27 Ekim 2016 Perşembe

Ve Öyle de oldu

Dualarımdasınız


Merhaba dostlar,
Hani öyle anlar olur ki yüreğinizin en derininden bir ses size el açtırır da en samimi hisler dudaklarınızdan dökülür.
işte öyle bir andayım. Ve kalbimi açtım, bütün güzelliklere,huzura , sağlığa , sevgiye, başarıya...
Ve kalbim diyor ki şu anda kim ne istiyorsa Allahım isteklerini kabul etsin. Hastalara şifa, dertlilere deva,işsizlere iş, aç susuzlara aş, yalnızlara aşk, evsizlere ev , mutluluk,huzur ihsan etsin.
Hepinizi çok seviyorum, her geçen gününüz dünden güzel olsun. Gönlünüzdeki muradınız gerçek olsun.
Ve öyle de oldu.
Sevgiyle

44 yorum:

  1. Aminnn....

    Benim de dileğim Lokum iyi olsun, kötülerin eline düşmesin, çok büyük üzüntüler geçirdi ne olur iyi birisi onu alsın:( eğer hala yaşıyorsa tabii...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah lokum iyi olur dualarım onunla 😘❤️

      Sil
  2. Amin ablam. Tüm duaların gerçekleşir inşallah ❤️

    YanıtlaSil
  3. Güzel kalpli arkadasim ❤

    YanıtlaSil
  4. Amiinnn :) ne güzel dua etmişsiniz herkes için :)

    YanıtlaSil
  5. ah canıım bu içten dualarına en içten kalben Amin diyorum. Allah razı olsun diyoru dua edebilmek güzel dileklerde bulunmak temiz insanların işi. sevgiler canım <3<3

    YanıtlaSil
  6. Amiiin, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Amin sevgili Tigris. Duaya ihtiyacımız var. Sağlığa, sıhhate , dingin kalmaya ihtiyacımız var. Benim de ihtiyacım var. Allah duası kabul olunanlardan eylesin seni. Ruhuna sağlık.

    Sevgi ve selam ile. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Arzummm Allahım bütün dualarımızı kabul etsin

      Sil
  8. Amin. Ve teşekkürler. Sizin de gönlünüzdeki her güzel dilek gerçek olsun.
    Yazının yayınlanma saatine baktım da, astrologların "bu bir saat içinde iyi şeyler dileyin, gerçekleşmesi çok mümkün" dedikleri saate denk gelmiş. Biliyor muydunuz bilmem, belki içinize doğdu:) Ben de okuyunca mutlu oldum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler ,aminn seninle birlikte yaşayalım güzellikleri sevgiler .

    YanıtlaSil
  10. Sende benim dualarımdasın Tigrisimm 💕. Ne güzel dualar bunlar gönülden Amin diyorum ve aynı dilekleri ve duaları senin için yapıyorum. Sevgiyle Duayla kal canım benim 😍😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Zehram , Allahım dualarımızı kabul etsin ❤️❤️

      Sil
  11. Ahh ne güzel bir dua Amin.Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler. Birinin sizi düşündüğünü bilmek ne güzel!

    YanıtlaSil
  13. Benimde gönlümdesiniz sağol canım bütün dualar hepimizin olsun.

    YanıtlaSil
  14. Çok hoş dileklerin. Aaamiin inşallah. ..

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel dilekler bunlar. Ne güzel bir kalbiniz var. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh çok çok teşekkürler 🙈🙈❤️❤️

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris