9 Ekim 2016 Pazar

# MİM: En Çok Beğendiğim 15+1 Kitap

Merhaba dostlarım,
Geçenlerde sevgili Senden benden bizden beni kitap mimine davet etti. Ben de büyük bir keyifle mim görevimi yerine getireceğimi söylemiştim.
Bulduğum ilk fırsattta da kolları sıvadım ve başladım kitaplığımdaki sevgili dostlarımdan seçimler yapmaya. 
Bana kalırsa emek verilerek yazılmış her kitap, farklı bir dünyanın kapısını aralamamısı sağlayan farklı bir güzergahtır. 
Her okuduğum kitaptan kendime çıkardığım paylar mutlaka var, ama ille de 15 kitap diye sıralarsak;
Sev


 Şu Çılgın Türkler - Turgut Özakman
 * İnce Memed - Yaşar Kemal 
 * Çocuk Kalbi - Edmondo De Amicis 
 * Dönüşüm - FranzKafka
 * KüçükPrens - Antonie De Saint Exupery
 * Gizli Bahçe - Frances Hodgson Burnett
 * Brida - Paulo Coelho
 * Lizbon'a Gece Treni - Pascal Mercier
 * Sadakat - İnci Aral 
 * Allah'ın Askerleri - Yaşar Kemal 
 * Gün Ortasında Arzu - Behçet Çelik 
 * Toprak - Buket Uzuner 
 * Anayurt Oteli - Yusuf Atılgan 
 * Hoşgör Köftecisi -  Orhan Veli 
 * Tuncay Terzihanesi - SunayAkın

Diğerlerinden ayrı düşmelerine gönlümün razı olmadığı için bir de bonus olarak 
*  Hikayeler - Sait Faik Abasıyanık 



Sait Faik Hikayeleri 
Gelelim gelenek olduğu üzere mim görevini yapacak dostumu belirlemeye
Bugün bir arkadaşımı mimlemek istiyorum. Bundan sonraki mim görevlerimde de bir arkadaş seçeceğim.

Engin Ergin
Mim görevinin şanslı ismi 

34 yorum:

  1. hariak seçimler, aralarında benim de favorilerim var. elinize sağlık=)

    YanıtlaSil
  2. İçlerinde severek okuduklarım var. Çok beğendim. Tabi birde sayenizde okuma listeme aldıklarım. Kaleminize sağlık. Sevgiler 💎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim , listeye aldıklarınızı merak ettim

      Sil
    2. Gizli Bahçe- Sadakat ve Gün Ortasında Arzu. Araştırdım az önce kitapları. Listemde şuan. Tekrardan kaleminize sağlık 💎

      Sil
    3. Güzel seçimler olmuş 😉

      Sil
  3. Listeniz mükemmel olmuş. Asıl ben size teşekkür ediyorum bu güzel etkinliğe katkı sağladınız. Yeni kitaplarla tanıştım sayenizde. İlk 5 kitabı okudum ama gerisini okumamıştım. Listeye eklendiler. :) Çocuk Kalbini listede görmek beni çok duygulandırdı. Türk yazarların çoğunlukta oluşu da beni cezbetti. :) Yaşar Kemal-İnce Memed harikaydı. Diğer kitaplarını da okumayı çok istiyorum. Ellerinize sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle keyifli bir etkinlik beni fazlasıyla mutlu etti sevgiyle ❤️❤️

      Sil
  4. Önce kitapların çiçek gibi açmasına baktım fotoğrafta.

    Okumadığım hatta duymadığım kitaplar da var o çiçek yapraklarında. Öğrendim.

    Okumak bir keyifti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar ufkumu güzelleştiren çiçekler 🙈🙈
      Ben teşekkür ederim 😘❤️❤️

      Sil
  5. Bu mimi yapmak gerçekten çok zormuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence keyifliydi her ne kadar seçeceğim kitap çok olsa da 😉

      Sil
  6. Açıkçası okuduklarım daha az sayıda :) ama iyi seçimler belli seçici bir kitap okurusunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Emrecim elimden geldiğince seçici oluyorum

      Sil
  7. Küçük Prens benim baş ucu kitabım oldu. :) Çok güzel seçimler ve mimi çok sevdim. Sadece seçmek çok zor gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheee teşekkür ederim canım ❤️❤️

      Sil
  8. Güzel kitaplar birçoğunu okudum okumadıklarımı da okunabileceklere aldım :)

    YanıtlaSil
  9. 2-7 arası benim de çok sevdiğim kitapların arasında :-)) diğer seçimler de harika..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hemfikir olmamız çok güzelll

      Sil
  10. Tigrissim harika kitaplar :))) Cansın paylaşım için teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banummmmmm 😘❤️❤️❤️ Sen de canımsınnnnn prensesleri benim için öp öp öp

      Sil
  11. Kitap listenizde okuduğum kitap yok neredeyse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listenizden Şu Çılgın Türkler ile Dönüşüm' ü okudum sadece. Diğerleriyle henüz karşılaşmamışım. Aslında bu benim için iyi bir şey, elimdeki kitap bitince acaba ne okusam derdinden kurtulmuş oldum :)

      Sil
    2. Hahahaha iyiymiş o zaman 👍

      Sil
  12. Aralarında okumadıklarım var ve merak uyandırdı isimleri. Kitaplar öyle güzel bir dünya ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dünyayı keşfedenlere ne mutlu
      Sevgiyle ❤️❤️

      Sil
  13. Lizbon'a Gece Treni - Pascal Mercieri bende merak ediyorum... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh kaç kere başlayıp tamamlama fırsatım olmayan sevgili kitabım neyse neyse sonunda okudum ❤️

      Sil
  14. İyi ki kitaplar var...Keyifli okumalar dilerim.

    YanıtlaSil
  15. Oo listende okumadiklarim var 😉. Ben de yapacagim su okul kosturmam bitsin. Çocuk velisi miyim okullarda çalisiyormuyum anlamadim. Bari maas baglasinlar 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaha benim velim ol nolursun seni hiç üzmem yormam 😘❤️

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris