5 Nisan 2017 Çarşamba

Kırgın ve Alacaklı ...

Kırgınım, küskünüm ve alacaklıyım

Merhaba dostlarım
Son günlerde bir düşüncedir aldı beni.
En son kim tarafından bir iyilik gördüm diye düşün düşün düşün.
Vallahi hatırlayamadım.
Ayıp olmasın diye, zoraki yapılan haricinde, şöyle gönülden gelerek .
Ya da , bir iş için arayanların dışında telefonumun da hiç çalmadığını fark ettim.
Sahi en son kim bana seviyorum seni dedi?
Bi kahve yaptım gel içelim diyen de olmadı.
Halbu ki  yüreğimden geçenleri hiç karşılık beklemeden  sevgiyle yapardım.
Ben de artık içime kapanır oldum.
Küstüm kendime bile.
Nedir bu hayatın anlamsız koşuşturmacalarındaki  insanların keşmekeşliği?
Herşeyi yarına ertele ertele ertele...
Neden hep  kıymeti öldüğünde  anlaşılıyor insanın ?
Ruhlarımızı internet denen ifrite kiraya verdik de,
Kalbimizin sahibi geldi çık diyemez olduk.
Yan komşuda pişen kekin kokusu bütün evi sarıyor da
Canın çekmiştir diye kapıyı çalan olmuyor.
Oysaki tabağını boş da göndermezdik.
Neden ihmal eder olduk dostlarımızı ?
Yarın ararım, yarın giderim, yarın sevdiğimi söylerim, yarın yarın yarın diye diye ....
Bir türlü o yarınları bugün edemedik.
Ben beklemiyorum artık yarınları,
İnanmıyor kalbim artık kimseye
Yoruldum , çok yoruldum.
Üzgünüm, bir o kadar da kırgın ve alacaklıyım bu hayattan.
Gün gelir yaşatmadıklarını hesabından düşerim.




33 yorum:

  1. Bu yazıyı yazdığınız için değil samimi bir şekilde söylüyorum sizi seven bir yürek var buralarda ☺ Ve hep sizin için keşke yakinda olsaydı diyorum içimden. Kahveye gider gelirdik. Tabiki de Eskişehir denilince ilk sizin aklıma gelmenizde cabası☺ Bu da bir yürek itirafı olsun öyleyse♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy güzellik ben de seni çok seviyorum. 😊❤️❤️❤️

      Sil
  2. Bu değerler günden güne yok olsa da hala böyle güzel düşünceler içinde olan insanlar var. Umarım karşınıza gönlünüze göre çıkarsızca seven insanlar çıkar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O insanlar bizim sokaktan geçmez oldu maalesef. Ben de güneşlikleri çektim kimseyi görmüyorum 😞😞

      Sil
  3. Caniiim ben hep söylüyorum kii. Seviliyorsun güzel kadin üzülmek sana yakismiyor yüzün hep gülsün ❤❤❤

    YanıtlaSil
  4. hislerinde yanlız değilsin , benimde telim hiç çalmıyor ... bir nasılsın diyen yok ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh neden böyle olduk 😞😞

      Sil
    2. ben galiba biliyorum , fazla verici olduk o yüzden , insanlar bizimde bazı şeylere ihtiyacımız olduğunu unuttu ... belki de artık bu yüzden yeni tanıdığım kişilere bencil davranıyorum, çünkü YORULDUM !

      Sil
    3. Vallahi çok doğru
      Ben kapattım tüm kapıları
      Kırıldım küstüm incindim

      Sil
  5. Bu yazdıklarınızı yaşayan emin olun ki yalnızca siz değilsiniz. Sanal oldu artık her şey :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum ve herkesin sesi olmak istedim.
      Neden böyle olduk neden ?

      Sil
  6. İnsanlar farklılaştı cunku..

    YanıtlaSil
  7. o kadar çok kendimizle meşgul olmaya başladık ki evim çocuğum işim derken eşe dosta bakmaz bakamaz olduk belki de bu zincir böyle oluşmaya başladı. herkes kendiyle o kadar meşgul ki
    yalnız değilsin Tigriscim ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhhh kendi çoluğu çocuğu aramayan onca insan var
      Nedir bu bencillik
      Üzülüyorum hem de çok

      Sil
  8. Kendine falan küsmek, içine kapanmak da neyin nesi Tigriscan?
    Anneler şikayetçi en çok biliyor musun? Çocukları için ''Hep biz arıyoruz. Kendiliğinden aramıyorlar hiç'' deyip duruyorlar.
    Şu güzel bahar mevsiminin tadını çıkar bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ara böyle maalesef
      Göz baharı görüyor da yürek hissedemiyor

      Sil
  9. Aynı durumlar bende var yalnız değilsin :)Hayatın gayeleri bitmiyor ne yazık ki Dilerim Rabbım güzel insanlara karşılaştırır Ama seviliyorunuz bunu bilin :) sevgiler

    YanıtlaSil
  10. kek yaptım çayı koydum.Kahvelerimizi içene kadar,çay demlenir.
    Hoşgeldin...
    Öptüm.

    YanıtlaSil
  11. kek yaptım çayı koydum.Kahvelerimizi içene kadar,çay demlenir.
    Hoşgeldin...
    Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyyy canımsınızzz . Öpüyorum çok çok 😘❤❤

      Sil
  12. Tigrisimmm küsme sen hiçbir şeye, hiç kimseye 😔. Sen çalıkuşumsun benim hep şakıyan etrafına neşe saçan 😊. Ben seni çokkkk seviyorum biliyorsun değilmi istediğin kek olsun, çay olsun, kahve olsun yeterki. Gönül kahvemde ☕ çay demlerim ben sana gönül demliğimle 💙. Öpüyorum kocaman sevgilerimle ❤💙😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Zehrammmm biliyorum çok sevdiğini. Ama ama ben de seni çok çok seviyorum .
      Kek de isterim poğaça da çay da kahve de banane bananeee 🙈🙈🙈😘😘

      Sil
  13. Herkesin işi çok oldu. Debeleniyoruz ve sürekli koşturuyoruz bir yerlere. Böyle olunca da aramıyoruz kimseyi. Ancak işimiz düşünce maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla insan isteyince zaman buluyor
      Ama aramak pek işimize gelmiyor sadece

      Sil
  14. Şu sıralar bulunduğum duyguyu yansıtmışsınız..

    YanıtlaSil
  15. Kuzumm ben çok seviyorum seni bu aralar hep durgun ortalık Küsme sen kimseye kocaman sarıldım öptüm güzel yanaklarından:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi çok ama pek çok seviyorummm .
      Küsmem küser miyim hiç
      Arada bir içimdeki çocuğa söz dinletemiyorummm
      Çocuk ne de olsa 🙈🙈🙈
      Çok çok öptümmm

      Sil
  16. Yarınlar, yarınlar, yarınlar.. Hepsi ömürden bir yaprak. Şu an var aslında. Sadece şu anın sahibiyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle şu anda olmak ve anda kalmak
      Sevgiyle

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris