13 Şubat 2019 Çarşamba

Babama


Canım Babacığım 1 sene doldu bile
Ya benim yüreğimde gitgide büyüyen özlemin boşluğun , nasıl dolacak?
Şubatın gelmesiyle yürek sızılarım kat be kat artı.
Oysa ne çok severdim Şubatları ne heyecana beklerdim doğduğum ayı.
Aslına bakarsan günlerle aylarla bir  alıp vereceğim yok. Ama bazı günler gerçekten kötü.
Zaten sen de sevmezdin 13 'leri
Bir 13'te de sen ayrıldın yanımızdan.
Her geçen gün beni sana yaklaştırıyor. kavuşmamız olacak elbet.
Ben burada senin emanet ettiklerinle seni yaşatıyorum. Hiçbir şey bozulmadı aynı senin istediğin gibi Her şey. Anneme de iyi bakıyorum. Biliyorum ki kaygın yok bu konuda.
Kitaplarını kimler okumadı ki? Ah keşke sen de görebilseydin.
Her pazar gazeteni alıp bulmacanı çözüyorum. Biliyor musun sen gittiğinden beri 5 kitap kazandık hepsi de benim adıma . Maçları ben takip etmiyorum ama senin takımın hali kötü bu sene. Bu sene uzun tatil de yok çocuklar gelemez hani hesaplardın ya hep gelecekleri tarihi. Bayrama kısmetse hepsi gelir. Aras bitirdi okulu işe de başladı. Diş hekimi torunun hani senin dişlerini yapacaktı? Asu'nun da bir yılı kaldı. Küçük kız Damla  bile ilkokula başladı biliyor musun Eylül'de okul üçüncüsü oldu. Kış da bitiyor 15 gün sonra cemreler düşecek. Ah be babam 1 yılda neler değişti neler?
Aceleyi çok severdin. her işin hemencecik olsun isterdin. Gitmek için de çok acele ettin.
Canım Babacığım Ruhun şad olsun
Işıklar İçinde Uyu


                                                                  13/02/2019







43 yorum:

  1. Merhabalar.
    Babanıza Cenab-ı Hakk'tan rahmetiyle, merhametiyle, mağfiretiyle ve de cennetiyle muamele eylemesini niyaz ederim. Allah size sabr-ı cemil ihsan eylesin. Aile yakınlarımızın kıymetini, aramızdan ayrıldıktan sonra daha iyi anlıyoruz.

    Ben de babamı 01 Şubat 2019 Cuma günü kaybettim. Kendisi 97 yaşındaydı. Yakınlarını kaybedenlerin acısını ve özlemini çok iyi bilirim. Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Recep bey sizin de acınız çok yeni başınız sağolsun. Yattığı yer nur olsun babanızın

      Sil
    2. Allah razı olsun. Sağolun.

      Sil
  2. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun 🙏

    YanıtlaSil
  3. Ahhh! Tigris.. Diken diken oldum. Babamı özledim, Mustafa Hocamızı özledim. Nur içinde yatsınlar...

    YanıtlaSil
  4. İçim o kadar buruk ki şu an anlatacak kelime İnan ki bulamıyorum ��
    Sevgili babacığın Işık’lar içinde uyusun

    YanıtlaSil
  5. Allah rahmet eylesin. İçinizi döktüğünüz güzel bir anma yazısı olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Mekanı Cennet olsun canım. Zamanla alışmıyor, sadece kabulleniyorsun yokluğunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle her geçen gün özlemi daha da artıyor

      Sil
  7. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun başınız sağolsun.

    YanıtlaSil
  8. Mekanı cennet olsun.Benim babam da 27 şubatta vefat etmişti ve ben 23 yaşındaydım o zaman :(

    YanıtlaSil
  9. Nur icinde yatsin canim. Kitaplarini okuyarak anilarini yasatmis olduk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benim .
      evet o anılarıyla kitaplarıyla hep bizde yaşayacak

      Sil
  10. başınız sağolsun canım ..nurlarda dinlensin...

    YanıtlaSil
  11. Başınız sağolsun. Anılarıyla, kitabıyla hep senin yanında...

    YanıtlaSil
  12. Yürek yakan bir yazı olmuş, Allah rahmet eğlesin. Babaların yeri dolmaz derler gerçektende öyleymiş tam hissedemesekte yüreğimizi titrettin.

    YanıtlaSil
  13. Huzurlu uyusun babanız Tigris Hanım. Allah rahmet eylesin... Çok zor ve üzücü...

    YanıtlaSil
  14. Allah rahmet eylesln, ışıklar içinde uyusun.

    YanıtlaSil
  15. Mekanı cennet olsun.acı hep var olacak çünkü doldurkuları kocaman kocaman yerleri var kalplerimizde.yoklukları üşütür ,acıtır ama..ama işte.doğanın kanunu deyip sabır dilemekten başka elden ne gelir.tek şey! böylesine güzel ailenin bir parçası olabilmek,onlarla birlikte milyonlarca muhteşem an biriktirebilmek...ya hiç olmasaydı o anlar.ya ta hayatın başında bitiverseydi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim.
      Allah'tan gelene yapacak hiç bir şey yok.
      Hayat herşeye rağmen devam ediyor.
      Böyle bir ailenin üyesi olduğum için gururluyum.

      Sil
  16. O kusagin öğretmenler zili çaldı,
    Bu sene anlaşılan,bugün bir değerli öğretmeni daha uğurladik.
    Mekanlari cennet olsun.

    Ne cabuk geçti bir sene.

    Canım sabir ve güç diliyorum sana,ne güzel dile getirmissin boyle,iyi ki paylaştın bizimle.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım senin de başın sağolun.
      Güzel atlara binip bir bir gidiyorlar

      Sil
  17. Mekanı cennet olsun, ışıklar içinde uyusun.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris