10 Kasım 2016 Perşembe

Mustafa Kemal'im

Ne zaman bu kalpli kolyemi taksam , meraklı sorularla karşılaşırım. " o kalp açılıyor mu, içinde kimin resmi var ?" Ben de her seferinde aynı hoş tavrımla "sevdiğimin resmi var" diye cevap veririm. Şaşkın ve meraklı bakışlar " aaa haberimiz yok, kim bu şanslı erkek " ifadeleri üzerine " Onu tanımak Onu sevmek asıl benim en büyük şansım " cevabım üzerine ısrarla kalbi açtırıp resmi görmek isterler. Kemalim ,Mustafa Kemal Paşam seni ilk tanıdığım günden beri bu kalbi dolduracak başka bir erkek, bir insan, bir adam olamadı. Yerine kimseyi koyamıyorum. Hangi resmine baksam asaletin , beni her seferinde büyülüyor . Hayatını adadığın Türk Milleti için yaptıklarını okudukça senin kıymetini bilmeyen , karalayanlara kızgınlığım arttıkça artıyor. Her sene sana olan sevgim ve özlemim kat be kat çoğalıyor. Nasıl da isterdim, kurduğun Cumhuriyet'in ilk öğretmeni olarak hizmet etmeyi. Seni her gün her an kalbimde ,fikirlerinle , ülkem için yaptığın bütün herşeyle hissediyorum. Senin aydınlattığın yolda emanetlerine sahip çıkarak çocuklarını , öğrencilerini yetiştirmek için elimden geleni yapıyorum. 10 Kasımlar hep hüzün, hep özlem kokuyor. Bu dünyada seni görme şansına erişemedim ellerinden öpemedim ama biliyorum ki , öte dünyada olacak kavuşmamız. Mustafa Kemal Atatürk'üm Önünde bir kere daha saygı ve minnetle eğiliyorum. 

30 yorum:

  1. A! Harika bir fikir. Ne iyi yapmışsın, güle güle, gururla kullan tigriscim, mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
  2. ne güzelmiş, umuyorum ki bu düşünceye sahip insanlar her geçen gün azalmaz

    YanıtlaSil
  3. O kadar benzersiz ki ATA denecek kadar!
    Kalp kolye harika fikir...

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir kolye.Minnetarız O'na, saygıyla anıyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Selanik liyim. Onun topragindan... Bu bile bir teselli bana. Sevginizi, sayginizi takdir etmemek mumkun degil. Boyle sevilmek kac kula nasip olmustur . Ne mutlu!

    YanıtlaSil
  6. İlk olmasa da onun cumhuriyetinde hizmet eden harika öğretmenlerden oldunuz! Ne mutlu!
    Harika bir kolye! Harika bir aşk!
    Unutmayacağız ;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm çok teşekkür ederim 🙈🙈
      Unutmayacağız unutturmayacağız

      Sil
  7. Atatürk'e olan sevginle sen çok yaşa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmmm hepimiz yaşayalımmm ve onu da sevgimizle yaşatalım

      Sil
  8. Ne harika yazmışsın.
    O hepimizin en büyük aşkı.
    Yerini dünya durdukça kimse dolduramaz 💕💕

    YanıtlaSil
  9. "AŞK"Ellerine,yüreğine sığdıramadığın,
    Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  10. Caniiim ne güzel bir kolye bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babam yıllar önce doğumgünümde almıştı 🙈🙈😘❤️

      Sil
  11. Çok anlamlı bir aksesuar kutlarım.Atamı özlem ve saygıyla anıyor ve arıyorum.

    YanıtlaSil
  12. Çoookkk çok anlamlı.
    Öncelikle bir sevgi işareti kalp,
    İçinde olmazsa olmazımız izinde yürümekten onur duyduğumuz Ata'mız
    Bir doğum günü armağanı,
    Hem de babadan.
    yanına kilolarca altın konsa yine bu güzellik ağır gelir, sağlıkla sonsuza dek kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım benimmm O''nun değeri hiçbir şeyle ölçülemez .

      Sil
  13. Senin gibi öğretmenlerin varolduğunu bilmek içimdeki umutların yeşermesini sağlıyor hep, beni çok duygulandırdın gerçekten. Umarım çok güzel çocuklar yetiştireceğin up uzun bir ömrün olur, senin gibi güzel insanlar iyiki varlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm umudumuz hep olacak Onun çocukları hep car olacak

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris