1 Nisan 2017 Cumartesi

Nisan PEMBE

Nisan Pembe

Merhaba Nisan
Güneş Turuncuya keşmiş
yanaklarım serin rüzgarından pembe pembe,
Bir o kadar da ruhum pembe .
Baharın en romantiği  Nisan
Bir bakmışsın bayram yerindeki çocuğun elindeki pamuk şekeri olmuş ,
Bir bakmışsın gece düşlerim
Bir de  bakmışsın  ki ağaçta tomucuk
Gün batımları  daha bir pembe  maviyle yarışırcasına.
Kalbimin pembe panjurları da  artık usul usul aralanıyor,
Ahhh Nisan..
Bugün ruhum,
Baş döndürücü pembenin  en şeker tonunda

Peki sizin Nisanınız ne renk?

15 yorum:

  1. Merhaba! :)

    Nisan ayının sanki bir tek rengi yok. O zaman hangi renklerin karması olabilir? Yeşil, mavi ve biraz da turuncu sanki :)

    Güzel günler diliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin hoşluklar getirdin .
      Bahar bütün renklerden biraz biraz almış
      Renklerin güzellikleri seninle olsun

      Sil
  2. Bahar ayları evet daha bir pembe lila gibi şeker renklerine daha çok yönlendiriyor insanı

    YanıtlaSil
  3. Derin düşününce ana renk pembe sanki ama ben Nisan'ı pembe-beyaz düşünüyorum.
    Portakal çiçekleri beyaz açar, bademler beyaz, erikler pembe. Akasyalar da bembeyazdır. Erguvanlar renk değişimi yapar. Her yeri boyar adeta.
    Ama Nisan her rengi kucaklar.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet biraz beyaz ve pembe ve bütün renkler 😉

      Sil
  4. Pardon, söylemeyi unutmuşum. Yukarıdaki güzel kahve tepsisiyle bir kahve ikram edildiğinde etrafı "toz pembe" görebilir insan. Sunum incelik eseri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim o sizin inceliğiniz . Keşke size kendi elkerimle kahve ikram edebilsem

      Sil
  5. Benim de pembe ama erguvan rengi gibi daha çok... O renge bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Pembe,pembe kesinlikle..

    Bir pamuk şekeride şu an benim gündemimde.
    Pamuk şekeri tadında öptüm.
    Ellerim şekerden,yapış yapış,yine de sana kocaman ALKIŞ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy canım öğretmenim gelmiş hoş gelmilş
      Pamuk şekerş bulaşmış yanaklarından öpüyorummm 😘😘😘

      Sil
  7. Benim hep pembe :)) Bana da ziyarete beklerim :*

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris