6 Kasım 2016 Pazar

Ütopya'dan Mimliyoruz


Selam dostlar. Yine keyifli bir mim.
Sevgili Berika güzellik beni unutmamış mime davet emiş
.( şimdi farkettim ki Bi'blog şekercim de beni mimlemişşşş)
Üç soruluk ksa bir mim . Keyifli keyifli yazması da okuması da
Mucizeler 
1- Mucizelere inanır mısınız? Neden ?
    Mucizelere inanıyorum tabiki. İnsanın dünyaya gelmesi en büyük mucize değil midir ki ? Mucize içimizde yeter yeter ki onu çıkarmayı bilelim. Zorlu yaşam mücadeleri veren insanların sonunda başarıyı yakalamaları mucizelerin varlığının ispatıdır.
2-Şu an bir mucize olsa, ne olsun isterdiniz? 
 Allahım sen konuyu biliyorsun 
3- Bu kişi/olay/yer benim mucizem dediğiniz bir şey var mı? 
 Düşünüyorum da daha öyle bir olay yaşamamışım ya da bir kişi bana mucize olmamış. Ha yaşam neler gösterir bilinmez. Ama ben başka birinin mucizesi olmak isterim.

Not: Mim'i cevaplayacak arkadaşların yukarıdaki resimle ve aynı başlıkla yazmaları rica olunur. Bu notu da cevabınızın sonuna eklerseniz seviniriz :)

Gelelim bu mimin şanslı ismine 

Ilgın ile Durunun Renkli Dünyası canım Banucummmm cevaplarını merakla bekliyorum sevgiyle 


27 yorum:

  1. 2. Soruya verdiğiniz cevap karadenizlilerin en kısa duasıdır :) Kısa ve öz bir yazıydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee ben de anne tarafından karadenizliyim 🙈🙈😝😝😝

      Sil
  2. Herkescikler de yapmış bunu bende mi yapsam :)

    YanıtlaSil
  3. Allah'ım sen konuyu biliyorsun kısmı şahane olmuş :))

    YanıtlaSil
  4. Ben de mimlemiştim seni ablacığım :) İyi ki böyle bir mim başlatmışız. Ne samimi cevaplar ve arkadaşlar kazandık ;) ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm sen söyleyince gördüm kusura bakma haberim olmadı üstelik siz başlatmışsınız mimi

      Sil
  5. İkici cevaba bayıldım. Çoook güzel. Kestirmeden. Ama çok güzellll :)

    YanıtlaSil
  6. "Başka birinin mucizesi olmak" damgayı vurmuş ;)

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz hemen geliyorum

    YanıtlaSil
  8. Kısa ve net ... ben de aynı mim ile mimlenmiştim. Güzel bir konu :)

    Bu arada Bloguna keşif etkinliğinden geliyorum.
    Takipteyim bizi de takip edin lütfen…

    Kızımla yaptığımız etkinlikler okuduğumuz kitapları paylaştığımız blogumuz;
    http://berilcimcime.blogspot.com.tr/
    ve
    Kozmetik ve kişisel bakım üzerine blogum;
    http://makyajbox.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. hayallerini severim ben senin.Özellikle mucize kısmı yakışır sana.
    sevgilerimle öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehhehehheee canımsınızzz 🙈🙈😘❤️

      Sil
  10. Dilerim her şey gönlünüzce olur❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar teşekkür ederim güzellikkk 😘❤️❤️

      Sil
  11. Sen zaten mucizesin canim tigrisçim.

    YanıtlaSil
  12. Mim de yokum ama okurken içinde oldum, evet mucizelere inanıyorum, allah isterse imkansız yoktur ve o dilerse mutlaka olur inşallah 2.sorunuzun cevabı hemen gerçekleşir. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnnnnçok teşekkür ederimmmm 😘❤️❤️❤️

      Sil
  13. :))Allahım bildiğin konuya biraz öncelik ver Tigrisimi kırma lütfen.Çokkkk amin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınzzzzz 😘🙈🙈🙈❤️❤️❤️

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris