13 Mart 2017 Pazartesi

Fistik Yesili Mart


Martın Rengi Fıstık Yeşili

Selam Dostlarım
Mart'ı da yarılamışız . Nasıl da çabuk geçiyor günler artık hızına yetişemez oldum.
Güneş yüzünü gösteriyor yavaş yavaş.kara bulutlardan fırsat buldukça.
Leylekleri de getirdi baharın ilk tatlı rüzgarı.
 MOR  şubattan sonra Mart'ın rengi fıstık Yeşilidir benim yüreğimde.
Tıpkı ağaçların tomurcukları tonunda bir yeşil .
Nasıl da heycanlı nasıl da kıpır kıpır.
Doğa  martta,uyanmak istemeyen yaramaz çocuk olmuş , yatağında kıpır kıpır dönüp duruyor.
Fıstık yeşili gözlerini ovuşturıyor
Sizin Mart renginiz nedir?
Sevgiyle.

13 yorum:

  1. Merhaba,

    Doğa yavaş yavaş uyanmaya başladı ama yine de bu ay canlı renkleri çağrıştırmıyor bende. Sanki biraz parlak bir kahverengi olabilir :)

    Güzel günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin hoşluklar getirdin .
      Kahverengi toprak ananın teninin rengi

      Sil
  2. benim martım pembe :) pembe çiçekler kendini göstermeye başladı ağaçlarda :)

    YanıtlaSil
  3. Bence de fıstık yeşili çok yakışmış.
    Yüreğine sağlık ne güzelde dillenmiş, MART.
    Aynı senin gibi Canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok teşekkür ederimmm canımcımmm 🌱🌱💚💚💚

      Sil
  4. Fıstık yeşili de tam olmuş Mart', ama bence martın rengi beyaz - pembe o ağaçlarda açmaya başlayan çiçeklere bayılıyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde nisandan önce pek çiçek açmaz ağaçlar 😞
      Pembe beyaz çok güzelll

      Sil
  5. Fıstık yeşili Mart'a yakışan bir renk olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. Evet yesil yesil iyi buldun bunu. Doga da canlaniyor çok mutluyum 😊

    YanıtlaSil
  7. Bugünlerde benim için Mart'ın rengi buz mavisi:) Öyle üşüdüm ki son birkaç gündür.
    Yarısı kış, yarısı bahar olduğu için Mart'a lila rengini yakıştırdım:)
    Sevgiler Tigris...

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris