23 Nisan 2017 Pazar

Karlı "Çocuk Bayramı"

23Nisan 2017 Eskişehir

Selam dostlar.
23 Nisan 2017 Pazar
Eskişehir bembeyaz bir elbiseyle uyandı sabaha .
Her sene 23 nisanda hava yağışlı olur , soğuk olurdu da bu yaşımda ilk defa karlı bir Çocuk Bayramı da gördüm.
Hava buz gibi sanki kış mevsimi. Ağaçlar çiçek açmış üstleri bembeyaz karla kaplı.
Haliyle törenler iptal edildi.
Çarşamba günü umarım ki hava güzel olur.
Bütün çocukların, çocuklarımızın Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlu olsun.
Herşey onlarla güzel, kardaki izleri ve sesleriyle varlıklarıyla anlamlı.


23 yorum:

  1. Tigrisim Antalya bile bugün çok soğuktu.Çocukların bayramı kutlu olsun.Her gün bayram olsun çocuklar için :))) Sevgilerimle:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Banummmm prenseslerimin de bayramı kutlu olsun çok çok öpüyorum 😘😘🇹🇷🇹🇷

      Sil
  2. Biz yaz gelsin derken mübarek kış geri geldi 😊😁23nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı kutlu olsun hayırlı kandiller olsun inşallah sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  3. Bayramımız kutlu olsun!
    Ve artık bahar gelsin, yaz gelsin:)

    YanıtlaSil
  4. Nice nice bayramlara güzel günlere 🇹🇷🇹🇷

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar.
    23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız kutlu olsun! 23 Nisan'ı anlayan, bilen ve gören; şuur ve bilincinde olan kardeşlerimize selam olsun!..
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz Recep Bey
      Bayramımız kutlu olsun

      Sil
  6. kutlu olsun bayramımız. çarşamba güzel olur herhalde. bu hafta sıcaklıklar artıyor :)

    YanıtlaSil
  7. Tigrisçim bizde de Nisan buz gibi ne zaman bahar gelecek? Tüm çocuklarin hayati Bayram olsun bu anlamli bayramlari hep kutlasinlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım çocuklarımızın her günü güzellikler içinde geçsin bayramları kutlu olsun

      Sil
  8. Merhaba! :)

    Muğla'da 22 Nisan akşamı bir yağmur yağdı ki... 23 Nisan'sa hayli soğuk ve rüzgarlı geçti; ama yine de bayram kutlandı :) Gün, anlamına yakışır bir heyecanla yaşandı :)

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada hep günündekutlanırdı . Ama bu sene çok soğuktu çoookk

      Sil
  9. Hava azizlik yapmış.. üzüldüm.. içlerindeki sevinç hiç tükenmesin.. kutlu olsun bayramımız.

    YanıtlaSil
  10. Her sene 23 Nisanda yağmur yağmasına alışıktım ama ankaradan bende karlı 23 Nisanı yaşamış oldum bu sene :)
    Bu arada blog keşif etkinliğinden geldim takibede aldım banada beklerim sevgiler
    http://yenilenmeprojesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz .
      Hemen geliyorum

      Sil
  11. Merhabalar canım. Ilgın'ın keşif etkinliğinden geldim ve blogunu çok beğendiim. :) Hemen takibe aldım. Benim bloguma da beklerim. Tabi ki de istersenn ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz .
      Ne demek büyük bir keyifle gelirim bloğunuza

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris