19 Mart 2017 Pazar

Bugun Kendiniz İcin Ne Yaptiniz ?

Bugünün tekrarı yok her anından keyif al

Selam dostlarım,
Bu sıralar havanın kararsızlığı, ilkbahar görünümlü kış mevsimi gibi bir şey,
Beni yine yorgan döşek yatırmış olsa da
Sizlerden ,Cafemden vazgeçemem ki
Herşeyin başı sağlık tabiki sağlığınız yoksa hiçbir şeyin pek bir ehemmiyeti kalmıyor a dostlar.
Yatağımda burnumu çeke çeke bir yandan da düşüncelere dalmış buldum kendimi.
Dedim ey Tigris bugün kendin için ne yaptın?
El cevap yarım kalan kitabımı bitirdim. Sonracıma köklenmiş çiçeklerimi toprakla buluşturdum.
Her ne kadar tad alamasam da kahvemi ağır ağır  keyifle yudumladım .
Eh bugünlük çok şey yapmışım kendim için
Peki siz , siz dostlarım kendiniz için bugün ne yaptınız ya da yapamadınız ?

20 yorum:

  1. Tigrissim Antalya'da hava güneşli insanın enerjisi yerine geliyor :)) Sana güneşli ve sevgi dolu bir kalp gönderiyorum :))) Sevgilerimle canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Banummmmm sıcaklığın ta yüreğimde hep benimle 😘😘😘❤❤❤

      Sil
  2. Geçmiş olsun canım benim şimdi nasılsın daha iyisindir umarım 😔. Ne güzel şeyler yapmışsın kendin için en gğzelide çiçeklerini ekmek olmuş 🤗. Düşündüm ve bugün de kendim için bir şey yapmadığımı farkettim. Yarın fırsat bulursam kendim için güzel bir şiir kitabı okumak istiyorum sıcak çay eşliğin de 😊. Sevgiler yolluyorum sana bahçemizin çiçek açmış erik ve badem ağaçları eşliğinde 😍😙❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy canımın içi tatlı Zehrammmm
      Horhor çeşme bir burın dışında daha iyiyim 🙈🙈
      Burda ağaçlar daha uyanamadılar
      Öpüyorum seni çok çok
      Bol şiirli bir gün dileklerimle 😘😘❤❤

      Sil
  3. bazen bakıyorum da gercekten de gun ıcerısinde kendım ıcın hıc bırsey yapmıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa lütfen kendinize zaman ayırın
      Sevgiyle

      Sil
  4. Geçmiş olsun Tigris. Dikkat et kendine.
    İnsanın kendisi için bir şeyler yapması aslında çok elzem olmakla beraber unutulup ihmal de ediliyor maalesef.
    Sin zamanlarda ben de kendim için spor yapıyorum artık. Özgür zamanlarım olmadığı için evde fırsat buldukça kendimce birşeyler yapıyorum. İnsanın kendisi için birşeyler yapması müthiş bir motivasyon sağlıyor. Bunu bir kez daha yazın vasıtasıyla hatırlattığın için teşekkürler.
    En kısa sürede iyileşmen dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasınız,
      İnsanın kendi için bir şeyler yapması çok güzel
      İyi olacağım 🙈❤️❤️

      Sil
  5. Ah bu minikler,hiç gitmez ki üzerlerindeki minik vurüsler,doğal olarak öğretmenlerine de hep geçirirler.
    Kendin için yaptıkların yabana atılır değil hasta,hasta iyi iş çıkarmışsın.
    Ben de buğün kendim içinde Topiş içinde yürüyüş yaptım,bol bol temiz hava aldık.
    Sana da yolladık,mikropları kovsun diye.
    Öpüldünüz.

    Mustafa Bey amcam iyilerdir inşallah.
    Hürmetlerimi sunarım,kendisine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efendim kimler gelmiş kimler?
      Ah bu sene çok dirençsiz kaldım kolay hasta olmazdım ki ben 😉🙈
      Mustafa Amcanız çok selamlarını iletiyor keyfi yerinde fizik tedavisine devam .

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun Tigris. Çok sevdiğim bir söz "kendine iyi bak çünkü en uzun ilişkiyi kendinle yaşayacaksın".

    YanıtlaSil
  7. İnsan çoğu zaman başkaları için koştururken kendisini ihmal ediyor. Kendimizi ihmal etmemeliyiz.

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun. Ben henüz bir şey yapamadım:( Çalışıyorum. Akşam sahile gidip hava almayı hayal ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle cafeme hoşgeldiniz
      Umuyorum ki kendinize zaman ayırırsınız
      Sevgiyle

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris