dünyasının güzel insanları.
Tigris, bu hafta bir yoğun bir yoğun ki sormayın. Bir yandan yaz geliyor Cafe tadilatta ( yapım aşaması bitsin size bu imzanın sahibi güzel yürekli insanı tanıtacağım) , diğer yanda okullar yaz tatiline giriyor ve Ramazan geliyor diye kapanış törenleri, doğumgünleri, düğünler... İhmal ettim sizleri. Özledim de . Elimden geldiğince yorumlarınıza cevap yazmaya çalıştım.
 Bugün okulda kep törenimiz vardı. Çocukların ve velilerin heyecanı görmeye değerdi. Hüzünlendik , duygular sel oldu aktı. Güldük, söyledik, yedik içtik , oynadık. Güzel anlar hatıralar sayfasındaki yerini çoktan aldılar bile.
Tören sonunda velilerimizin çiçekleri, bana verilebilecek, en güzel hediyeydi.
Bir yılı da bitirmeye sayılı günlerimiz kaldı. Bir yıl daha yaş aldım, miniklerimin enerjisiyle zor geçen günlerimi yendim. Şimdi mutluyum.
Şunu daha iyi öğrendim ki ; çocukların sarmaladığı bir dünyada herşey gerçek ve herşey çok güzel. Sevgiyle

36 yorum:

  1. Iyi tatiller tigrisçim çok hossun resimlerini gördüm instagramda :)

    YanıtlaSil
  2. Canım Tigris'im.Çocuklar ve onların eğitimlerinin en can alıcı yerinde fedakarca ve layıkıyla görevini yapan sen.O kadar kutsal bir mesleğin var ki, tek bir çocuğu bile mutlu etmek bu kadar sevapken.Onlar şimdi tatile giriyorlar ama belki rüyalarına bir melek misali gireceksin, annelerine seni özlediklerini söyleyecekler.Tatilin güzel geçsin dilerim canım.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece Ablammmm . Sözleriniz benim için altın değerinde. Sizi çok seviyorum ❤️❤️

      Sil
  3. Ve sen o gerçek dünyayı ayakta tutan temel sütunlardan birisin ,Güzel kalplerin yetiştirdiği çocuklar sayesin de her şeye rağmen umutlarımıza sarılabiliyoruz.
    Teşekkürler Öğretmenim,
    Teşekkürler Tigris'cim .

    YanıtlaSil
  4. Canım ne kadar güzel kalpli bir öğretmensin. İyi tatiller şimdiden <<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ama ben çok utanırımmmm 🙈🙈

      Sil
  5. Gülen yüzünüz hiç solmasın, neşeniz daim olsun dilerim sevgili Tigris :) İşlerinde kolaylıklar diliyorum. Tüm yoğunluğuna rağmen bizi ve bloğunu ihmal etmiyorsun, bunu görmek çok güzel inan. Çocuklar ilaçtır, doğal antibiyotiktir diyorum , sen buna ne dersen de :) Beni de zor zamanlarımda onlar iyileştiriyor.

    Sevgi ve selam ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm çok teşekkür ederim sizleri çok seviyorumm ❤️❤️

      Sil
  6. Evet bende instagramdan görmüştüm ;) Daha nice sağlıklı yaşlar dilerim.

    YanıtlaSil
  7. Tebrik ederim Tigris:) çok emek isteyen bir meslek kutlarım seni ve iyi tatiller diliyorum...

    YanıtlaSil
  8. mesleklerin en güzelini yapıyorsunuz ne mutlu :) iyi tatiller

    YanıtlaSil
  9. Tigris öğretmenim bol bol dinlenip huzurlu olacağınız bir tatil olsun inşallah, iyi tatiller şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah dinlenmeye çok ihtiyacım varrrr 😉

      Sil
  10. Sizin gibi öğretmenlerin olması ne güzel. Ne kadar şanslı öğrencileriniz. İçimdeki ukde meslektir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim keşke herkes sizin gibi düşünse

      Sil
  11. Hele torun torba sahibi olunca daha iyi anlıyor masumların gülüşündeki hakikati.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Torunlarımı görmek nasip olur mu bilmem ama çocukların dünyasında olmak çok güzel

      Sil
  12. hep mutlu olman dileğiyle tigris :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ne güzel bir dilektir bu 🙈🙈

      Sil
  13. Sevgili Tigris canım benim ;
    İnstagramdan da görüyorum , pek hoş heyecanlar telaşlar bunlar ...
    " çocukların sarmaladığı bir dünyada herşey gerçek ve herşey çok güzel."
    kesinlikle katılıyorum sana güzel yüreklim ...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm o dünyada olmak varya en büyük zenginliğim işte

      Sil
  14. O minik çocukları tüm kalbinizle sevdiğinizi, hatta kendinizi onlara adadığınızı algıladım her seferinde. Öğrencileriniz çok şanslı. İyi tatiller:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar benim hayatımdaki en güzel şeyler 🙈🙈

      Sil
  15. Öğretmenler dünyanın belkide en şanslıları diyorum bazen, hep hayat dolu masumlarla bor arada.. Ama çok yoruluyorsunuz yahu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoruluyoruz çok doğru , ama onların büyümelerine şahit olmak herşeye değer. Bir anne kadar heyecanlandırıyor beni

      Sil
  16. Koca bir sene yine geride kaldı. Ve ben kesinlikle biliyorum ki hayat avuçlarımızdan hızla akıp gidiyor. Iyi ki çocuklar var şu üç günlük dünyayı aydınlatan. İyı tatiller. Sevgiler..

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris