11 Mart 2017 Cumartesi

Yoklugun Dayanilmaz Hafifligi


Yoklugun Dayanilmaz Hafifligi 

Sen geldiğinde ben olmayacağım,
Yokluğunda nasıl ki yok oluyorsam 
Aynen öyle bulamayacaksın beni. 
Bana kızdığında bir kere daha ölen ümitlerim şimdi, 
yokluğumla sonsuzlaşacak
 Yaktığın ateşin külleri saracak gökyüzünü
Gözüne kaçan zerrelerim ağlatacak seni. 
Bana son perdeden saydığın sözlerin acı tadında  o gün gelecek aklına 
Bir ah çekeceksin 
Ve ben hiç olmayacağım
Daha önce olmadığım kadar 
Eski emanetler dükkanında yitireceksin sevgimizi
 Ve Hiç senin olmayacak beni
Benimle kal diyemem
Yokluğun dayanılmaz hafifliğinde.

22 yorum:

  1. Yokluk omuzlarınıza ağır gelmeyecek kadar hafif ama kalbimizi acıtacak kadar ağır.Ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  2. "Bana son perdeden saydığın sözlerin acı tadında o gün gelecek aklına " of ki of! her bir dize derin hissettirdi bu başka !
    ps;foto senin mi şehirlim? :)

    YanıtlaSil
  3. "Sen geldiğinde ben olmayacağım,
    Yokluğunda nasıl ki yok oluyorsam
    Aynen öyle bulamayacaksın beni. "
    Beni benden aldı bu sözler 👍

    YanıtlaSil
  4. "Sen geldiğinde ben olmayacağım,
    Yokluğunda nasıl ki yok oluyorsam
    Aynen öyle bulamayacaksın beni. "
    Beni benden aldı bu sözler 👍

    YanıtlaSil
  5. Duyan, düşünen bir insandan kopmuş dizeler...
    Ne güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm 🙈🙈
      Kendimce bir kaç dize işte

      Sil
  6. Çok duygu yüklü dizeler emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm bu sıralar duygu yüklendim bakalım ne kafar taşıyabilirim

      Sil
  7. çok güzel söylediniz :)
    bu arada seni takibe aldım canım bana da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin şekerim
      Ama ven zaten seni takip ediyorum 😉

      Sil
  8. Tigrisim sair olmus bu haftasonu 😉

    YanıtlaSil
  9. Of,of bu nedir arkadaş ;
    bu nasıl bir duygu yogunluğu ve cümlelerle anlatacak gibi olamayan,kelimelerin yetersiz kaldığını hissettiğim.
    Offf,canımı acıttın bak şimdi...

    Yüreğin hep böyle sıcacık kalsın,soğuk yüreklere inad...
    Arkadaşım. Öpüyorum seni,
    "o akın beyazından da temiz alnından emi...!"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınızzzzz
      Yüreğinizin sıcaklığında dağılır bütün kederler
      Çok çok öpüyorum

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris