18 Ekim 2016 Salı

Sessizligin Rengi

Sessizligin Rengi

 Merhaba dostlar,
 Hızlı akan günlerin peşi sıra, koşar adımlarla yetişmeye çalışırken arada bir kısa molalar ve sessizlik ruhun en iyi ilacı oluyor .
Dün çocuklarla konuşurken bir an sessizlik oldu.Hani sohbetin en hararetli yerinde birden herkes sus pus olur. İşte öyle.
"Ohhhh  be dünya varmış" dedirten cinsten.
 Çocukların renklerle dolu dünyasında birden düşündüm de sssizliğin rengi olsa ne renk olurdu acaba.?
Ve sordum miniklerime hepsi bir renk söyledi. Ama çoğunun rengi ortaktı.
Size de sorsam aynı soruyu sessizliğin rengi nedir diye , sahi ne dersiniz ?

45 yorum:

  1. bence siyah siyah geceyi gece sessizliği anımsatıyor... çocukların ne renk söylediğinide merak ediyorum ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehhehhehheee en son açıklayacağım çocukların rengini 😉

      Sil
  2. Birisi bana bu soruyu sorduğu zaman hemen turuncu cevabını veriyorum. Neden bilmiyorum ama turuncu rengi çok seviyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginç bilinçaltında turuncuyla ilgili güzel bir anı mı var acaba 😉

      Sil
  3. Sanki mavi gibi geldi içimden. Etraf sessizken gözümü kapatinca hep mavi renk gelir gözümün önüne.

    YanıtlaSil
  4. sessizlik iyidir yüksek düzeyde alınmadığı sürece...

    YanıtlaSil
  5. Benim aklıma ilk mavi geldi:)))

    YanıtlaSil
  6. Yeşilimsi Alanda Sessizliği Seviyorum ..

    YanıtlaSil
  7. Tigrissim bitanem beyaz ve mavi geldi ilk olarak aklıma. Masun renkler benim için. Sevgilerimle güzelliğim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Banummmmm çocuklar da mavi dediler ya ? Mavinin nasıl güzel bir etkisi var ?
      Prenseslerimi öpüyorummm

      Sil
    2. Mavi mi dediler 😊 . Mavi hem sessizlik hem sakinlik hem huzur hatirlatir bana. Bir de doganin yesili tabii ki.

      Sil
    3. Evet şekercimmmm mavi dediler 😉

      Sil
  8. Siyah derdim ben sanırım, geceleri en ufak ses bile büyük olur, dikkat çeker.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet siyah da sessizliği çağrıştırır ama ürkütücü bir sessizlik

      Sil
  9. MAVİİİ Tigrisim mavinin verdiği huzuru ve sessizliği hiçbir renk vermiyor bu ara =).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhhh maviiii 😉❤️❤️

      Sil
    2. Tigrisimm, canım benim verdiğin mim görevimi büyük bir zevkle yerine getirdiğimi sana haber vermek istedim. Sevgiyle huzurla kal 😊💕💙💙

      Sil
    3. Tigrisimm, canım benim verdiğin mim görevimi büyük bir zevkle yerine getirdiğimi sana haber vermek istedim. Sevgiyle huzurla kal 😊💕💙💙

      Sil
    4. Canımmmm geliyorum hemen

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Sözcüklerin ressamı diyorsa doğrudur mavidir sessizlik 😉💙💙💙

      Sil
  11. Sessizlik yorumlarda da dediğin gibi bazen ürkütücü bazende çok sakin olabilir. Bu yüzden affet ama 2 renk söylüyorum bende :D Mavi (Gündüz ) ve Siyah ( Gece ) :))) - Bu arada çocukların cevabını bende merak ettim :) - Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  12. Benimde aklıma ilk mavi ve beyaz geldi sevgili Tigris :) Sanırım bu renkler huzuru ve saflığı yansıttığı için sessizlikle bağdaştırdım :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canımmmm
      Çocuklar da beyaz ve mavi demişlerdi

      Sil
  13. Parlament mavisi. Hani tam sabah olmak üzeredir. Gökyüzü yavaştan kendini göstermeye başlar. Günün ilk dakikalarında sessizlik, huzur ve yeni bir günün tazeliği vardır. İştr tam o renk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günün en huzur dolu saatinin rengi 😉❤️❤️

      Sil
  14. eskien bir sohbet ortamında sessizlik olunca''Aman bir kız doğdu galiba'' derlerdi. Pembe geldi birden aklıma benim. Mavi bana hep kuş cıvıltılarını anımsatır. Sessiz düşünmek istemiyorum hiç maviyi.Sevgiler o miniklere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet sessizlik olunca kız doğdu derlerdi.
      İlginç pembe cevabı veren olmamıştı hiç

      Sil
  15. ben de mavi ve beyaz diyen gruptanım. yazın denize daldığımda en çok sevdiğim şey gözlükle denizin açıklarına bakmak. orada sonsuz bir mavi sessizlik ve sızan bir de beyazlık görürüm. anne karnı gibi bir ortam :) senin minkler çok şanslı yaa çünkü sorgulatıyorsun

    YanıtlaSil
  16. Ben de toz pembe diyeyim değişiklik olsun;) Bir öğretmenin öğrencilerine soracağı en güzel sorulardan biri olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toz pembe , hayallerin rengidir. En güzel hayaller sessizlikte yaşanır

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. Kesinlikle siz çok tatlısınızzzz 😘❤️❤️

      Sil
  18. Bence yeşil ve mavinin birleşimi :)

    YanıtlaSil
  19. benim sessizliğimin rengi beyaz olurdu. o sessizliğin içine her şeyi baştan daha doğru adımlar atarak ses olurdum :)

    YanıtlaSil
  20. benim sessizliğimin rengi beyaz olurdu. o sessizliğin içine her şeyi baştan daha doğru adımlar atarak ses olurdum :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris