22 Mart 2017 Çarşamba

Cafe'ye Bahar Geldi

Kristina- Cafe Tigris'e Bahar geldi

Hanımlar Beyler
Merhaba
Nasılsınız görüşmeyeli ?
Dünya telaşesi dışında, çözümsüz hiçbir derdiniz olmasın aman ha
Havalar da diyorum iyiden iyiye ısınmaya başladı.
Bahar geldi canım.
Sabah bahçedeki ağacın birisinde gördüğüm minik tomurcuk beni çok heyecanlandırdı.
"Beni bu güzel havalar mahvetti" diyerek ustaya bir selam çakayım ,baharın ruhumdaki etkilerini sonraki yazılarıma saklayayım .
Bahar her yere gelir de Cafe'ye uğramamazlık etmez a.
Latife bir yana benim çok uzaklardaki, Amerika'daki, sevgili dostum Kristina,
( Onu tanımayanlar için   Tık tık )
Cafe'nin çehresini değiştirmek için kolları sıvadı böyle şirin, kedili , kahveli ,bol sohbetli , rengarenk bir cafe resmi yapıp gönderdi.
Sizlere de kucak dolusu selamlarını göndermeyi de ihmal etmedi
Cafe'de karşılıklı oturmuşuz kedileri Mimzy ve Molly de yanımızda kahvemizi yudumluyoruz.
Bize katılmak isteyenler?
Cafe'nin yeni çehresi hakkındaki yorumlarınızı merakla bekliyorum
Sevgiyle

21 yorum:

  1. Cafe'de her daim seninle sohbete varım Tigrisim :))) Sevgilerimle:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Banummmmm
      Prenseslerimi çok çok öpüyorum
      😘😘❤❤

      Sil
  2. Ama hep siz mi sohbet edeceksiniz o resimde :P Olmaz :P Hepimiz ile resim istiyoruz :D Haha şaka bir yana bahar gelmiş hoş gelmiş çok tatlı olmuş <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha olur söyleyeyim Kristina'ya 🙈🙈🙈

      Sil
  3. Rengarenk, cıvıl cıvıl, çok güzell ;)) Masa örtüsü ayrı bi güzel ;)

    YanıtlaSil
  4. Sizi, bizi, cafeyi yansıtan bir fotoğraf olmuş. Hanimefendinin ellerine sağlık :) Tigris Cafe de dost ile muhabbet bir başka♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Berikacım çok teşekkür ederim . Seni burda görmek beni ayrıca mutlu etti

      Sil
  5. Baharını da arkadaşının zarif hediyesini de kutlarım.
    Ne güzel insanlarla tanışıyoruz değil mi Bloğ dünyasının sayesinde.

    Öpüyorum hem seni hem Kristina'yı...

    Ah bu havalar,romatizmalar azmasa ne güzel keyfini çıkaracaz da...?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hoşgelmiş sefalar getirmiş
      Ben de seni çok çok öpüyorum . Güzel dileklerini de Kristina'ya ileteceğim
      Sevgiyle

      Sil
  6. Merhabalar,
    yeni blog açtım ve kişisel bloğumun desteğe ihtiyacı var eğer destek verirseniz oldukça memnun olurum :) İyi günler dilerim :)
    https://benirva.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Bahar gelse, resminizdeki gibi çiçek açsa her yer. içimiz ısınsa. ne güzel olur

    YanıtlaSil
  8. Bahar gelmiş hoş gelmiş ley ley limi limi ley 🎵🎶🎵🎶🎵🌺💐🌸🌷⚘ resmi görünce şarkı söyleyesim geldi Tigrisim 😄. Çok güzel olmuş bayıldım renkler insanın içini açıyor sevgili Kristina'nın ellerine sağlık sende güle güle kullan 😀. Sevgiler 😙❤

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris