29 Kasım 2016 Salı

BLOGGER #MIM-2017'ye DOĞRU HAYALLER, DILEKLER VE HEDEFLER


2017'ye doğru


Merhaba dostlar.
biliyorum buraları ihmal eder oldum. Gündüzün yoğun temposu akşam atalet olarak bana geri döndüğü için kolumu kıpırdatmaya halim kalmıyor ki.
Allah'tan siz canım dostlarım varsınız da beni buraya getiriyorsunuz. Sevgili Dilek Kıroğlu mimi hazırlamış ve hatta beni de mimlemiş. Ama maalesef haberim olmadığı için onun adını belirtmediğim için önce özürlerimi iletiyorum 
Bu sefer sevgili Banummmm Ilgının Renkli Dünyası ve sevgili Simurgun Kalemi
beni aynı mimde söbelemişler. Tigris demek ki ne yapıyormuşsun tıpış tıpış bilgisayar başına geçip soruları cevaplıyormuşsun. 
Hadi başlayalım o zaman.

1-Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan geçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?

     Oooo tam benlik bir soru. Benim gibi inadım inat diyen biri huyundan kolay kolay vazgeçemiyor ki. Ama bazen öyle bir an geliyor ki bir kalemde silip atıyorum herşeyi.
Bu sene değiştirmek istediğim tek huyum önce ben önce ben ve yine önce ben demeyi iyiyce bir öğrenip ve herkese de bunun böyle olduğunu öğretmen.
Yani diyorum ki "ayna ayna söyle bana, benden daha değerlisi var mı bu dünyada ?"
El cevap "Yok yok yokkkkk olmamalı olmayacak "

2-Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeğe dönüştürebilir. Ne dilerdin?

Ahhhh ben lambaya da kıyamazdım ki önce bir tarafında kırık dökük var mı diye bakardım. Sonra da antika eşyalarımın yanında baş köşeye koyardım.
Üç dileğimi de şöyle değerlendirirdim.
hayalimdeki evimde, mutluluk dolu günler geçirmek isterdim. Üç dileği hayalimdeki eve  nasıl sığdırır bilemem, artık onu da cin düşünsün ;)


3-Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin.. için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)


Bana gelen hazırlıksız gelsin, her türlü güzel şeye kapım sonuna kadar açık.(kapıdan kovduklarım siz uzak durun lütfen. Pencerelere demir taktırdım bu sefer de bacayı zorluyorsunuz hayırdır Noel Babalığa mı özendiniz. Yüzsüzlük ve yüzsüzlük lütfen siz uzak olun) Hazırlık yaptıkça olmuyor çünkü. Ben artık akışa bıraktım herşeyi.


4-Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok  para şart mı? Belki de değildir.

Ayyy söyleyene değil söyletene bak demişler. Para bir çıksın ben yapacağımı bilirim. Bir kere sevenlerim o kadar çok olur ki, hatta akraba olduğumuzu iddia edenler olur.  Valla parasız dünya bile dönmez olmuş.Parayla saadet olmazmış pehhh lafü güzaf.Bu devirde paran varsa insansın yoksa ölsen bile ölün ortada kalır mazallah.
Tek isteğim varyemez amca gibi para dolu havuzda yüzmek olur. vallahi.

5-Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz.


Oooo tabiki olmaz mı?  En başta her yeni gün nefes aldığıma , sağlıklı olduğuma şükrediyorum. 
Paranın kölesi olmadan yaşamayı biliyorum ve küçük ayrıntılardan kendime kocamannnnn mutluluk payları çıkarabiliyorum.
uzun vadeli hayallere zaman harcamaktansa anı yaşamanın tadına varıyorum. Ve hiç para harcamadan da mutlu olabilineceğini her seferinde kendime öğretiyorum.
Ve insanları, hayvanları, bütün canlıları yürekten seviyorum.
  

Çok eğlenceli bir mimdi . Sefam olsun ohhhh.Hadi şimdi bir de bu mimin şanslı ismini söyleyeyim. Biliyorsunuz artık tek isim yazıyorum. Küsenlerden kırılanlardan fenalık geldi a dostlar.

Yusuf Arslan sizin hayalleriniz ve dilekleriniz nelermiş bakalım


47 yorum:

  1. Severek okudum mimi :) Adımı görmek ise beni memnun etti.Hemen değil de ay sonuna doğru cevaplayacağım. Yeni yıla daha yakın iken daha güzel olur. :) Sevgiler, saygılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır merakla bekliyor olacağımmm ☺️☺️

      Sil
  2. Sevimlilerin sevimlisi bir mim olmuş. Yüreğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha çok teşekkür ederimmmm 😘❤️❤️

      Sil
  3. Cindir bu bi şekilde yapması lâzım :)

    YanıtlaSil
  4. Cevaplar çok güzel ama mimi hazırlayanın adı değil de başka isimler geçmiş ... :( mim'ler aslına sadık kalarak devam etmiyor muydu? Üzüldüm ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimi kimin hazırladığını bilmiyordum özür dilerim. Mimleyen arkadaşlarım da bunu belirtmemişler.
      Açıkcası onca mim görevi yaptım hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım

      Sil
  5. ahahah :) Çok güzel ve içten bir mim olmuş. Bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. MİM güzeldi de bitiş çok gülümsetti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe çok teşekkür ederim seviyorum sizi 😘❤️❤️

      Sil
  7. Çok alemsin canim 😊. Keyifli bir mim olmus insallah 2017 sana istedigin herseyi getirir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımmmm 😘❤️❤️❤️

      Sil
  8. Tigrisimmm bitanem; nasılda samimi cevaplar her zaman öylesin :)) Cansın, seviliyorsun her daim :))) Kucak dolusu sevgiler.Ilgın ile Duru'da kocaman öpüyor seni fıstığım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🙈🙈🙈😘❤️❤️❤️ prenseslerimmmmm seviyorum hepinizi

      Sil
  9. Varyemez amca he! Çocukken benımde en buyuk hayalımdi lakin ne memkün... almadığım piyangodan para çıkarsa belki

    YanıtlaSil
  10. Cok keyifliydi gercekten. O cinden bana da lazim birtane:) Ben de var, soyadi tonik. Ama öööle duruyo sisede, bir ise yaradigi yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe alemsin 😉❤️❤️
      O cine benden selam söyle öyle tembel tembel şişede durmasın bak karışmam sonra

      Sil
  11. Böyle tıpış tıpış yazdırılır mim işte :) illaaaa zorlatıyorsunuz insanı :P
    Ben de yazcam inşallah...

    YanıtlaSil
  12. En çok para dolu havuz cevabını sevdim. :D
    Hiç aklıma gelmemişti vallahi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe yüzecem valla hatta çil çil paralar ağzıma dolacak 😝😝

      Sil
  13. Ne eğlenceli bir mim. Cevaplar birbirinden şahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehhehhee çok eğlendim gerçekten 🙈🙈

      Sil
  14. Çok keyifli bir mim olmuş. Ben şimdi Alaaddinin lambasını bulsam ne dilerdim diye düşünüyorum. O kadar çok isteğim var ki, 3 dileğe sığmıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amannn dert mi onu da cin düşünsün öyle üç şey isteyin ki içinde bütün dileklerinizin özeti olsun 😉🙈🙈

      Sil
  15. Çok keyifli bir mim olmuş. Ben şimdi Alaaddinin lambasını bulsam ne dilerdim diye düşünüyorum. O kadar çok isteğim var ki, 3 dileğe sığmıyor :))

    YanıtlaSil
  16. 2017 mutluluklarla gelsin inşallah. Gönlünüzden geçen dileklerin bir bir gerçekleşmesi dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim o 2017 hepimize güzelliklerle gelsin sevgiyle ❤️❤️

      Sil
  17. merhaba blogumu yeni açtım bende beklerim:)

    YanıtlaSil
  18. Güzel mim olmuş emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  19. Çok samimi olmuş :)) bende sizi beklerim bloguma :) takipteyim... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu Yaşam benim bloğuma da beklerim seni takipteyim ben belki burası yeri değil ama söylemek istedim :D

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim hoşgeldiniz

      Sil
  20. Bloğunu çok beğendim takibe aldım bana da beklerim
    https://netgaste.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  21. Cin bu şişede durduğu gibi durmadığı söylenir hep.
    Cinlerimiz cimcimelerimiz çok olsun,cimcime arkadaşım,mimlemişsin yine...

    YanıtlaSil
  22. Tigrisimm o Varyemez amcanın para dolu havuzunda beraber yüzelim olmazmı :)). Bi de tramplenden balıklama atlarsak değmesinler keyfimize :). Havuz kenarında paralara bakarak Türk lokumlu Türk kahveside ne güzel olur değilmi? =)).. Canım benim 2017 sana Alaaddinin Cin'inin veremeyeceği kadar güzellik versin. Bütün dikeklerinin yanına huzuru, mutluluğu, sağlığıda katıp gelsin =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Zehrammmmm biliyorum ki birgün dileklerimiz gerçek olacak.
      2017 güzellikleri getirsin hepimize sevgiyle 😘❤️❤️

      Sil
  23. Basarilar guzel uygulama severek okudum. Kesif etkinlikleri bloglari bir arada tutyo okuruz.net destek tam

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris