13 Aralık 2015 Pazar

Merak Ediyorum ! MİM

Yeni bir mim yazısı yazmayalı çok uzun zaman olmuş. Sevgili Berika'nın Beni de mim etkinliğine dahil etmesi çok hoşuma gitti. Gelelim mim sorusuna .

MERAK EDİYORUM!
Takıntılarınızı,sevdiğiniz yada sevmediğiniz genel şeyleri...

Mesela Ben:

  • Birisinden soğudum mu artık ölsem bir daha asla sevemem.
  • Orjinal fikirlerimle , 41 yaşındaki bedenimde 6 yaşın çocuksuluğuyla , 60 yaşın olgunluğunu gül gibi geçindirip gitmeyi severim
  • Yemek yemeyi  çok severim ancak; süt , ciğer, kalamar, karides , kavun, şeftali  benden uzak mısıra sultan olabilirler. ( Allahtan doktorum da bunları yasakladı da kurtuldum baskılardan )
  • Türk kahvesini bir ritüel halinde yapıp ince porselen fincanda  içmeyi severim
  • Günlerin cuması. Güllerin beyazı beni cezbeder
  • Sanat müziğini ayrı bir severim. Uşşak , hüzzam, Kürdilihicazkar ve buselik en sevdiğim makamlardır.
  • Bazı kelimelere takılırım. İnsanların ağzından çıkan her kelimeyi unutmam ve ne anlamda söylediği üzerinde günlerce düşünebilirim. 
  • Herşeyi şakaya vuran , argo ve küfür içeren cümlelerle  aklınca dalga geçtiğini sanan aklı evvelleri hiç sevmem.
  • Salon beyefendisi tabir edilen nazik, alçak gönüllü ve kültürlü erkekleri severim.
  • Kendi hayat görüşünü ısrarla belli etmek istediği için belli kelimeleri ısrarla kullanan insanları hiç sevmem.
  • Kendimi eleştirmeyi severim, ama beni iyi tanımayan birinin eleştirmesinden nefret ederim.
  • Ayrıntıların fotoğrafını çekmeyi severim. Sonra yazı ve şiirlerimle bu fotografları bütünleştiririm.
  • Bulunduğum mekandaki perdeleri ve kapıları kapatmadan duramam
  • Sofra adabını bilmeyen insanlarla yemek yemeyi hiç sevmem
  • Kahverenginden nefret ederim. Beyaz vazgeçilmezimdir.
  • Kulaklarım sese çok duyarlıdır. Bu yüzden yüksek sesli herşeyden rahatsız olurum ve sevmem
  • Derin uykudayken uyandırılmaktan nefret ederim. Ayılana kadar ne yaptığımı hatırlamam ama uyandıran için çok kötü olduğunu biliyorum.( Tecrübeyle sabit )
  • Puzzle yapmayı çok severim. Bu zamana kadar yaptığım puzzlelerle küçük bir sergi açabilirim
  • Parfüm, sabun , mum üçlüsüne bayılırım. Ucuz kokuları hemen tanırım ve nefret ederim.
  • Çocukları , yaşlıları ve onların dünyasında olmayı çok seviyorum. 
  • Kafama koyduğum şeyi önünde ölümüm olsa da yapmayı isterim ve yaparım da.
  • Her cümlesi paraya dayanan insanlardan nefret ederim
  • Marka düşkünleri de kara listemde en baş sırada yerlerini alırlar
  • Dizi izlemem ancak Şaşıfelek Çıkmazı ve Yeditepe İstanbul dizilerinin yeri hep ayrıdır bende.
  • Gizli yüz, her çocuk özeldir, phantom of the opera bende en çok iz bırakan filmlerdir.
  • Kitaplarla olan dostluğumu bilmeyen yok sanırım.
  • Atatürk aşığıyım , onun sevgisini hiçbir sevgiye de değişmem.
İlk aklıma gelenler bunlar aslında bilmediğiniz daha bir sürü sevdiğim sevmediğim şey var . Ee bazıları da ben de kalsın ;)
Gelelim mimlediğim arkadaşlarıma

 Renkli Pasta Sepeti
Haber Seyri
Sürpriz Misafir
Beyaz Begonvil

16 yorum:

  1. O ışıklı dekora aşık oldum! Şu ses konusunda aynıyız. Nefret ederim yüksek sesten :( Kahverengi konusunda da ben de sizin gibiyim ne yapsa sevemedim o rengi çanta ve ayakkabı dışında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bir kahve tutkunu olarak her içtiğim kahvede ayrı bir konsept hazırlarım. Bu benim için büyük bir zevk haline geldi. Kahverengi en çok doğaya yakışıyor bir de çikolataya onun dışındakiler benden uzak olabilir ;)

      Sil
  2. fotoğrafa bayıldım <3 Türk kahvesi ve kapıları kapatma konusunda aynıyız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmene sevindim. Ha bir de ışıklar var söndürmeden rahat edemediğim.

      Sil
  3. Marka düşkünlerine ben de uyuz olurum. Ha bir de birini silmişsem, bir daha asla aynı olmaz.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silmişsem zaten çok canımı yakmıştır, başına gelecekleri artık o düşünsün . Gerekli yere havalemi yapmışımdır çünkü

      Sil
  4. Davete icabet edip bende yazacağım, mim için teşekkür ediyorum :) Bakalım benim heybemden neler dökülecek? Fotoğraf, ses konusunda hemfikiriz. Kapı kapalı olacak evet o bende de var. Ama perdem gündüzleri en azından yarısı açık olmalı, dışarıyı görebilmeliyim :) Kahverengiyi kıyafet seçimimde tercih etmem, dekorasyonda ister istemez araya karışabiliyor ama:) İnsan davranışlarının sevmediğim yönlerini siz de yazmışsınız. Sanırım sanat müziği ve kavun şeftali konusunda bariz farklılıklar yaşıyoruz... Güzel samimi bir mim yazısı olmuş gönlünüze sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasınız ortak yönlerimizin olması çok güzel. Kavunda anlaşamadık bari şeftalide anlaşalım ben dokunamam biri soyup verirse ona da razıyım.;) Cevaplarınızı merakla bekliyorum

      Sil
  5. Çok güzel eğlenceli bir mim olmuş. Sofralar adabını bilmeyen insanlarla yemek yemekten nefret ediyorum ya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , malesef çevremizde o kadar çoklar ki kaçamıyoruz

      Sil
  6. Okuduğum satırlarda adeta kendimi gördüm. Gönülden gönüle derin hisler hissettiğim bir insanla benzer yanlarımızın olduğunu bilmek beni daha da mutlu etti..
    Mim daveti için de ayrıca teşekkür ederim. En kısa zamanda mim yazını yazacağım. Teşekkürler.. Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürekten yüreğe bağımızın sebebi şimdi daha iyi anlaşılıyor. Ne güzel ki aynı hisler içindeyiz. Merakla bekliyorum , sevgiyle

      Sil
  7. Yanıtlamanıza çok sevindim :) Türk sanat müziğine aşığım bende.Ve türk kahvesi hastasiyim :) Mimleri okudukça bir çok insanla gönül dostu olmamız boşa değilmiş.Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Berika aynı dili konuşanlar değil ,aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilir. Sevgilerimle ;)

      Sil
  8. fotoya bayıldım!:) perde kapatma huyu bende de var. gündüz mutlaka tül perde akşam da güneşlik kapalı olmalı. küçüklükten gelen bir alışkanlık sanırım akşam lambalar yakılınca annem hemen perdeyi kapatın derdi. hiç rahat edemem perde açıkken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, perde kapalı olunca daha huzurlu oluyorum .

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris