13 Ekim 2016 Perşembe

Birinci'ligin Mutluluğu

Cafe Tigris Birinci


Merhaba dostlar,
10.10.2016 tarihi itibariyle www.cafetigris.com yeni ve daha geniş kitlelere ulaşacak şekilde dünyaya geldi. Cafenin yeni adresinin sevincine, bugün bir de sevgili Tufan'nın sürpriz dolu yayını eklenince mutluluğum ikiye katlandı.
Daha önce  buradan da duyurusunu yaptığım bloggerler yarışmasının sonuçları bugün açıklandı.
Birinciliğe layık görüldüğüm için çok mutluyum. Katılan kişinin az olması her nekadar beni üzse de ,katılımcı dostların  çoğunluğunun beni birinciliğe layık görmelerinden gurur duydum.
 Bloğumu açtığımda bugünleri göreceğim aklımın ucundan geçmezdi. Günceme , cafeme sırdaş olan; benimle ağlayıp, benimle gülen dostların olması çok güzel.
Sevgili Tufan'a bir  kere daha teşekkür  etmek istiyorum, hem emekleri hem de güzel yüreğinden dolayı.
Tigris Cafe'yi bu değere layık gören herkese sonsuz teşekkürler
Sevgiyle.
 Yarışmayı kazanan , sevgili dostlarım

http://www.sebebim78.blogspot.com.tr/

http://www.acemidemirci.blogspot.com.tr/

http://www.orgucantam.blogspot.com.tr/

http://www.bucurukveben.blogspot.com.tr/

http://www.herseydenkonusmali.com/

 Hepinizi ayrı ayrı tebrik ederim. Laf aramızda hediyelerinizi merak etim doğrusu.

Not: -Tufancım kırmızı kurdelemi unutma ha altınımı boynuma takacağım
        -Bu günün şerefine  bütün kahveler Cafe'den 

50 yorum:

  1. Çok tebrik ediyorum canım . Daha nice başarılara inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim siz dostlarım sayesinde bu başarı sevgiyle 😘❤️❤️

      Sil
  2. Tebrik ederim canım. ..
    Başarılarının devamını dilerim. ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehhhehhhehhee çok çok teşekkür ederim güzelcimmm😘

      Sil
  3. Valla benim suçum yok .. Seçenler saolsun . Tabiki kurdala koyarız yanina . 😊 Sonuçlar gerçekten iyi .. kalemi güzel olanlar .. değerli ablalarım . Biri erkek olsa iyiydi . Ablalar işi biliyor .. 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe keşke katılım çok olsaydı erkek bloggerlerden de kalemi sağlam arkadaşlarımız var.
      Tekrar teşekkür ederim can kardeşim 😉👍🙈🙈

      Sil
  4. Çok tebrik ediyorum canım hakkettiğini biliyorum.Nice yıllara diyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim şekercimmm 😘❤️❤️
      İyi haberinize çok sevindimmm anneciğinizin ellerinden öperim

      Sil
  5. Tebrik ederim.

    Uzun bir yazı yazdım Yazarki'de. Burada kısa tutayım o yüzden. Blogumda da olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , ben de sizi tebrik ederim sözcüklerin ressamıile bu mutluluğu paylaşmak ayrı bir keyif

      Sil
  6. Tebrikler... Acemi Demirci'nin sayfasından aldım haberi... Başarılarınız daim olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Hepinizi gönülden tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili tigris, tebrik ediyorum :) Senin adına çok sevindim. Ayşei'nin sayfasında haberim oldu. Kahvemi aldım:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim , kahvenin en güzeli sizin için sevgiyle ❤️❤️

      Sil
  9. Kuzumm burada da ayrılmamışız bak:)) haber verdiğin için teşekkürler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canımcımmmm çok mutlu oldummmm gönlümüz hep bir 😘❤️❤️

      Sil
  10. Hayatta birinciliklerinin artarak devam etmesini dilerim sevgili Tigris. Sen gönüllerin de birincisisin ki en önemlisi bu bence. Bu sonucu bekliyordum , öğrenince çok sevindim. Kazanan diğer blog dostlarını da kutlarım. Hepinize helal olsun :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sademmmmm en güzel arzummm çok teşekkür ederim, işte en büyükmutluluk bu . Senin gibi güzel dostlarım var 😘❤️❤️❤️

      Sil
  11. Tigrisimm ne güzel bir haber bu canı gönülden kutluyorum seni 🤗. Hep böyle mutlu güzel haberlerle dolsun günlerin, yılların 💖. Canım benim sen zaten benim gönlümün 1.lik tahtında oturuyorsun demek herkesin gönlünde aynı yerde oturuyormuşsun. Başarılarının katlanarak artmasını diliyorum ve seni çok seviyorum 😍😙💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmmm sen de benim gönlümde en güzel yerdesin. İşte bu birincilik de sizlerin sayesinde seni çok seviyorummm 😘❤️❤️❤️

      Sil
  12. Tigrisçim tebrik ederim sen benim gönlümün sultanisin zaten bu alemde 😍. Insanlarin (bazilarinin tabii ki) birbirine çelme takip birkaç takipçi daha kazanmak veya firma kapmak gibi ugrasip durdugu bir camiada ben az katilimin olmasina sasirmadim. Insani degerlerimizi kaybetmeyelim ucuz mücadeleler icin. Sen insanligindan asla ödün vermeyen altin kalpli birisin 😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Deryacımmmmmm o güzel kalbinde yer almak varya işte en güzel ödül
      Sözlerin beni gerçekten duygulandırdı. 😘❤️❤️❤️❤️

      Sil
  13. Tigrisimmm tebrik ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum.Can arkadaşım benim :)) Öpüyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm Banummmm
      Prensesleri öp benim için 😘❤️❤️❤️

      Sil
  14. Tebrikler :) Yarışmadan her şey olup bittikten sonra haberim oldu ama ne güzel ben de kazanmışım :)

    YanıtlaSil
  15. Tebrikler Tigris ;)Tabii ki kazanan tüm arkadaşları ve katkısı olan herkesi de kutlarım.

    YanıtlaSil
  16. Tebrikler :) bu arada yeni alan adın hayırlı olsun. Böyle daha güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bir sen fark ettin
      Mutlu oldummm

      Sil
  17. Bende bu sayede tanıdım sizi. Tebrikler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz mutlu oldumm

      Sil
  18. Tebrikler sevgili Tigris :)

    Bloguna ulaşırken birtakım karışıklıklar yaşanıyor, bilmem haberin var mı?
    Panele de düşmüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 🙈🙈
      Evet haberim var blogdan siteye dönüştüğü için daha rayına girmedi o yüzden de panelde yayınlarım görünmüyor

      Sil
  19. çok tebrik ederim kahveni içmiş kadar oldum. bir gün gerçekten beraber kahve içebilmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyorum ki gerçek olsun sevgiyle 😍❤️

      Sil
  20. Ne mutlu bir gün olmuş :)

    YanıtlaSil
  21. tebrikler arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzellik 😘❤️❤️

      Sil
  22. Tebrikler canım. Çok sevindim. <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim şekercimmm 😘❤️❤️

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris