20 Kasım 2016 Pazar

Pazar Okumalari - Jane Eyre

Tigris Jane Eyre okuyor

Selam millet,
Afiyettesinizdir umarım.
Ben mi ben iyiyim iyi merak etmeyin.
Haftasonu ev modunda geçti gitti. Pazar okumalarına devam dedim.
Yıllar önce okuduğum kitabı yeniden elime almanın keyfiyle kendimi bir kaptırdım ki sormayın, fazla okumaktan gözlerim kıpkırmızı olmuş, çay banyosu yaptım da iyi geldi.
Jane Eyre ile ilk tanışmam ortaokul sıralarındaydı. Babamın meşhur kitaplığındaki yeşil ciltli ünce yazılı kitabı büyük bir keyifle okumuştum. Geçenlerde yeni baskısını bulunca kaçırır mıyım hiç aldım.
Uğultulu Tepeler'in yazarı Emily Bronte'nin kız kardeşi Charlotte Bronte tarafından kaleme alınmış olan Jane Eyre , Viktorya dönemi İngilteresi'deki farklı sınıflardaki iki insanın aşkını anlatan,romantizm akımının en önemli örneklerindendir.
Hadi yoklama yapıyorum kimler Jane Eyre'yi okudu?


2 yorum:

  1. İyi ki okumuşsun ne güzel bir ses tonu ayarı,bir gün sınıfın bir köşesinde çocuklara okurken masalı ben de dinlerim ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ama ama utanırım ki bennnn 🙈🙈🙈❤️❤️❤️

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris