8 Nisan 2017 Cumartesi

Dostlarım Neler Oluyor ?

Cafe Tigris Bahar

Hanımlar , Beyler
Nasılsınız?
Ne oluyor son günlerde bizlere kimsenin eli kalemine gitmez oldu.
Yazacaklar tükendi mi , yoksa biz mi tükendik . Kontrol paneline bakıyorum o kadar az paylaşım var ki . Hani mim etkinlikleriniz, hani blog keşif etkinlikleriniz , nedir bu durgunluk ?
Çoğu dostum da benim gibi üzerine ölü toprağı serpilmiş gibi .
Rutin bir tempoda gidiyor .
Ay ben gelemem sıkıntılara .
Hadi çıkın gelin de bir kahve içelim , bu konuyu masaya yatıralım.
Cafe'ye bahar geldi hadi bahçeye attım masaları ,
Lale , karanfil ,sümbül, nergislerim de açtı.
Hadi nerdesiniz dostlarım ? 

47 yorum:

  1. Önce gençler yerlerini alsınlar diye düşündüm ama baktım kimseler yok.
    Çiçekli sunumlar çok hoşuma gider. Kahvenin 40 yıl hatırlı olduğu günlerde biz de hep öyle ikram ederdik.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz . Ahhh ne varsa eskilerde var. Şimdi nerde böyle sunumlara eşlik edecek güzel sohbetler
      Herkesin içi kararmış

      Sil
  2. Tigrisçim ben biraz frene bastim. Son haftalarda çok yazi girmistim biriken yorumlari yanitliyorum bloglari geziyorum 😊. Bahar da geldi bir bahar sarhoslugu 😄😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh şekercim bu bahar hepimizi çarptı 🙈🙈😘❤

      Sil
  3. Çiçeklere gelmiş ama bloggera henüz bahar gelmemiş galiba. şahsen ben kışın çok derin bir kış uykusuna yattım :) şimdilerde çözülmeye başladı kalemimdeki buzlar :d
    Buralar daha çok yazı olsun inşallah
    gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha aman çözül yahu
      Kalemin güzel şeyler yazsın

      Sil
  4. bu aralar benim içime bahar uğramadı henüz uğrasa Çok güzel olur gerçekten bu aralar hastalıklar gelip gidiyor Dilerim bu üstümüzde ki ölü toprağının yerini güzel bir bahar girer Kahvede çok güzel görünüyor ellerine sağlık :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hastalıkları hiç sorma
      Yüreğiniz hep bahar olsun sevgiyle

      Sil
  5. Valla ben her daim aynı hızla buradayım, gelirsen görürsün :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitemini severim seninnnnn 🙈😉🙈
      Gelecem gelecem 😘😘

      Sil
  6. Merhaba.
    Bu güzel davete hele birde yanında Türk Kahvesi varsa kim " hayır" diyebilir ki... :)
    Ne güzel dile getirmişsiniz.
    Sanırım İnsatgram'dan sonra oldu buralar böyle durgun. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz .
      Tüfek icat oldu mertlik bozuldu desenize 😞
      Her daim beklerim kahvemiz ve yanında güzel sohbetlerimiz var .
      Sevgiyle

      Sil
    2. Teşekkür ederim. Elbet sık sık gelirm. 😊

      Sil
  7. Kahve dendi mi akan sular durur.. valla ben de geziyorum baharda egeyi.. ama durmak yok yayınlıyorum da fotoğrafları. :) orta şekerli rica etsem :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz . Kahveniz hemen geliyor
      Ne güzel gezmek için hem fırsatınızın hem de zamanınızın olması

      Sil
  8. Ben az sekerli bi kahve alabilirim. Ben genellikle haftada bir yayin yapiyorum. Standart yani, sizlere henuz ayak uyduramiyorum:)) Bana da gelin buyurun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşluklarla geldiniz . Kahveniz hemen hazır

      Sil
  9. Bele kahvye geldim :) havalardan galiba herkes bir durgun.Gecer insallH 💕😀

    YanıtlaSil
  10. Sen böyle yazınca ilk blog yazdığım yıllara gittim:) bahar da yavaşlar yaz gelince dükkan kapatılır gibi yok olurdu herkes ta ki okullar açılıp çocuklar gönderilince karnavala dönerdi bloglar:))) şimdi günlük tutulur gibi yayın yapılıyor ama yine de bir sakinlik var :))Biraz da sosyal medya rol çalıyor sanki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen valla şekercim
      Ama bu sene insanlarda bir umutsuzluk bir hayattan bıkmışlık seziyorum
      Bahar bahane ruhlar yorulmuş

      Sil
  11. Söyleyene bak sen..!söyletene değil desem olmaz...ki
    Ben de hep burdayım valla,bir yere gidersem de şurdayım der dostlarımı merak ettirmem ki...
    Öpüyorum,seni ve içinde ki yalnız kızçeyi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh yaramaz Tigrissss eve gidince sorarım ben ona 😉🙈🙈🙈🙈
      Sizi çok seviyorummmm 😘😘😘😘

      Sil
  12. Bahar geldi çiçekler açtı derken soğuk bastırınca depresif mi olduk nedir? ? Bilgisayarı açıp yazı girmek zor geliyor. ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet şekercim ne soğuk bu
      Bahar kışa döndü

      Sil
  13. Yaz geldi ya bir durgunluk çöktü..Millet tatil hesaplarına düştü galiba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz da pek gelmiş sayılmaz ya
      Başka bir şey var çözemedim

      Sil
  14. Evet bir durgunluk var. Güç toplamamıza yarar belki bu durgunluk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman çok güçlü bir şekilde bekliyorum hepinizi

      Sil
  15. Yazacaklar tükenmedi.Tam aksine yazılacaklar birikti. Bekliyor öylecene. Şimdilik biraz mola.
    İyi akşamlar. ...

    YanıtlaSil
  16. Merhaba:) Yazacak çok şey var ama zaman o kadar kısıtlı ki:( Bütün gün iş yerinde geçiyor çünkü... Arada derede internete girip, bloglara göz atıyorum ama odaklanıp da kendime bir şey yazamıyorum. Mümkün olmuyor:( Ancak eve gidince ama işte yorgunluk vs. O kadar büyük sorun ki bu zaman! Ama türk kahvesini çok severim, onun için hemen geldim:) En son bir tane şey yazdım aslında, seni onu okumaya beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin canım . Bende de durum aynı aslında
      Hemen geliyorum sana

      Sil
  17. Geldim geldim Tigrisciğim. Kahve kokusu Adana'yı sardı..:)
    Bahar olsun her günümüz..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efendim sevgili uğurum gelmişşş hoş gelmiş sefalar getirmişşş
      Şöyle karşılıklı bir kahve içelim
      Portakal çiçeği kokulu
      Sevgiyle ❤❤

      Sil
  18. Baharda böyle tembelleşmişsek yazın ne olacağını düşünemiyorum bile. Ben otomatiğe bağladım uzun zamandır. Film dışına çıkmayı beceremiyorum bir türlü.
    Silkinmek lazım!
    Sevgiler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet şekercim herkese diyorum da ben de el el üstünde oturuyorum
      Çok tembel olduk çokkk
      Svgiyle 😍

      Sil
  19. Bende pek yazmazken tam tersi hızlandım bir kaç zamandır :)
    Gelmek isterseniz beklerim :)

    YanıtlaSil
  20. Haklısın Tigris kızım. Ben bile bazı sebeplerden bir durdum.Ama yavaştan dirildim sanırım. Eh ben de bir orta kahveni içerim gelmişken. Çok öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablacım gelmişşş hoş gelmiş holuklar getirmiş . Kendisini çok özletmiş
      Hemen yapıyorum kahvenizi sevgiyle
      😍😘😘

      Sil
  21. Bende geldim. 😀 Şu sıralar yüksek yüksek tepelere ev kuruyorum biraz uzaklaştım maalesef. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh süperrr hayırlı uğurlu olsun 😍😍

      Sil
    2. Teşekkür ederim tatlım. 😊

      Sil
  22. Canım mimlendin 😊

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris