24 Kasım 2016 Perşembe

Öğretmenin Unutmadı Seni

Bilir misiniz ,küçücük bir kalbin karşılıksız ve en saf sevgisini sunmak için, her sabah yeni umutlarla güne merhaba deyişini.
Bıkmadan  usanmadan hergün ve hergün..
Ben bu sevginin başrolünde olmaktan hem çok mutlu ve bir o kadar da duygu yüklü
Bana sevmenin en güzel halini yaşatan, küçük yüreğine dünyaları sığdıran güzel çocuk. Mavi bakışlarında buldum ben hayatın anlamını. Sarı saçlarının dalgaları oldu içimdeki heyecan.
Sabahın serinliğine, yakıcı güneşine, yağmuruna aldırmadan  hep bekledin beni, elimden tutmadan çıkmadık basamakları. 
Hiç de boş gelmedin bir demet kır çiçeği, bir papatya, belki kırmızı bir gül, doğa anne o gün sana neyi sunduysa sen de en sevdiğinden esirgemedin bu güzelliği.
Bilmem şimdi neredesin, neler yaparsın, ama eminim ki çok yakışıklı bir delikanlı olmuşsundur.
Hatırında mıyım,Yolda görsen tanır mısın beni ?
Buğrahan öğretmenin unutmadı seni
Çünkü bu kalp unutmaz gerçek sevginin sahibini. 
Ne kadar daha yolum var, bilinmez.
Gün geçtikçe insanların maskeler ardındaki sahte sevgilerini gördükçe doğru kalplerde yer aldığım  ve beni servetlerin en büyüğü ile ödüllendirdiği için daha çok şükreder oldum Tanrı'ya. 
Ben Öğretmenim ve iyi ki de ÖĞRETMENİM
Kalbimde yerini alan bütün güzel yüreklere selam olsun. 
Eylül 2000

11 yorum:

  1. Günün kutlu osun canım iyi ki varsınız
    Aysel Melike

    Öğretmenler gününüz kutlu olsun, ne güzel bir anma bu. Umarım ona da ulaşır bu satırlar. Sevgiler :)
    Gökçe Bağtır

    Öğretmenler günün kutlu olsun canım
    Kerime Günaydın

    "Gereksiz bir yorum yüzünden hepinizin yorumları yanlışlıkla silindi çok özür dilerim "


    YanıtlaSil
  2. Öğretmenler gününüz kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  3. Öğretmenler günü kutlu olsun :) Ne güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. öğretmenler günün kutlu olsun canım . <3<3<3

    YanıtlaSil
  5. Canımm öğretmenim, Canımm Tigrisimm ışıksın sen, sadece kendi etrafını değil dünyayı aydınlatan güneş cinsinden ❤. Öğretmenler günün kutlu olsun. Sevgimle, saygımla eğiliyorum önünde o güzel yanaklarından, yüreğinden öpüyorum ve seni sımsıkı sımsıcak kucaklıyorum. Kırlarda açan çiçekler gibi rengarenk, mis gibi çiçeklerinle birlikte hep mutlu ol ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm Zehrammmmm çok teşekkür ederimmmm 😘❤️❤️

      Sil
  6. Öğretmenler Günün kutlu olsun Tigriscim <3

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris