21 Aralık 2015 Pazartesi

Nostaljik Pazartesi-2: Bir akşam üstü serinliği

Nostaljik Pazartesi : Bir akşam üstü serinliği

Ne zaman sıcacık bir evin sevimli bahçesinden, minik bir elin heyecanla koparıp getirdiği çiçek alsam ,çok mutlu olurum .Gözümde canlanan şirin bahçenin benim olduğunu düşler, sarmaşık gülleri ve hanımelinin sarmaladığı  verandada,  nedense ağaçların koyu gölgelerinin iyice uzadığı  ,akşam üstü serinliğinde , küçük havuzun fıskiyesinin damlacıklarının ruhumu okşayan tınıları eşliğinde kahvemi yudumladığımı hissederim.Komşudan gelen tabak kaşık seslerinden akşam yemeği için hazırlıkların yapıldığını duyar gibi olurum. Burnuma çalınan kokudan , ne yemek piştiğini tahmin etme oyunu oynarım kendimce.Radyoda akşam faslı kürdilihicazkardan deım vurur.Sonra kucağımda uyuyan kirli beyaz minik yün yumağının mırıltılarına sokakta oynayan çocuklarını çağıran annelerin sesleri karışır .Başımı gökyüzüne çevirir dalarım soluk pembemsi maviliğe .Demirden kuşların beyaz izleri çok uzaklara götürür seven ve sevilenleri.Bir rüzgar eser alelacele ,yüzüme bir öpücük kondurup kaçarcasına .Daha bir sıkı sarılırım püskülleri dolaşmış renkli şalıma .Mutlu olmanın aslında bedava olduğunu bir kere daha hatırlar, yüzümde tebessümün izi minik çukurlar belirir ,bu anın tadına varmanın huzurunu yaşarım.

18 yorum:

  1. kokudan çok güzel yemek bulurum ben köpek burun derler bana :D

    YanıtlaSil
  2. Tabi ya bedava mutlu olmak:) Mutluluk içimizde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilene tabiki . İnsanlar hayatlarını zehretmek için ellerinden geleni yapıyorlar. ;)

      Sil
  3. Merhabalar.
    Kendini mutlu etmenin yollarını bileceksin. Karamsar insanlar bu yolları bilemez. Bedava elde edilen mutluluk, maddi bir bedelle elde edilen mutluluktan daha evladır.

    Profilinizi inceledim. Bağlantılarınızı eklemişsiniz, hem de fazlasıyla. Tebrik ederim. Sizi takip etmek isteyenler sorunsuzca blog sayfanıza ulaşacaklardır.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bilgilendirmeniz beni mutlu etti. Son değişimin farkında değildim.

      Sil
  4. Çoğu zaman huzur her şeydir sahiden. Özellikle o tüy yumağının hem sesi hem bizzat varlığı her şeye bedel...

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar huzur dolu hayaller bunlar, bahçeli ev hayali bende de var:)))düşlemesi bile güzel anlattığın üzere....inşallah bir gün hayalindeki gibi bir bahçen olur...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , hayali bile çok güzel . ;)

      Sil
  6. Her kelimesi ayrı güzel. O anı yaşattınız bizlere... Gerçekten de mutluluk bedava... Bulmasını bilene.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. nasıl huzurlu bir tasvir !:) valla gevşedim, o anı yaşadım sanki!:)
    sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , mutlu olmak her an elimizde ;))

      Sil
  8. Adındaki nostalji bana da bulaştı sanki o kadar güzel bir betim olmuş ki, çocukluğuma uğrayıp geldim :)

    YanıtlaSil
  9. Huzur verici bir yazı olmuş

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris