15 Nisan 2017 Cumartesi

Söz Konusu Vatan

Şanlı Bayrağım

Selam Dostlar ,
Saatler gece yarısına yaklaştıkça bendeki heyecan da gitgide artıyor .
Ah bir sabah olsa ,ah  uyansak ah bir uyansak .
Sabah ilk işim en önemli görevimi yerine getirmek olacak .
Rahat nefes aldığım bu topraklar için , canını vermiş binlerce insanın kanını yerde koymamak adına.
Emanet edilen vatanımı en güzel yarınlara taşımak adına .
Unutmayın ki bir şeyin kıymeti onu kaybettiğinizde anlaşılır.
Sizlerin de görevinizi layıkıyla yapacağınıza inanıyorum
Söz konusu vatansa gerisi teferruattır.



20 yorum:

  1. Söz konusu vatan ise gerisi teferruattır.
    Hayırlısı olsun tigriscim....

    YanıtlaSil
  2. Hayırlısı olsun inşallah canım benim Rabbim güzel günler görmeyi nasip etsin inşallah

    YanıtlaSil
  3. Güneşli güzel bir sabah.Umarım hayırlısı olur.

    YanıtlaSil
  4. Allahım birlik ,beraberlik içinde huzurlu günler yaşamayı nasip etsin...

    YanıtlaSil
  5. Dilenebilecek en güzel şeyi tüm yorumlarda okudum. Aynısından :)

    YanıtlaSil
  6. Yazının son cümlesi her şeyi özetliyor zaten. Vatan, millet için, çocuklarımızın yarınları için hayırlısı olsun. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Geç vakitte gördüm bu umut dolu yazını Tigris'im. Gün bitti. Olan oldu. Dilerim Allah bugünlerimizi aratmaz canım. Sevgiyle kucaklıyorum seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece Ablam
      Hakkımızda hayırlısını diliyorum.
      Yeni doğan gün yeni umutları da beraberinde getirir.
      Sevgiyle
      Çok çok öptüm

      Sil
  8. Gün umutlarla başlamıştı, hayal kırıklarıyla bitti malesef...

    YanıtlaSil
  9. bende geç okuyanlardanım artık ne yapılabilir ne denilebilir bilmiyorum herşeyin hayırlısı...

    YanıtlaSil
  10. Her seyin hayirlisi canim benim. Insallah güzel günler de gelecek.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris