2 Kasım 2016 Çarşamba

Mavi'den...

Mavi Beyaz Umutlarım

Gri perde arkasına saklanmış iki yaramaz çocuk olmuş maviyle beyaz. Ayakları dışarda burdayız dercesine. 
Biliyorum ,sıyrılıp çıkacak grilikten, mavi beyaz çocuk yürekli, umutlarım.
Grinin buz gibi nefesine aldırmadan mavi mavi yanacak beyazın içinde kaybolurken.
Biliyorum her düş bir gün gerçek olur. İşte o zaman sonsuzluğunda kaybolacağım mavinin,  süt beyazı huzurunun gölgesinde.
Yitik zamanların küskünlüğünde geçen anların,çığlıkları mühürlenmiş kalplerde dindiğinde, mavi beyaz olacak dudaklardan dökülen aşk.
Biliyorum ,yakından da yakın
Biliyorum....

32 yorum:

  1. Masmavi umutlarına sağlık ablam. Ne de güzel satırlar dökülmüş yüreğinden ❤️

    YanıtlaSil
  2. Bulutla gökyüzünün ilişki ancak bu kadar anlamlı anlatılabilirdi. Ben de bu sabah araba da giderken bulutların gökyüzünü saklayışını izledim. Tıpkı bir çocuk gibi :) Çok güzeldi lütfen devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehhehhehhee çok teşekkür ederim 🙈🙈 beğenmen beni çok mutlu etti

      Sil
  3. Çok güzeldi gökyüzüyü bu tanımla okumak :)

    YanıtlaSil
  4. Kaleminize sağlık.. :) Çok güzel anlatmışsınız

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel olmus foto ve siir... Nekadar uyumlu:)

    YanıtlaSil
  6. Biliyorum her düş bir gün gerçek olur :)

    YanıtlaSil
  7. vuuuuu,
    "mavi ve beyaz" ile neler döktürmüşsün sen, dönüp dönüp okudum. canım eline yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm Pınarımmmmm 🙈🙈🙈❤️❤️❤️

      Sil
  8. Tigrissimmm güzelliğim; yine güzel,saf duyguların kaleminle buluşmuş.Yoğunluktan aktif olamadım.Aklımdasın :))) Sevgilerimle bitanem:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Banummmmm prenseslerimi çok çok öpüyorumm 😘❤️❤️

      Sil
  9. Bazen gözümün içine sokulsa da nalmadığım şeyler olabiliyor. İnsanım ve normal karşılıyorum.

    Ama öyle yazılar okuyorum ki blogger arkadaşların kaleminden yazılan kime, bu dünyaya mı ötekine mi, sağ birine mi yoksa kaybedilmiş birine mi anlaşılmıyor. Havada kalıyor.
    Yine devaju odu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben kendim için yazdım ve bu dünya için 🙈🙈🙈

      Sil
  10. Ne güzel yazmissin ❤.

    YanıtlaSil
  11. Mavi beyaz umutların yakından da yakın Tigrisimm =)) çok güzel yüreğin gibi =) ♥♥ kocaman masmavi sevgilerimi yolluyorum kabul et lütfen :) ♡♡♡♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm Zehram Sevgin hep benimle yüreğimde 😘❤️❤️❤️❤️

      Sil
  12. güzel maviliklere :)

    takipteydim aslında ama sanırım adres kargaşasına mağluğ düşmüşüm yine takibe aldım artık sanırım çifte takipteyim :) elınıze saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe siz hep takipte olunn 😘❤️❤️

      Sil
  13. mavi beyaz olacak dudaklardan dökülen aşk...

    Mavi görünce tarifsiz şekilde mutlu oluyorum. Kaleminize sağlık. O kadar güzel olmuş ki. ♥ Daha çok uğramam gerekiyor buralara daha net anlıyorum artık. Sevgilerimle ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh çok muammalı bir söz daha net anlamanız 😉

      Sil
  14. Mavi söylerken bile huzurlu, çok severim yüreğine sağlık. Gökyüzü ve bulutların aşkının rengi de mavi ve beyaz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavinin huzuru bizimle olsun şekercimmm 😘❤️❤️

      Sil
  15. Merhaba..
    Mavilerin beyazların, grilerin ardından çıkıp kendini gösterme zamanıdır belki de.. Belki de bulutlar buna gayret gösterme çabası içerisindedirler.. Göğümüz hep aydınlık olsun.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vayyyy süperrrr uğurum gelmişlşşşş çok mutlu oldummmm 😘❤️❤️❤️

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris