23 Eylül 2015 Çarşamba

Su


Üç gündür geceli gündüzlü elimden düşürmediğim , koynumda uyuyakaldığım  kutlu Bilgi'nin ışığında suya yansıyan benliğimizi bulma serüveni . Binlerce yıllık Anadolu topraklarında hala yaşayagelen  şamanizmin izlerine Kutadgu Bilig'den göndermeler yaparak suyun sonsuzluğunda kaybolan sahafın, tozlu sayfalardaki yolculuğu ,sır olan gazetecinin ,otacı ninesinin , ağaçların , doğanın kelimelerde yeniden hayat bulmasının öyküsü.
"Kişinin gönlü dipsiz bir deniz gibidir . Bilgi onun dibinde yatan inciye benzer."
"Kişi onu denizden çıkarmadıkça, o ister inci olsun ister çakıl taşı fark etmez"

10 yorum:

  1. Benim çok severek okuduğum bir romandır. Toprak da çıktı ama bir türlü alamadım :). En kısa zamanda okuyacağım onu da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprağı ben de okuyacağım , Su'yun devamı olarak.

      Sil
  2. Ben de aldım fakat henüz okumaya fırsatım olmadı. ElimdekinI bitirir bitirme başlamayı düşünüyorum ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kitabın sonlarına geldim. Sindire sindire , bazı yerleri tekrar tekrar okuyorum verdiği mesajları , göndermeleri araştırıyorum.

      Sil
  3. Çok hoş bir kitaptır kendisi...Toprak kitabını alamadım daha ama onu da mutlaka okuyacağım er ya da geç..

    YanıtlaSil
  4. Paylaşımın için teşekkür canım . Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Buket Uzuner'in Su kitabını okumamıştım. Bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. en kısa sürede okuyacağım. bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum gfcden takibe aldım. bana da bekliyorum :) http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris