23 Ekim 2016 Pazar

L'occitane Buluşması 2

L'occitane

Selam dostlar,
Bu sıralar cafeye pek yolum düşmez oldu.
Gayet iyiyim merak etmeyin. Babam da her geçen gün iyileşiyor. 
Hiçbir şeyi de kafama takmıyorum, nasılsa herşey olacağına varmıyor mu? 
Her ne kadar kendime vskit ayıramadaö da küçük kaçamaklarla ruhumu ödüllendiriyorum. 
Dün de ödül günlerinden biriydi. Hani hatırlarsınız daha önceki bir yazımda L'occitane'daki Ayçacım'dan  bahsetmiştim.  Burada hah işte dün yine beni çağırdı. 
Aman Allahım nasıl içten bir karşılama , nasıl özel bir ilgi. 
Mağaza Müdürü Mert Bey, şaşkın gözlerle etrafına bakınırken mumlar, aromatik yağlar ve bitki çayları eşliğinde bir sessizlik bir huzur bütün benliğimi kapladı. Geçen her dakika bana sunulan bir ödüldü. 
Meğer çok ihtiyacım varmış. 
Siz de kısa molalardan mutluluk duyuyor musunuz ? 
Espark L'occitane

17 yorum:

  1. Ne iyi yapmışsın tigris'cim, afiyet bal olsun. Çok huzurlu bir ortam olduğu belli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Müjde Hanımcımmm 😘😘
      Gerçekten çok ihtiyacım vardı

      Sil
  2. Duymazmıyım hiç canım benim hem de ne ihtiyaç 😊. Ne güzel vakit ayırıp mutlu etmişsin kendini 🤗. Babacığının iyi olmasına sevindim, tabii senin de 😊. Sen hep iyi ol mutlu ol, üzülme bizi de üzme tamam mı. Seni çok seviyorum ❤🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Zehracımmmmm şükür daha iyiyim babam da her geçen gün iyi oluyor. Ben de seni çok seviyorummmm 😘❤️❤️

      Sil
  3. Iyi yapmissin Tigrisçim. Umarim babacigin da süratle iyilesir. Ben de nedense morale ihtiyacim oldugunda böyle kokulu kokulu seyler alirim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokuların insan psikolojisi üzerindeki etkisi çok insanı en mutlu eden kokular yeni biçilmiş çim kokusu ve temiz çarşaf kokusuymuş

      Sil
  4. Canım ablam sen herşeyin en iyisine layıksın ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kardeşimmmm güzelliklerhep bizimle olsun

      Sil
  5. pardonda ben niye YOKUM :(

    YanıtlaSil
  6. çok hoş bir ortammış. pozitif insanlar dingin ortamlar hoş kokular ruhumuza iyi geliyor canım senin adına çok sevindim.

    YanıtlaSil
  7. Kısa molalar her daim kurtarıcıdır:))))

    YanıtlaSil
  8. Faydalı ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Tigris im ara sıra bazı bazı hepimizin ihtiyacı var ....
    Hep iyi düşünelim ve güzellikler konsun yaşamımıza

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınnnn
      Güzellikler bizimle olsun 😘❤️

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris