7 Kasım 2016 Pazartesi

Tadımlık Olsun mu?

Selam  Dostlar
Geçen gün D&R'ın internet sitesinden kitap siparişi veriyordum ki baktım sepetime bir kitap daha düşmüş.
Dedim " Demek benim olmak istiyorsun, buyur gel " 
Halil Cibran - Sözler kitabıyla tanışmam aynen böyle oldu.
Kargom elime ulaşır ulaşmaz  merakla paketi açtım. Kitabın önce rengi (Yeşil ) sonra boyutları beni cezbetti. Günlerdir çantamda benimle gidiyor heryere. Fırsatını buldukça sindire sindire okuyorum. Tekrar tekrar okunası güzellikte.
Baktım beni iyice içine aldı. "Seninle klip çekmek farz oldu" dedim ve bir video hazırladım. Bu sefer video daha başarılı oldu olmasına da bir de hızlı yüklenseydi iyiydi. Onun da bir kolayı vardır öğrenecez bakalım.
Bu tadımlık olsun bakalım. Beğenirseniz size başka kitaplardan bölümler de okurum hem de büyük bir keyifle. 

34 yorum:

  1. Halil Cibran bambaşkadır. Arap edebiyatçıları arasında sevdiklerimden birisidir... Sizin youtube kanaliniz mi vardi hemen bakiyorum ☺ Veee video ve okumaniz harika olmuş❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehhehhee çok teşekkür ederim canımm 😘❤️❤️❤️

      Sil
  2. Harika bir kitap oldugunu dusunuyorum. Okumaniz enfes zevkle dinledim :) Yureginize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten harika bir kitap. Beğenmeniz beni çok mutlu etti ❤️❤️❤️

      Sil
  3. Zevkle dinledim ablam. Umarım devamı gelir 😀❤️👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzellik 😘❤️❤️

      Sil
  4. Çok beğendim. O davetsiz kitaba kendini davet ettirdiği için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Halil Cibran'ı çok severim.

    Klibe bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim
      Beğenmeniz beni çık mutlu etti 😍❤️❤️

      Sil
  6. Halil Cibran'ı çok severim ve video da harikla olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama beni çok mutlu ettinizz 😘❤️❤️

      Sil
  7. Ne güzel okumuşsunuz, ses tonunuz ne kadar güzel, keyifle dinledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm 😘❤️❤️🙈🙈

      Sil
  8. Süper emeğinize sağlık ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım 🙈🙈❤️❤️

      Sil
  9. Sesindeki heyacanı hissetmek ne güzel Tigrisimm üstelik uzun zamandır sesini özlemişken ❤. Kahve, fondaki müzik ve Halil Cibran ve sen ve özlem daha ne diyeyim ki 😊. Keyifle oku, benim için de oku sevgilerimle 💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Zehrammmm ben de seni özledim bir fırsatbulup da seni arayamadım. Şöyle seninle gönlümüzce bir sohbet edebilsek. 😘❤️❤️❤️

      Sil
  10. Caniim bu senin sesin mi? Ne kadar güzel 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ta kendisi 🙈🙈🙈🙈🙈❤️❤️❤️❤️❤️

      Sil
  11. Bundan böyle daha sık sesli okuma yapmanızı ve paylaşmanızı bekliyorum çok hoş olmuş, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh çok teşekkür ederim 🙈🙈🙈🙈❤️❤️❤️ Ama ama utanırım ki beeennn😊😊😊

      Sil
  12. Ama ben biaz şaşkınım ya da anlamamış olabilir miyim.
    Teknik bir oynama söz konusu değil mi ? ya da benim Bilğisayarda mı sorun var.
    Okuma güzel olabilir ama sesi anlamadım...! Bir şey mi kaçırdım acaba..?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa bir sıkıntı var sanırım çünkü rahat duyuluyor 😞😞

      Sil
  13. Çok beğendim, ne kadar güzel okumuşsunuz. Sesiniz de oldukça naif ve güzel. Devamı gelsin lütfen bu tarz okumaların :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selincimmmm çok çok teşekkür ederimmm 😘❤️❤️🙈🙈

      Sil
  14. Oyy ben bütün kitabı sesinden dinleyebilirim çok güzeldi canım benim teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ama sizi çok seviyorum beeeennn 😘❤️❤️❤️

      Sil
    2. Bu sevgi karşılıklıdır bilineee:)

      Sil
    3. 😘❤️❤️❤️🙈🙈🙈

      Sil
  15. Çok güzel. Devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim ☺️☺️

      Sil
  16. Güzel bir blogunuz var. Tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmeniz beni mutlu etti çok teşekkür ederim

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris