30 Nisan 2017 Pazar

Ben Sana Birsey Yapmadim

Gündogumu

Hayatın tek düze yollarında savrulmuş gidiyordu.
Akşamın sert rüzgarı yüzüne çarptığında hangi mevsimde olduğunu birden anımsayamadı.
Günün yorgunluğu omuzlarına çökmüş , başı önünde küçük ve hızlı adımlarla ilerliyordu. 
Sahi hangi mevsimdeydi. Tek katlı gecekondu evlerinin bahçelerine bahar gelmiş, ağaçlar çiçekteydi. 
Güneşin soğuk yüzü  bu kez onu yalancı baharlarla oyalayamayacaktı.
Saçlarını basit bir  at kuyruğuyla  toplar olmuştu. Son iki yılda  artan  beyazları artık kapatmaktan da vaz geçişti bu. 
Amaçsızlığının diplerinde boğulup kalmış, çıkmamak için de bahaneler üretir olmuştu. 
Nefes alıyor, uyuyor, yemek yiyor, işine gidiyordu ya daha fazla ne olacaktı ki ?
Kalp çarpıntılarıyla uyandığı ,kabus dolu gecelerden fırsat olursa rüyalarında bir ev görür olmuştu . 
Kendine ait olduğunu bildiği ama hiç tanımadığı bir ev . 
Her seferinde başka bir ev , başka başka bir ev görüyordu. 
Bazen de  rüyasında O'nu görüyor ve kabuslarla uyanıyordu. 
Gecenin dördü'nü gösteriyordu uyandığı saat. 
İki bardak su içip tekrar uykuya daldığında saat altı oluyordu.
Belki de hiç uyumuyordu, ya da hiç uyanmıyordu. 
Hayatın anlamsızlığında hiç ama hiçbir şey etkilemez olmuştu yüreğini. 
" Ben sana bir şey yapmadım" dan sonra , hayal çöplüğünde gezmeyeli epey olmuştu.
Nerden takılmıştı  şimdi aklına bu cümle ? 
Sahi hiçbir şey yapmamıştı ,  bir anda sıyrılıp çıkmıştı geride bıraktığı bedenin enkazından.
Gün doğmak üzereydi meçhul sıkıntılarının üstüne 




24 yorum:

  1. bişi yapmasan da onlar yapıyolar işteee :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş gerçekten bu güzel yazı bir devamını ister yani 😊gece gece güzel gitti yüreğine emeğine sağlık canım benim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEşekkür ederim güzelcim 😉
      Tamam devamını da yazacağım

      Sil
  3. "Nerden takılmıştı şimdi aklına bu cümle...?
    Hem ben sana papatyalardan taç yaptım,
    Papatya buketinede bembeyaz kurdelalar ve tül taktım,
    Nerden takıldı ki eteklerine şimdi bu çakıllar,silkele artık...!
    kanatlarına takılıp,ağırlık yapıyor uçamıyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhhh yaşam kaynağım gelmiş hoş gelmiş .
      Uçacağım artık özgürüm
      Sevgiyle ❤❤

      Sil
  4. Yüreğine sağlık. Çok güzel yazmissın. Ve hatta ben şöyle diyorum.
    İsteriz! İsteriz!
    Şiirin devamını isteriz.
    Sevgiler,selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamı gelecek
      Çok teşekkür ederim mutlu ettin beni

      Sil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş.. Bende devamını bekleyenlerdenim. :) Blogunuzu daha bugün keşfedebildim. İzleyicilerinize katıldım. Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel ve hüzünlü bir yazı olmuş canım.

    YanıtlaSil
  7. Ardında bir enkaz bıraktıktan sonra ben hiç bir şey yapmadım ki diyebilir mi insan? Bunun adı olsa olsa bencillik olur.
    Harika bir şiirdi sevgili Tigris. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Senin hiçbir şey yapman gerekmez Tigris'îm. Hayat biçmiş yaşam elbisesini. Zaman zaman soğuk rüzgarlarını estirir ruhuna. Her şey için özür diler, dilerim bir zaman hayat. Hiç bir şey için geç değil. Sevgimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ece Ablacımmm sen hep bizimle ol , başımızın tacı ol
      Sevgiyle

      Sil
  9. yazınız çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim
      Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris