26 Nisan 2017 Çarşamba

Bayramımız Kutlu

Minik Meleklerim 

Bayramın heyecanını bir çocuğun yüreğinde hissedebilmek.
Sımsıcak ellerinden tutabilmek,
Kalabalıklar içinde kaybolmuş boncuk gözlerde şaşkınlığı görebilmek,
On dakikanın on saat gibi yaşandığı , anlardaki coşkuya ortak olabilmek,
Avuçlarınız parçalanırcasına alkış tutabilmek nedir, bilir misiniz siz?
Ben her Çocuk Bayramında ,bir kere daha ,bu duygulu anlara tanık olmaktan gurur duyuyorum.
Gününde kutlayamasak da bugün, ömürleri boyunca unutamayacakları bir bayram yaşattık onlara.
Miniklerim, sizlerin dünyasında olduğum için çok mutluyum
Hepinizi yürekten kutluyorum.


14 yorum:

  1. Tigrisim sen nasıl tatlı birisin :))) Maşallah size:))))

    YanıtlaSil
  2. Hepside çok güzeller maşallah size😊 emeklerinize sağlık canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  3. Kutlu olsun tatlı çocukların günü. Bütün günlerimizi onlara armağan etsek az gelir. Kutsal mesleğin var Tigris'im. Senin de kutlu olsun bayramın canım. Sevgiyle gözlerinden öperim, miniklerin de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece Ablacımmm çok çok teşekkür edrrim

      Sil
  4. Çok tatlılar, maşallah.Tüm bayramları mutlu geçsin.

    YanıtlaSil
  5. Bu güzel çocuklar Bayramlarını gelecekte de en güzel şekilde yaşatsınlar.
    Onlara kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  6. Çocuklarımızın daha büyük coşkularla kutlayacağı nice 23 Nisanlara....

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar keşif etkinliğinden geldim takipteyim bende beklerimm😊

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris