6 Aralık 2015 Pazar

MS 2150


Günlerdir bir umusamazlık, vurdum duymazlık ,  boş vermişlik  bir atalet tüm bedenimi sardı. İlaçların etkisiyle idrak yollarım tıkandı. Elime kitap alamaz oldum . Benim için çok özel birinin " bak bunu mutlaka okumalısın" diye hediye ettiği kitabı istemeye istemeye okumaya başladım . Okudukça kitap beni içine çekti çekti. Olayları adeta ben yaşar oldum . Rüyalarım kitaptan bir sayfa gibi karşıma çıktı.1976'da psikoloji alanında ihtisas yapan Jon rüyalarında tekamül ederek 2150 yılının içinde kendini bulur. Mikro toplumun günlük hırs, kin , öfkelerine karşılık , sevgiyle yoğrulan makro toplum arasında git geller yaşayarak bu dünyada olma amacımızı yeniden sorgulatan ,farkındalığı artıran akıcı bir dilde tekrar tekrar okunası tadda kitaplığımda baş köşede yerini aldı bile. En kısa zamanda yeniden ve yeniden okunmak üzere. Meraklısına şiddetle tavsiye edilir. " İsteyin size verilecek;arayın,bulacaksınız;kapıyı çalın,size açılacak."

14 yorum:

  1. yaaa en bayıldığım konulardan biri üzerine :) yeter artık kitap yorumlamayıııın T_T hepsini almak istiyorum <3

    YanıtlaSil
  2. Empati çizgimi zorlayan bir kitaptı :)
    Benzer durumlarla karşı karşıya kaldığımızda vereceğimiz mutlak tepkileri nasıl da irdeliyor.
    Belki sonu hoş bitmiyor ama garip bir şekilde adil bitiyor. Çok sevmiş ve çok sarsıcı bulmuştum bu kitabı...
    Sen de beğendiğin için çok sevindim Tigris. Bu kitap herkes tarafından okunmalı...

    YanıtlaSil
  3. Sanırım bu kitabi okumak için tam da doru zaman... Rahatlatıcı bir etkisi olacağını hissettim. İlk fırsatta okuyup sonra kızlarıma devredeceğim.. Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle okuyun okutturun ,;))) sevgiyle güzel dostum

      Sil
  4. Kitap seni çekmiş, sana iyi gelmiş ya , aman ne güzel :) Ben bu tarafı ile ilgilendim en çok;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle güzellik ;)) ruhumu okşadı usul usul

      Sil
  5. Bu kadar ruhu okşayan bir kitap alınası inşallah bende sahip olurum (eskisi gibi çok okumasamda:( merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet almalısınız ;)) okumalı ve okutturmalısınız

      Sil
  6. MS 2150 ye olta attım. 2015 listeme alamam ama 2016 ya insallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasınız, okuduktan sonra tekrar okumak isteyeceksiniz . Sevgiler

      Sil
  7. Çok severek okuduğum kitaplardan biridir. Başucu kitabım, ben de çevremde herkese tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris