30 Aralık 2015 Çarşamba

2015'e veda ederken



2015 yılının ilk saatlerini ilk gününü yaşamaktayız.Her yeni yıl yeni umutlar barındırır içinde.Yeni başlangıçlar yapmak için güzel zamandır. Hayatımızı gözden geçirip bu yıl eskisinden daha güzel olacak ümitlerini taşırız Seven ve sevilen insanlarla dolu  , 2015'in  herkesin hayatında güzelliklere yer verildiği bir yıl olması dileklerimle. 
Diye başlamışım 2015'in ilk dakikalarına. Yılın son günleri o yıla dair yapılanlar gözden geçirilir. Ben de geriye şöyle bir baktım. Hayatıma güzel insanları dahil etim. Bloğum 40 kişiden 257 kişiye ulaştı. Yeni dostlar kazandım. Hayatımdan çkması gereken insanları çıkardım. Genelde huzurlu günler geçirdim. Bunun yanında bazı rahatsızlıklarım ortaya çıktı, onları da bir bir yenmeye başladım. Çok gezdim, çok kitap okudum, çok şiir yazdım, yazılarımı daha da geliştirdim,yeni güzellikler gördüm.
En önemlisi de Hayri Dev gibi büyük bir Usta'yı tanıma fırsatımın olmasıydı. 2015'e son söz olarak şunu diyorum. "Bana yaşattığın kötü şeyleri kimseye duyurmadan  al ve öyle git."

28 yorum:

  1. Gelen yıl giden yılı aratmasın derim hep :) Mutlu , huzurlu , sağlıklı ve güzelliklerle dolu bir yıl dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, güzelliklerle dolu bir yıl dilerim. Sevgiyle ;))

      Sil
  2. Ne güzel anlatmışsınız :) Yeni yıl da size kocaman mutluluklarla gelsin diliyorum!! Son cümlenize bayıldımmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!! Evet aynını söylüyorum ben de an itibariyle! İyi seneler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ;)) kötülükler 2015 te kalsın, umut dolu nice senelere ;))

      Sil
  3. Herşey gönlünüzce 2016 yılı sizin için de hayırlı uğurlu olsun,
    Sevgilerimle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sevgilerin çoğaldığı bir yıl olsun;))

      Sil
  4. Ne güzel anlatmışsınız, yeni yıl size, sevdiklerinize ve bütün insanlara sağlık, mutluluk getirsin inşaallah, her şey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Güzellikler sizinle olsun :))

      Sil
  5. Güzellikleri bize kalsın.. Ama yorucu ve sıkıcı geçen günleri ile vedalaşacağımız sayılı saatleri kaldı 2015'in. Umarım 2016 bütün güzellikleri toplar da gelir..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2015 sizi bana uğurunuzla getirdi. Umarım çoook uzun yıllar gönüllerimiz birlikte olur . Sevgiyle :))

      Sil
  6. 2015'e ne güzel girmişsiniz :)) Umarım 2016, 2015'ten daha güzel, musmutlu bir yıl olur :))

    YanıtlaSil
  7. Sizin için de mutlu ve umutlu bir yıl olsun . Sevgiyle ;))

    YanıtlaSil
  8. Amin. Kötü şeyleri de kendiyle birlikte alsın götürsün 2015... Bundan sonrası hepimiz için çok güzel olur umarım. Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , mutluluklarla dolu bir yıl dileklerimle ;))

      Sil
  9. Merhabalar.
    Yıllar bir su gibi akıp gidiyor. Olan bizlerin sayılı günlerine oluyor. Ne zamanı, ne de dünyayı durdurmak mümkün olmayacaktır.

    Tüm sevenleriniz ve sevdiklerinizle birlikte size sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yeni yıl dilerim. Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  10. Herkes için huzur dolu sağlıklı bir yıl olsun...kadınlar olarak sağlam attığımız adimlarimız
    hayata olumlu izler bıraksın bize yaşam güzellikler sunsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasınız bütün isteklerinizin gerçekleşeceği bir yıl olsun. Sevgiyle ;))

      Sil
  11. Kocaman kocaman mutlu senelerrrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman kocaman sevgilerin sarmaladığı bir yıl dileklerimle ;))

      Sil
  12. 2016 Yılı hepimize mutluluk, sağlık, huzur getirsin :) Güzel yazı olmuş emeğine sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, mutluluklarla dolu bir yıl dileklerimle

      Sil
  13. Güzel yazı...mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, mutlu ve umutlu bir yıl dileklerimle

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , yeni yılınız kutlu olsun :))

      Sil
  15. Sen de nostalji yapmışsın işte. üzülüyor insan ya eski yıla :) iyi senelerimiz, güzel eskiyen yıllarımız olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşanan şeyler bir hoş sada olarak kalıyor. Mutluluk dolu nice güzel yıllara ;))

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris