24 Kasım 2016 Perşembe

Gunden Geriye Kalan

24 Kasım 2016

Selam dostlarım.
Bugün 24 Kasım Öğretmenler Günü 
Tabiki de benim günüm. 
Bütün öğretmenlerin gününü kutluyorum. 
Aziz Atatürk'ün huzurunda saygıyla eğiliyorum. 
Veballi ve kutsal bir meslek öğretmenlik. Herkesin harcı değil, olmamalı da. 
Daha dün gibi mesleğe atıldığım yıllar ne çabuk geçti 21 Yıl.
Saçımdaki beyazlar, yüzümdeki çizgiler her geçen yılın imzası olarak bende en derin izler bırakırken 
Sevgiyle atan minik yüreklere her geçen yıl yenileri eklenir oldu. 
Başkalarının bin parçaya böldüğü kalbimi her seferinde onların sevgisi onardı. Onların tertemiz dünyalarında kötülükler barınamadı.
2016 yılında  zorlu süreçlerden geçsem de, öğrencilerim beni hayata bağlayan  en büyük dayanağım oldu. 
Bugün öğlen okula gittiğimde hepsi  özene bezene giyinip süslenip gelmişlerdi. Hep bir ağızdan söyledikleri  " Öğretmenler gününüz kutlu olsun öğretmenim "  kulaklarımda yankılandı durdu gün boyu. 
Nasıl içten, nasıl da dupduru bir yürekle söylemişlerdi. 
Sonrasında annelerinin de sınıfımıza ziyarete gelmeleriyle birlikte mutluluğum ve sevincim iki katına çıktı. 
Öğretmenlik anlatılmaz yaşanır. Ve ben de sonuna kadar yaşayacağım 
Sevgiyle 


22 yorum:

  1. Öğretmenler Günün tekrar kutlu olsun Tigriscim :)

    YanıtlaSil
  2. "Öğretmenlik anlatılmaz yaşanır."
    En güzel şekilde yaşamanızı diliyor, kutluyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel görünüyorsunuz. Gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Öğretmenler gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  5. öğretmenler gününüz kutlu olsun öğretmenim, geç oldu ama :)

    YanıtlaSil
  6. Öğretmenler gününüz kutlu olsun, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  7. Biraz gecikmeli de olsa öğretmenler gününüzü bütün kalbimle kutluyorum. Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beni mutlu ettiniz 😘❤️❤️

      Sil
  8. Maşallah 21 yılı devirmişsiniz. Gecikmeli de olsa öğretmenler gününüz kutlu olsun hocam :)

    YanıtlaSil
  9. Öğretmenlik bambaşka gerçekten. Bir gün değil her gün bize öğretmenler günü sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Ben çok geç kaldım ama yine de güzel öğretmenim kutluyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım öğretmenimmmm 😘❤️❤️

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris